Zverejnené

Kde váš ideálny zákazník nakupuje a ako s ním budovať vzťah?

Mohla by to byť efektívna marketingová stratégia pre váš e-shop, ak:

  • chcete zvýšiť mieru konverzie u existujúceho zákazníka
  • u vás zákazníci nakúpia len raz a viac sa na váš web nevrátia
  • dosahujete v recenziách priemerné až podpriemerné výsledky
  • chcete prekonať zákazníkove očakávania
  • chcete od nás získavať finančnú odmenu a znížiť si tak náklady na odosielanie balíkov

 

Vašu ponuku uvidí 3x viac zákazníkov

Kedy ste si naposledy cielene otvorili newsletter od inej firmy alebo značky? Koľko ste ich do schránky dostali len za posledný týždeň? Aké percento z nich skončilo okamžite v spame alebo v koši? Prečo si myslíte, že vaši zákazníci to robia inak?

Výhoda prílohy vloženej do balíka spočíva v tom, že zákazník ju nemá šancu prehliadnuť. Túto výhodu pri emailovom newsletteri nemáte. Kupón je váš tlačený newsletter, ktorý má 3-4 násobne vyššiu čítanosť ako newsletter zaslaný do vašej e-mailovej schránky.

Blog_inside_Inserts_all_210609

 

Hlavné výhody

  • Možnosť odprezentovať svoj obchod – konkurenčnú výhodu, ponuku, špeciálne akcie.
  • Ak dáte zákazníkovi pridanú hodnotu v podobe zľavového kupónu, je veľká šanca, že u vás nakúpi opäť.
  • Budujete si vernosť zákazníkov – poďakujete im za nákup a komunikácia s nimi nadobudne osobnejší charakter.
  • Za každý vklad do balíka od nás získate finančnú odmenu. Týmto spôsobom si dokážete znížiť náklady na balné.

 

Ako to funguje?

Vy si zadefinujete ciele kampane a cieľovú skupinu, ktorú chcete osloviť. My doručíme reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontrolujeme zasielateľskú sieť. Internetové obchody potom vložia prílohy do svojich balíkov. Zákazníci si spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky.

Máte otázku? Neváhajte nás kontaktovať