Spolupráca priniesla nielen nových zákazníkov, ale aj posilnila povedomie značky a pozíciu na trhu.

Klient

Cieľ

Získanie nových zákazníkov
Posilnenie brandu
Zvýšenie tržieb a lojality

Produkty

Zľavový kupón DL formátu

Služby

Vklad zľavových kupónov

Rok

2021 a 2022

O Bloom Hair

Mladý pár zo Slovenska, Adam a Zuzana, začali svoj prvý produkt Bloom Hair vyvíjať už v roku 2017. Odvtedy sa stal najpopulárnejším výživovým produktom na vlasy na Slovensku i v susednej Českej republike. Následne úspešne expandovali nielen do ďalších 5 krajín v Európe, ale aj do USA.

„Naším hlavným cieľom je podporovať ženy vo všetkých oblastiach ich rozvoja. Chceme, aby sa cítili sebavedomé a krásne. Nech sú si vedomé toho, že môžu dokázať naozaj čokoľvek, a ich vlasy pritom budú žiariť.“

 

Benefity značky Bloom Hair

V čom spočíva jedinečnosť produktov od značky Bloom Hair? Unikátna kombinácia zložiek vyživuje vlasy a pokožku hlavy tak, aby podporovala zdravie a rast vlasov.

Z biznisového hľadiska náš značka zaujala najmä tým, že svojim zákazníkom ponúka:

 

  • prvotriedne špičkové produkty,
  • bezkonkurenčný dizajn,
  • sústredenie sa na výnimočné služby,
  • profesionálny zákaznícky servis.

Kampaň v číslach

650 tis.
balíkov
6
týždňov
5
krajín
18 – 45
ženy
kampan-bloom-hair

Popis kampane

  • Typ kampane: akvizično-brandová kampaň
  • Rozsah: SK, CZ, HU, PL a RO
  • Obdobie: 2021 – 2022
  • Produkty: Zľavový kupón DL formátu
  • Distribúcia v sieti: 6 týždňov
  • Zásah: 650.000 balíkov
  • Publikum: aktívne online nakupujúce ženy vo veku od 18 do 45 rokov
  • Segmentácia: móda, krása, životný štýl, domácnosť, rodina

 

Brandovo-akvizičná kampaň

Ciele kampane:

  • Získanie nových zákazníkov
  • Zvýšenie tržieb z online predaja
  • Posilnenie znalosti brandu a pozície na trhu
  • Zvyšovanie lojality zákazníkov

 

Interaktivita kampane: 

Zľavový kód 1+1 zadarmo na nákup v e-shope www.bloomhair.sk s platnosťou aj na už zľavnené produkty

 

Akvizičná časť kampane

Komunikačný nástroj: exkluzívne vouchery vkladané do balíkov vybraných e-shopov

 

Tlačené zľavové kupóny znamenajú pre akvizičné kampane maximálny výkon. Pomocou nich sme oslovili presnú cieľovú skupinu a efektívne získali nových aktívne nakupujúcich zákazníkov.

 

Výhody akvizičnej časti kampane:

  • Možnosť výberu cieľovej skupiny
  • 100 % zásah online nakupujúcich
  • Silná vizibilita brandu
  • Aktívna podpora brandovej kampane

 

Brandová časť kampane

Komunikačný nástroj: exkluzívne vouchery vkladané do balíkov vybraných e-shopov

 

Exkluzívne vouchery sme rozdistribuovali presne preddefinovanej cieľovej skupine. Cieľom brandovej kampane bolo globálne zvýšenie povedomia o značke aj o samotnom produkte. V spolupráci s Bloom Hair sme pripravili kreatívne návrhy komunikácie. Všetky materiály a vzorky sa následne dostali priamo do rúk oslovených zákazníkov.

bloom-hair-kampan

Segmentácia cieľovej skupiny

Cieľovú skupinu sme si najskôr zadefinovali na základe ich veku a pohlavia. Ďalej sme ich segmentovali podľa ich záujmov – móda, krása, životný štýl, domácnosť a rodina. Práve tie sú najsilnejšími segmentmi so zaujímavou návratnosťou investície.

 

Výsledky kampane

Vhodnou segmentáciou cieľového publika sa nám podarilo osloviť masy aktívne nakupujúcich zákazníkov. Atraktívne zľavové kódy využilo množstvo z nich, čo sa premietlo aj vo zvýšení tržieb z online predaja.

Pomocou brandovej kampane sa nám podarilo zvýšiť povedomie o značkepozíciu na trhu. Malá pozornosť v podobe zľavového kódu zvyšuje dôveryhodnosť značky a nakupujúci sa k nej následne s radosťou vracajú.

 

Vydarená spolupráca s Bloom Hair nám opäť priniesla množstvo spokojných zákazníkov, upevnenie značky na trhu i zvýšenie tržieb. Aj preto ju môžeme považovať za jednu z najúspešnejších v beauty segmente.

 

Vedeli ste, že akvizično-brandová kampaň dokáže na váš web prilákať pokojne aj 1,9 mil. online nakupujúcich? Presvedčte sa a prečítajte si ďalšej vydarenej spolupráci s www.factcool.sk.