Portfólio produktov

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým on-line kupujúcim. Prostredníctvom tejto formy reklamy môžete získať nových zákazníkov, ako aj budovať lojalitu existujúcich zákazníkov.

Na základe viacerých výberových kritérií oslovíte presne vašu cieľovú skupinu, či už si ju vyberiete podľa veku, pohlavia, preferovaného produktu alebo nákupných zvyklostí nakupujúceho.

V rámci nášho produktového portfólia vám ponúkame viaceré koncepty

 

Balík Plus 1
  • Príloha formátu DL (210 x 100 mm) pre jedného partnera
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné správanie)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus 2
  • Dvaja partneri sa delia o prílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií (životný štýl, hobby, technika)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus Extra
  • Príloha jedného partnera s možnosťou vkladania ľubovoľnej prílohy – letáky, brožúry, katalógy
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkladanie reklamných vzoriek, testerov, alebo celých produktov do balíkov zákazníkov internetových obchodov.
  • Podpora komunikácie formou aktívnej on-line kampane cez bannery, newsletre, články, súťaže a na sociálnych sieťach s možnosťou presnej segmentácie na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Vernostný program pre internetové obchody formou poďakovania za nákup
  • Obalový materiál s individuálnym grafickým obsahom slúžiacim na poďakovanie zákazníkovi, prezentáciu značky a produktov prostredníctvom obálky vkladanej do balíkov
  • Rozmer: 240 x 224 mm (zložený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahŕňa tlač

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi

Media Markt a Yves Rocher, renomované značky e-shopov, v prvej polovici tohto roka na maďarskom trhu spojili svoje exkluzívne zľavové kódy a vytvorili kupón so synergickým efektom: Starostlivosť o krásu – dostupný pre každú ženu.

Cieľom kampane bolo posilnenie online predaja a ako komunikačný nástroj bol zvolený Exkluzívny zľavový kupón pre krásu (BALIK PLUS 2). Yves Rocher ponúkal potenciálnym onilne zákazníkom zľavu vo výške 4500 Ft na nákup francúzskej kozmetiky a na druhej strane Media Markt jeden z najväčších predajcov elektroniky v Maďarsku oslovoval 15% zľavu pri nákupe produktov osobnej starostlivosti značky Philips a bezplatnú dopravu. Jednomesačná akvizičná kampaň zameraná prevažne na ženské publikum priniesla svoje výsledky.

V živote krása hrá dôležitú úlohu vo menšej či väčšej miere, bez ohľadu na to, či ide o mužov alebo ženy. Každý sa stará o svoj zovňajšok a to motivuje k nákupom.

voucher_media-market voucher_-yves-rocher1

  1. Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope? Komentáre vypnuté na Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?
  2. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáre vypnuté na Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  3. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáre vypnuté na GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  4. Klenoty Aurum – tvár roka 2018 Komentáre vypnuté na Klenoty Aurum – tvár roka 2018
  5. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáre vypnuté na Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  6. Príbeh značky ZOOT Komentáre vypnuté na Príbeh značky ZOOT
  7. e-Commerce Krakow Komentáre vypnuté na e-Commerce Krakow
  8. E-Commerce EXPO 2018 – Budapest Komentáre vypnuté na E-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  9. Odmeňte verného e-shop zákazníka! Komentáre vypnuté na Odmeňte verného e-shop zákazníka!