BP_booking_cover_930x300

Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave

Bez ohľadu na to, či nakupujete v e-shopoch alebo obchodných centrách, sa stretávate so zľavovými kupónmi. Z pohľadu zákazníka zaujímavá ponuka, z pohľadu spoločnosti ideálna forma propagácie a získavania nových zákazníkov. Kampane BALÍK PLUS ponúkajú internetových obchodom príležitosť vytvoriť kampane, v ktorých špeciálne vytvorené zľavové kupóny sú vkladané do expedovaných balíkov v sieti partnerských e-shopov a tým umožňujú osloviť úplne nových zákazníkov, ktorí majú potenciálny záujem o produkty a využitie komerčnej ponuky na zľavovom kupóne.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určená tak veľkým medzinárnodným spoločnostiam ako aj malým. Od 14. mája až do 9. júna 2019 poľská pobočka BALÍK PLUS spustila v spolupráci s medzinárodnou značkou Peek&Cloppenburg novú kampaň. Už od roku 1990 táto značka spája svoje najlepšie predajné a marketingové koncepcie v oblasti fashion a vsádza na univerzálnosť. So zreteľom na neustále sa meniaci svet ponúka svojim zákazníkom dokonalú kombináciu aktivít pre podporu online aj offline predaja.

Zľavový kupón Peek&Cloppenburg distribuovaný v poľskej sieti BALÍK PLUS poskytuje potenciálnym zákazníkom 12% zľavu pri nákupe nad 250 PLN rovnako online na eshope www.peek-cloppenburg.pl, ako aj offline v kamenných predajniach. Efektívnosť kupónu bola podporená dvoma perforovanými kupónmi, ktoré príjemca mohol podarovať svojim známym a priateľom.

BP_voucher_p&c_2

Úspech kampane závisí od viacerých faktorov, od oslovenia cieľovej skupiny, cez samotnú distribúciu zľavových kupónov v sieti ako aj mimo. Všeobecne práve forma zdieľania – darovania zľavového kupónu – vo všeobecných marketingových prieskumoch zvyšuje zásah u cieľovej skupiny až o 18%. Veríme, že sa to prejaví aj v kampani Peek&Clopenburg a dosiahnutie dobrého výsledku otvorí dvere ďalším spoluprácam.