Zverejnené

GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko

Ak súhlasíte s týmito slovami, potom ste to práve vy koho pozývame do Rumunska na mimoriadne významný SUMMIT GPeC.

Zverejnené

Klenoty Aurum – tvár roka 2018

Po veľmi úspešnej predvianočnej kampani, pre jedného z najväčších predajcov šperkov a hodiniek Klenoty Aurum. Spoločnosť prevádzkuje nielen kamenné predajne, ale aj e-shop. 

Zverejnené

Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.

APEK je združením firiem, podnikateľov a odborníkov v elektronickom obchode. Asociácia bola založená v roku 1998 a je najvýznamnejšou autoritou, ktorá podporuje rozvoj elektronického obchodu v Českej republike.

Zverejnené

Príbeh značky ZOOT

Po úspešnej vianočnej kampani pre najväčší internetový obchod s originálnymi módnymi a dizajnovými kúskami ZOOT na Slovensku sme spustili v priebehu marca 2018 i  jarnú kampaň.

Zverejnené

e-Commerce Krakow

BALÍK PLUS vás pozýva na ďalší ročník e-Commerce do Poľska. V Krakowe sa opätovne stretnú prestížne firmy a značky z online biznisu.

Zverejnené

E-Commerce EXPO 2018 – Budapest

Už po tretí krát sa v Budapešti konala mimoriadna udalosť v online svete E-commerce. Ročník 2018 opäť spojil e-podnikateľov z rôznych biznisov a podnikateľských odvetví. BALÍK PLUS s.r.o. v zastúpení svojej maďarskej pobočky CSOMAG PLUSZ Kft. bol po p ...

Zverejnené

Odmeňte verného e-shop zákazníka!

Lojálny zákazník si zaslúži viac. Odmena za opakovaný nákup, odmena za odporúčanie známemu, odmena za vernosť priťahuje a prehlbuje vzťahy v B2B a ešte silnejšie v B2C segmente. Jednými z najefektívnejších odmien, ktoré zároveň motivujú k ďalšiemu nák ...

Zverejnené

5 dôvodov, prečo expandovať do Rumunska

Podľa informácii a odhadov od kľúčových hráčov z rumunského e-commerce trhu a spoločnosti GPeC, hodnota online nákupov dosiahla  za rok 2017 2,8 miliardy eur.

Zverejnené

Poďakujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho lojalitu

Udržať si existujúcich zákazníkov je pre väčšinu firiem výrazne lacnejšie, ako si získať nových. Práve preto je riadenie a budovanie vzťahu so zákazníkmi ale i hľadanie spôsobov ako predčiť ich očakávania pri každom ďalšom nákupe kľúčové.

Zverejnené

Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov

Kupónový katalóg LADIES je hlavne cielený na ženy, ktoré sú až v 75 % prevažujúcim koncovým zákazníkom pre viaceré eshopy inzerujúce v našom katalógu.