Zverejnené

Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov

Kupónový katalóg LADIES je hlavne cielený na ženy, ktoré sú až v 75 % prevažujúcim koncovým zákazníkom pre viaceré eshopy inzerujúce v našom katalógu.

Zverejnené

Ako získava zákazníkov módna značka Orsay

V júni sme začali novú spoluprácu a spustili prvú kampaň pre významného klienta, známu módu spoločnosť Orsay, ktorá ponúka široký výber najnovších trendov v oblasti odevov a módy pre ženy.

Zverejnené

Získajte nových zákazníkov s 10 % zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách

Popularita on-line nákupov neustále rastie, o čom svedčí aj fakt, že kupónový katalóg distribuujeme už do 5 krajín v celkovom náklade až 380 000 ks. 

Zverejnené

SAMPLING ako iná forma podpory predaja

Odovzdajte konkrétnu vzorku vášho produktu zákazníkovi prostredníctvom vkladu do balíka iného internetového obchodu, čím odstránite jeho pochybnosti a odmeníte ho i pridanou hodnotou oproti štandardným reklamným materiálom, ktoré sa k nemu dostávajú b ...

Zverejnené

Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol

Kupónový portál vasekupony.sk v roku 2016 dosahoval priemernú návštevnosť 210 000 zobrazení so 60 %-ným nárastom nových relácií. Oproti predchádzajúcemu roku je to nárast o viac ako 55 %.

Zverejnené

Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne

Vo februári sme spustili novú kampaň s významným klientom, poisťovňou Union.

Zverejnené

Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom

Pre nášho významného klienta, online predajcu nábytku – Möbelix, sme realizovali reklamnú kampaň so zacielením na Slovensko a Českú republiku.

Zverejnené

Kupónová kampaň pre Topánkovo a Saxana

Koncom októbra sme začali spoluprácu s významným predajcom obuvi a spodnej bielizne na Slovensku.

Zverejnené

Vianočné vydanie bonusového katalógu

Štedrý deň sa už nezadržateľne blíži, vianočné nákupy sú už v plnom prúde.

Zverejnené

Oslovte zákazníkov na vianočné nákupy aj online

Vianočná nákupná sezóna je už v plnom prúde a čím bližšie sa termín Vianoc blíži, tým sú ľudia ochotní viac míňať našetrené peniaze na darčeky.