Cieľom kampane bolo v minulom roku, ale aj v tomto predstaviť novú tvár spoločnosti a zároveň predstaviť novú radu signovaných produktov. V roku 2017 si ako hlavnú tvár vybrali Klenoty Aurum celosvetovo známu hokejovú legendu Jaromíra Jágra. V roku 2018 si ako hlavnú tvár vybrali ďalšiu nemenej známu osobnosť z oblasti športu Gabrielu Koukalovu.
Ako už bolo povedané, cieľom kampane bolo predstaviť novú tvár na každý rok, ale zároveň podporiť tematické akcie ako je napríklad „black friday“. Klient ponúkol svojim zákazníkom predvianočný darček v podobe exkluzívnej 20 % zľavy na nákup luxusných šperkov a hodiniek. Kampaň bola smerovaná výlučne na podporu e-shopu s celkovým trvaním 2 mesiace. Ďalším nemenej dôležitým cieľom bola aj komunikácia na kamenné predajne, kde chcel klient informovať o všetkých kamenných predajniach v celej SR.