vklady do balíkov

Prečo vkladať prílohy do balíkov?

Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlíšiť od konkurencie a nestratiť sa v záplave ostatných e-shopov. Pre kontinuálny nárast tržieb a budovanie zákazníckej lojality je nevyhnutné poznať svojho zákazníka a dať mu pridanú hodnotu. Ale kde váš ideálny zákazník nakupuje a ako s ním budovať vzťah? Využite možnosť exaktného cielenia prostredníctvom siete e-shopov BALÍK PLUS.

 

Mohla by to byť efektívna marketingová stratégia pre váš e-shop, ak:

  • chcete zvýšiť mieru konverzie u existujúceho zákazníka
  • u vás zákazníci nakúpia len raz a viac sa na váš web nevrátia
  • dosahujete v recenziách priemerné až podpriemerné výsledky
  • chcete prekonať zákazníkove očakávania
  • chcete od nás získavať finančnú odmenu a znížiť si tak náklady na odosielanie balíkov

 

Vašu ponuku uvidí 3x viac zákazníkov

Kedy ste si naposledy cielene otvorili newsletter od inej firmy alebo značky? Koľko ste ich do schránky dostali len za posledný týždeň? Aké percento z nich skončilo okamžite v spame alebo v koši? Prečo si myslíte, že vaši zákazníci to robia inak?

Výhoda prílohy vloženej do balíka spočíva v tom, že zákazník ju nemá šancu prehliadnuť. Túto výhodu pri emailovom newslettri nemáte. Kupón je váš tlačený newsletter, ktorý má 3-4 násobne vyššiu čítanosť ako newsletter zaslaný do vašej e-mailovej schránky.

Blog_inside_Inserts_all_210609

 

Hlavné výhody 

  • Možnosť odprezentovať svoj obchod – konkurenčnú výhodu, ponuku, špeciálne akcie.
  • Ak dáte zákazníkovi pridanú hodnotu v podobe zľavového kupónu, je veľká šanca, že u vás nakúpi opäť.
  • Budujete si vernosť zákazníkov – poďakujete im za nákup a komunikácia s nimi nadobudne osobnejší charakter.
  • Za každý vklad do balíka od nás získate finančnú odmenu. Týmto spôsobom si dokážete znížiť náklady na balné.

 

Ako to funguje?

Vy si zadefinujete ciele kampane a cieľovú skupinu, ktorú chcete osloviť. My doručíme reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontrolujeme zasielateľskú sieť. Internetové obchody potom vložia prílohy do svojich balíkov. Zákazníci si spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky.

Máte otázku? Neváhajte nás kontaktovať

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>
Rozhovor s marketingovým manažérom answear.hu
Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovať v roku 2017 a od tej doby mali... Celý článok >>