balik_horny-baner_930x300_aurum_final

Klenoty Aurum – tvár roka 2018

Po veľmi úspešnej predvianočnej kampani, pre jedného z najväčších predajcov šperkov a hodiniek Klenoty Aurum, ktorí prevádzkujú nielen kamenné predajne, ale aj e-shop sme sa rozhodli spustiť v priebehu apríla 2018 kampaň v podobnom koncepte.

Cieľom kampane bolo v minulom roku, ale aj v tomto predstaviť novú tvár spoločnosti a zároveň predstaviť novú radu signovaných produktov. V roku 2017 si ako hlavnú tvár vybrali Klenoty Aurum celosvetovo známu hokejovú legendu Jaromíra Jágra. V roku 2018 si ako hlavnú tvár vybrali ďalšie nemenej známu osobnosť z oblasti športu Gabrielu Koukalova.

Ako už bolo povedané, tak cieľom kampane bolo predstaviť novú tvár na každý rok, ale zároveň podporiť tematické akcie ako je napríklad “black friday”. Klient ponúkol svojim zákazníkom predvianočný darček v podobe exkluzívnej 20% zľavy na nákup luxusných šperkov a hodiniek. Kampaň bola smerovaná výlučne na podporu eshopu s celkovým trvaním 2 mesiace. Ďalším nemenej dôležitým cieľom bola aj komunikácia na kamenné predajne, kde chcel klient informovať o všetkých kamenných predajniach v celej SR.

aurum_700x350_koukalova

aurum_voucher_700x350

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>