balik_horny baner_930x300_2

Príbeh značky ZOOT

Po úspešnej vianočnej kampani pre najväčší internetový obchod s originálnymi módnymi a dizajnovými kúskami ZOOT na Slovensku sme spustili v priebehu marca 2018 i  jarnú kampaň. Filozofiou módneho e-shopu ZOOT je originálna ponuka 300 značiek obsahujúca 300 000 štýlových módnych kúskov, ktorou chce svojim zákazníkom prinášať radosť. Okrem e-shopu prináša navyše aj vlastný časopis ZOOT s najnovšími trendami a informáciami zo sveta módy a zároveň inšpiruje svojimi pravidelnými blogmi.

Cieľom kampane klienta bolo odovzdať radosť úplne novým online zákazníkom v podobe darčekového voucheru v hodnote 10 EUR na nákup v internetovom obchode www.zoot.sk. Ako komunikačný nástroj bol zvolený exkluzívny zľavový kupón prezentujúci príchod jarnej sezóny s trendovými trenčkotmi s heslom „trenčkot v ktorom každá žena dostáva komplimenty každý deň“. Kampaň bola smerovaná k podpore e-shopu s celkovým trvaním 2 mesiace.

Druhým cieľom bolo rozšíriť povedomie o Výdajniach radosti, ktorých je dnes na Slovensku 11 a umožňujú zákazníkom pri objednávke tovaru ešte dnes, už na druhý deň vyskúšať si ho a zaplatiť len za to, čo zákazník naozaj chce.

Zaujímave a inšpiratívne.

balik_voucher_700x335

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>