Portfólio produktov

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým on-line kupujúcim. Prostredníctvom tejto formy reklamy môžete získať nových zákazníkov, ako aj budovať lojalitu existujúcich zákazníkov.

Na základe viacerých výberových kritérií oslovíte presne vašu cieľovú skupinu, či už si ju vyberiete podľa veku, pohlavia, preferovaného produktu alebo nákupných zvyklostí nakupujúceho.

V rámci nášho produktového portfólia vám ponúkame viaceré koncepty

 

Balík Plus 1
  • Príloha formátu DL (210 x 100 mm) pre jedného partnera
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné správanie)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus 2
  • Dvaja partneri sa delia o prílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií (životný štýl, hobby, technika)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus Extra
  • Príloha jedného partnera s možnosťou vkladania ľubovoľnej prílohy – letáky, brožúry, katalógy
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkladanie reklamných vzoriek, testerov, alebo celých produktov do balíkov zákazníkov internetových obchodov.
  • Podpora komunikácie formou aktívnej on-line kampane cez bannery, newsletre, články, súťaže a na sociálnych sieťach s možnosťou presnej segmentácie na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Vernostný program pre internetové obchody formou poďakovania za nákup
  • Obalový materiál s individuálnym grafickým obsahom slúžiacim na poďakovanie zákazníkovi, prezentáciu značky a produktov prostredníctvom obálky vkladanej do balíkov
  • Rozmer: 240 x 224 mm (zložený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahŕňa tlač

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?

Akvizičná činnosť je jeden z hlavných cieľov marketérov. Osloviť potenciálnych klientov zaujímavou ponukou, získať ich a následne motivovať k opakovanému nákupu sú aktivity, ktoré vyžadujú nemalé úsilie marketérov a predajcov vo veľkých aj malých firmách. A povedzme si pravdu, koľko krát ste to aj skúsili a nemalo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedným z efektívnych riešení náboru nových zákazníkov na lokálnych aj zahraničných trhoch. Kupónový marketing je zaužívanou praktikou v marketingu renomovaných e-shopov a vďaka výsledkom je stále in. Printovou formou eshopy oslovujú  nové i existujúce trhy, segmenty a rozširujú portfólio aktívne nakupujúcich klientov. Využitím partnerskej siete BALÍK PLUS je možné osloviť okrem slovenského aj český, maďarský, poľský aj rumunský trh.

Pozrime sa na to, ako to vlastne celé funguje.

Máte otázky? To je dobre, sme pripravení vám ich všetky zodpovedať. Neváhajte nás kontaktovať. 

  1. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáre vypnuté na Kampaň: Strauss Café Poland
  2. Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi Komentáre vypnuté na Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi
  3. Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope? Komentáre vypnuté na Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?
  4. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáre vypnuté na Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  5. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáre vypnuté na GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  6. Klenoty Aurum – tvár roka 2018 Komentáre vypnuté na Klenoty Aurum – tvár roka 2018
  7. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáre vypnuté na Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  8. Príbeh značky ZOOT Komentáre vypnuté na Príbeh značky ZOOT
  9. e-Commerce Krakow Komentáre vypnuté na e-Commerce Krakow