Portfólio produktov

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým on-line kupujúcim. Prostredníctvom tejto formy reklamy môžete získať nových zákazníkov, ako aj budovať lojalitu existujúcich zákazníkov.

Na základe viacerých výberových kritérií oslovíte presne vašu cieľovú skupinu, či už si ju vyberiete podľa veku, pohlavia, preferovaného produktu alebo nákupných zvyklostí nakupujúceho.

V rámci nášho produktového portfólia vám ponúkame viaceré koncepty

 

Balík Plus 1
  • Príloha formátu DL (210 x 100 mm) pre jedného partnera
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné správanie)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus 2
  • Dvaja partneri sa delia o prílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií (životný štýl, hobby, technika)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus Extra
  • Príloha jedného partnera s možnosťou vkladania ľubovoľnej prílohy – letáky, brožúry, katalógy
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkladanie reklamných vzoriek, testerov, alebo celých produktov do balíkov zákazníkov internetových obchodov.
  • Podpora komunikácie formou aktívnej on-line kampane cez bannery, newsletre, články, súťaže a na sociálnych sieťach s možnosťou presnej segmentácie na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Vernostný program pre internetové obchody formou poďakovania za nákup
  • Obalový materiál s individuálnym grafickým obsahom slúžiacim na poďakovanie zákazníkovi, prezentáciu značky a produktov prostredníctvom obálky vkladanej do balíkov
  • Rozmer: 240 x 224 mm (zložený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahŕňa tlač

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Kupónový marketing nie je nástrojom len pre internetové obchody

Zľavové kupóny a kódy sú prirodzene na prvý pohľad spájané s módnym a kozmetickým priemyslom, vzhľadom na ich najväčší počet na trhu. Avšak kampane BALÍK PLUS, v ktorých propagačné materiály sú distribuované prostredníctvom špeciálne vytvorenej siete partnerských eshopov, formou vkladov do balíkov, sa nešpecializuje výhradne len na módu, obuv či kozmetiku. Tento marketingový kanál môžu efektívne využívať webové stránky rôzneho zamerania. Najlepším príkladom toho je súčasná spolupráca poľskej pobočky BALÍK PLUS a Booking.com.

booking2

Booking.com už 23 rokov ponúka neustále rastúcu databázu hotelov a apartmánov na prenocovanie po celom svete. Zákazníci tiež profitujú z ponuky letových rezervácií, prenájmov automobilov ako aj z rezervácií prepravy z a na letisko. V súčasnosti má spoločnosť pobočky v 70 krajinách a ich webová stránka je prispôsobená až 43 jazykom, čo bezpochyby dokazuje jej medzinárodný úspech.

Globálne postavenie spoločnosti však nie je dôvodom na zastavenie marketingových aktivít. Naopak, mali by byť plánované a úspešne aj opakované. V prvej polovici roka 2019 začala spoločnosť Booking.com spoluprácu s poľskou pobočkou BALÍK PLUS a vytvorili kampaň zameranú na prilákanie nových zákazníkov a propagáciu imidžu značky v Poľsku. Distribuovaný bol kupón s atraktívnou formou propagácie vrátenia peňazí. Zákazníci, ktorí si rezervovali ubytovanie na Booking.com pomocou osobitnej linky, mohli po ukončení pobytu získať až 100 PLN alebo vrátenie peňazí.

booking1b

 Výsledky tejto kampane boli mimoriadne pozitívne a preto sa rozhodlo o spolupráci pri ďalšej propagačnej kampani a to nielen v Poľsku, ale aj v Českej republike. Sme presvedčení, že i táto ďalšia spolupráca medzi BALÍKOM PLUS a Booking.com bude úspešná!

  1. Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave Komentáre vypnuté na Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave
  2. Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019 Komentáre vypnuté na Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019
  3. Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu Komentáre vypnuté na Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu
  4. Stoklasa, viac ako sto radostí Komentáre vypnuté na Stoklasa, viac ako sto radostí
  5. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia
  6. 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť Komentáre vypnuté na 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť
  7. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  8. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  9. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí