Portfólio produktov

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým on-line kupujúcim. Prostredníctvom tejto formy reklamy môžete získať nových zákazníkov, ako aj budovať lojalitu existujúcich zákazníkov.

Na základe viacerých výberových kritérií oslovíte presne vašu cieľovú skupinu, či už si ju vyberiete podľa veku, pohlavia, preferovaného produktu alebo nákupných zvyklostí nakupujúceho.

V rámci nášho produktového portfólia vám ponúkame viaceré koncepty

 

Balík Plus 1
  • Príloha formátu DL (210 x 100 mm) pre jedného partnera
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné správanie)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus 2
  • Dvaja partneri sa delia o prílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií (životný štýl, hobby, technika)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus Extra
  • Príloha jedného partnera s možnosťou vkladania ľubovoľnej prílohy – letáky, brožúry, katalógy
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkladanie reklamných vzoriek, testerov, alebo celých produktov do balíkov zákazníkov internetových obchodov.
  • Podpora komunikácie formou aktívnej on-line kampane cez bannery, newsletre, články, súťaže a na sociálnych sieťach s možnosťou presnej segmentácie na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Vernostný program pre internetové obchody formou poďakovania za nákup
  • Obalový materiál s individuálnym grafickým obsahom slúžiacim na poďakovanie zákazníkovi, prezentáciu značky a produktov prostredníctvom obálky vkladanej do balíkov
  • Rozmer: 240 x 224 mm (zložený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahŕňa tlač

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave

Bez ohľadu na to, či nakupujete v e-shopoch alebo obchodných centrách, sa stretávate so zľavovými kupónmi. Z pohľadu zákazníka zaujímavá ponuka, z pohľadu spoločnosti ideálna forma propagácie a získavania nových zákazníkov. Kampane BALÍK PLUS ponúkajú internetových obchodom príležitosť vytvoriť kampane, v ktorých špeciálne vytvorené zľavové kupóny sú vkladané do expedovaných balíkov v sieti partnerských e-shopov a tým umožňujú osloviť úplne nových zákazníkov, ktorí majú potenciálny záujem o produkty a využitie komerčnej ponuky na zľavovom kupóne.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určená tak veľkým medzinárnodným spoločnostiam ako aj malým. Od 14. mája až do 9. júna 2019 poľská pobočka BALÍK PLUS spustila v spolupráci s medzinárodnou značkou Peek&Cloppenburg novú kampaň. Už od roku 1990 táto značka spája svoje najlepšie predajné a marketingové koncepcie v oblasti fashion a vsádza na univerzálnosť. So zreteľom na neustále sa meniaci svet ponúka svojim zákazníkom dokonalú kombináciu aktivít pre podporu online aj offline predaja.

Zľavový kupón Peek&Cloppenburg distribuovaný v poľskej sieti BALÍK PLUS poskytuje potenciálnym zákazníkom 12% zľavu pri nákupe nad 250 PLN rovnako online na eshope www.peek-cloppenburg.pl, ako aj offline v kamenných predajniach. Efektívnosť kupónu bola podporená dvoma perforovanými kupónmi, ktoré príjemca mohol podarovať svojim známym a priateľom.

BP_voucher_p&c_2

Úspech kampane závisí od viacerých faktorov, od oslovenia cieľovej skupiny, cez samotnú distribúciu zľavových kupónov v sieti ako aj mimo. Všeobecne práve forma zdieľania – darovania zľavového kupónu – vo všeobecných marketingových prieskumoch zvyšuje zásah u cieľovej skupiny až o 18%. Veríme, že sa to prejaví aj v kampani Peek&Clopenburg a dosiahnutie dobrého výsledku otvorí dvere ďalším spoluprácam.

  1. Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019 Komentáre vypnuté na Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019
  2. Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu Komentáre vypnuté na Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu
  3. Stoklasa, viac ako sto radostí Komentáre vypnuté na Stoklasa, viac ako sto radostí
  4. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia
  5. 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť Komentáre vypnuté na 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť
  6. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  7. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  8. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí
  9. Konference WEBTOP100 Praha Komentáre vypnuté na Konference WEBTOP100 Praha