Zverejnené

Sezónna zmena šatníka je témou, ktorú UrbanStore s. r. o. využíva na jesennú kampaň 2018.

UrbanStore – najlepšie značky na jednom mieste! Pozrite sa, ako trendový e-shop s lifestylovým a športovým oblečením a topánkami svetových značiek www.urbanstore.sk oslovuje nových zákazníkov a posilňuje brand na Slovenkom i Českom trhu. S cieľom získať nových zákazníkov, budovať povedomie o značke a upevňovať postavenie značky UrbanStore medzi módnymi e-shopmi bol zaradený exkluzívny voucher.

Prostredníctvom siete BALÍK PLUS, do viac ako 1500 partnerských e-shopov na českom a slovenskom trhu, oslovujeme aktívne online kupujúcich zákazníkov. Do viac ako 80 000 balíkov je vkladaný exkluzívny zľavový kupón na výhodný online nákup so zľavou v hodnote 4€ na kompletnú ponuku sortimentu e-shopu.

Načasovanie spustenia kampane a distribúcie voucheru v balíkoch bol zvolený práve v čase sezónnej obmeny šatníkov, kedy letné šaty nahrádzajú jesenné-zimné oblečenie a topánky a je očakávané „veľké nakupovanie“ práve v segmente móda – oblečenie, obuv či doplnky. Dĺžka platnosti kupónu – až do konca roka – poskytuje priestor využitia zľavy aj na nákup Vianočných darčekov a už teraz ovplyvňuje rozhodovanie klienta pri výbere e-shopu, v ktorom bude nakupovať.

Práve vhodnou segmentáciou voucher oslovuje klientov podľa VEKU a POHLAVIA ako aj preferencie kategórie MÓDA či kategórie KRÁSA A ŽIVOTNÝ ŠTÝL, ktorá patrí medzi najsilnejšie segmenty a so zaujímavou návratnosťou investície v tomto období.

Zvolená printová forma akvizičnej činnosti je len jedným z kanálov celkovej marketingovej stratégie UrbanStore, ktorá prispeje k získaniu nových zákazníkov a nadviažeme s nami efektívnu a dlhodobú spoluprácu.

 

urban store voucher