Portfólio produktov

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým on-line kupujúcim. Prostredníctvom tejto formy reklamy môžete získať nových zákazníkov, ako aj budovať lojalitu existujúcich zákazníkov.

Na základe viacerých výberových kritérií oslovíte presne vašu cieľovú skupinu, či už si ju vyberiete podľa veku, pohlavia, preferovaného produktu alebo nákupných zvyklostí nakupujúceho.

V rámci nášho produktového portfólia vám ponúkame viaceré koncepty

 

Balík Plus 1
  • Príloha formátu DL (210 x 100 mm) pre jedného partnera
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné správanie)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus 2
  • Dvaja partneri sa delia o prílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií (životný štýl, hobby, technika)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus Extra
  • Príloha jedného partnera s možnosťou vkladania ľubovoľnej prílohy – letáky, brožúry, katalógy
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkladanie reklamných vzoriek, testerov, alebo celých produktov do balíkov zákazníkov internetových obchodov.
  • Podpora komunikácie formou aktívnej on-line kampane cez bannery, newsletre, články, súťaže a na sociálnych sieťach s možnosťou presnej segmentácie na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Vernostný program pre internetové obchody formou poďakovania za nákup
  • Obalový materiál s individuálnym grafickým obsahom slúžiacim na poďakovanie zákazníkovi, prezentáciu značky a produktov prostredníctvom obálky vkladanej do balíkov
  • Rozmer: 240 x 224 mm (zložený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahŕňa tlač

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY

Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich zákazníkov je pre väčšinu firiem výrazne lacnejšie, ako získať nových. Práve preto je budovanie vzťahu so zákazníkmi, ale i hľadanie spôsobov ako predčiť ich očakávania pri každom ďalšom nákupe, kľúčové. Využite prílohy do balíkov na reaktiváciu zákazníkov.

Ako môžete umocniť zážitok z nákupu? Našim partnerským e-shopom ponúkame možnosť komunikácie s vlastnými zákazníkmi prostredníctvom vkladu exkluzívnej obálky s dizajnom brandu, ktorú naplníme atraktívnymi kupónmi.

 

Produkt BALÍK PLUS LOYALTY ponúka 2 typy vernostných programov:

BP Loyalty na mieru

Ak sa rozhodnete pre BP Loyalty Program 3, dostanete od nás exkluzívnu obálku s vlastným grafickým návrhom, v ktorej budú 3 atraktívne kupóny od známych značiek. My sa postaráme o tlač a dodáme už naplnené obálky na váš sklad. A navyše vám za vloženie obálky do vášho balíka zaplatíme. Profitovať tak budete vy aj vaši zákazníci. Oni od vás dostanú pridanú hodnotu v podobe darčekových kupónov a vy si vďaka odmenám za vklady dokážete znížiť náklady na balenie zásielok.

 

Ak máte záujem aj o reaktiváciu vlastného zákazníka, využite BP Loyalty Program 4, ktorý vám umožňuje vložiť do zásielky exkluzívnu obálku, ktorá bude okrem 3 kupónov známych značiek obsahovať aj  váš vlastný reaktivačný kupón. Prostredníctvom vlastného kupónu tak dokážete zákazníka okamžite motivovať k nákupu. Ostatné kupóny, ktoré sa nachádzajú v obálke, pochádzajú od nekonkurujúcich značiek. Celú túto službu, ktorá zahŕňa tlač obálky, 3 kupónov iných značiek a vlastného kupónu a dodanie partnerovi, od nás dostanete zdarma.

prezentacia_balikplus1

 

Je len na vás, čo na kupón umiestnite. Môžete zákazníkom odprezentovať novú službu alebo im ponúknuť zľavový kód či kupón na darček ku ďalšej objednávke. Týmto spôsobom ľahšie prekonvertujete zákazníka, ktorý u vás nakúpil prvýkrát, v stáleho zákazníka.

Ak aj vy posielate zákazníkom niekoľkokrát do mesiaca newsletter, no neprináša to želané výsledky, možno je na čase skúsiť nový prístup a prepojiť váš online obchod s offline stratégiou.

 

Zvýšte mieru konverzie až o 5%

Čísla hovoria samy za seba. Z prieskumu GfK vyplýva, že až 67% respondentov plánuje v budúcnosti s vysokou až veľmi vysokou pravdepodobnosťou využiť prílohu v balíku, v prípade, že bude na mieru šitá ich potrebám. Zároveň až 42% z nich si prílohu prečíta, prípadne navštívi webovú stránku inzerenta.

Presné cielenie a motivovanie zákazníka k opätovnému nákupu môžu zvýšiť mieru konverzie u existujúcich zákazníkov až o 5%.  Okrem vyšších tržieb je veľká šanca, že spokojný zákazník vám zanechá pozitívne recenzie na webe či sociálnych sieťach alebo o vás povie svojim blízkym.

 

Cenové podmienky

Získavajte od nás odmeny a znížte si tak svoje náklady. Pri vložení štvrtého kupónu s vlastnou ponukou získate túto službu zdarma. Služba zahŕňa tlač obálky, tlač kupónov, vloženie kupónov a doručenie materiálov na váš sklad.

 

Kedy kampaň prebieha?

Kampaň má fixný distribučný termín a bude sa realizovať v termíne október – november 2021. To znamená, že všetky svoje ponuky a konkurenčné výhody môžete svojim klientom odprezentovať ešte pred hlavnou sezónou. Túto službu si môžete objednať v prípade, že posielate aspoň 2500 balíkov mesačne. Minimálny náklad na tlač produktu BALÍK PLUS LOYALTY je 5000 kusov.

 

Prečo spolupracovať s agentúrou BALÍK PLUS?

Sieť BALÍK PLUS je sieť internetových obchodov na vkladanie reklamných príloh a vzoriek do balíkov, ktorá má dosah na viac ako 3 milióny online zákazníkov. Pôsobíme v 9 krajinách východnej a strednej Európy – Česká republika, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Chorvátsko, Slovinsko, Ukrajina. Máme viac ako 2500 partnerov a klientov a ročne zrealizujeme viac ako 50 miliónov vkladov.

 

V prípade, že potrebujete doplňujúce informácie, radi sa s Vami porozprávame a nájdeme to najlepšie riešenie pre váš e-shop. Neváhajte nás kontaktovať

Tešíme sa na spoluprácu.

 

  1. Prečo vkladať prílohy do balíkov? Komentáre vypnuté na Prečo vkladať prílohy do balíkov?
  2. Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich Komentáre vypnuté na Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
  3. Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo! Komentáre vypnuté na Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo!
  4. Najväčší zraz SEO-expertov v Bratislave Komentáre vypnuté na Najväčší zraz SEO-expertov v Bratislave
  5. Chystáte sa na RESHOPER 2020? Komentáre vypnuté na Chystáte sa na RESHOPER 2020?
  6. Möbelix – to najlepšie iba výhodnejšie Komentáre vypnuté na Möbelix – to najlepšie iba výhodnejšie
  7. Kupónový marketing nie je nástrojom len pre internetové obchody Komentáre vypnuté na Kupónový marketing nie je nástrojom len pre internetové obchody
  8. Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave Komentáre vypnuté na Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave
  9. Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019 Komentáre vypnuté na Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019