Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?

Akvizičná činnosť je jeden z hlavných cieľov marketérov. Osloviť potenciálnych klientov zaujímavou ponukou, získať ich a následne motivovať k opakovanému nákupu sú aktivity, ktoré vyžadujú nemalé úsilie marketérov... Celý článok >>

Kampaň: Strauss Café Poland

Na prelome Mája a Apríla 2018 sme zopakovali úspešnú kampaň so zľavovým kupónom Strauss Café Poland Sp. Z o.o. Spoločnosť prevádzkuje e-shop mkfresh.pl a špecializuje sa na... Celý článok >>

Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?

Pracujete aktívne so zľavami vo vašom e-shope a vybraným zákazníkom poskytujete vernostnú zľavu za opakované nákupy? Tak prečo neuplatniť systém zliav aj pri akvizícii nových zákazníkov a neposkytnúť im "welcome... Celý článok >>

Klenoty Aurum – tvár roka 2018

Po veľmi úspešnej predvianočnej kampani, pre jedného z najväčších predajcov šperkov a hodiniek Klenoty Aurum, ktorí prevádzkujú nielen kamenné predajne, ale aj e-shop sme sa rozhodli spustiť v... Celý článok >>

Príbeh značky ZOOT

Po úspešnej vianočnej kampani pre najväčší internetový obchod s originálnymi módnymi a dizajnovými kúskami ZOOT na Slovensku sme spustili v priebehu marca 2018 i  jarnú kampaň. Filozofiou módneho e-shopu... Celý článok >>

e-Commerce Krakow

BALÍK PLUS vás pozýva na ďalší ročník e-Commerce do Poľska. V Krakowe sa opätovne stretnú prestížne firmy a značky z online biznisu. Nepremeškajte jednu z najväčších udalostí roka a stretnite sa... Celý článok >>