Portfólio produktov

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým on-line kupujúcim. Prostredníctvom tejto formy reklamy môžete získať nových zákazníkov, ako aj budovať lojalitu existujúcich zákazníkov.

Na základe viacerých výberových kritérií oslovíte presne vašu cieľovú skupinu, či už si ju vyberiete podľa veku, pohlavia, preferovaného produktu alebo nákupných zvyklostí nakupujúceho.

V rámci nášho produktového portfólia vám ponúkame viaceré koncepty

 

Balík Plus 1
  • Príloha formátu DL (210 x 100 mm) pre jedného partnera
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné správanie)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus 2
  • Dvaja partneri sa delia o prílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií (životný štýl, hobby, technika)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus Extra
  • Príloha jedného partnera s možnosťou vkladania ľubovoľnej prílohy – letáky, brožúry, katalógy
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkladanie reklamných vzoriek, testerov, alebo celých produktov do balíkov zákazníkov internetových obchodov.
  • Podpora komunikácie formou aktívnej on-line kampane cez bannery, newsletre, články, súťaže a na sociálnych sieťach s možnosťou presnej segmentácie na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Vernostný program pre internetové obchody formou poďakovania za nákup
  • Obalový materiál s individuálnym grafickým obsahom slúžiacim na poďakovanie zákazníkovi, prezentáciu značky a produktov prostredníctvom obálky vkladanej do balíkov
  • Rozmer: 240 x 224 mm (zložený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahŕňa tlač

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Stoklasa, viac ako sto radostí

Stoklasa, prináša sezónne inšpirácie pre kreatívnych ľudí, ako aj tvorivé nápady do domácnosti. S cieľom upevniť líderskú pozíciu na Českom trhu a posilniť povedomie značky STOKLASA na Slovenskom, Maďarskom a Poľskom trhu spoločnosť vstupuje do jarnej kampane zľavovým kupónom -20% na celý sortiment v eshope.

Prostredníctvom siete BALÍK PLUS a partnerských e-shopov na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku aktívne oslovuje viac než 250 000 aktívne online nakupujúcich zákazníkov. Jarné vydanie Offline Bonus Katalógu, ktorého voucher Stoklasa je súčasťou prináša výhodnú zľavu na nákup kreatívnych potrieb, korálikov, textilnej galantérie, bytových dekorácii a ďalších doplnkov pre kreatívnu tvorbu v eshope www.stoklasa-sk.sk. 

V minulom roku Stoklasa realizovala prostredníctvom siete BALÍK PLUS jesennú kampaň, v ktorej poskytla priestor pre výber nákupu krásných Vianočných darčekov. Jarnou kampaňou chce osloviť aj budúce nevesty s množstvom doplnkov a dekorácií nielen v tradične bielej, ale aj mystickej fialovej farbe v rôznych odtieňoch.

Práve vhodnou segmentáciou zľavový kupón oslovuje klientov podľa VEKU a POHLAVIA, ako aj preferencie kategórie MÓDA či kategórie KRÁSA a ŽIVOTNÝ ŠTÝL, ktorá patrí medzi najsilnejšie segmenty a so zaujímavou návratnosťou investície v tomto období.

Zvolená printová forma akvizičnej činnosti je len jedným z kanálov celkovej marketingovej stratégie Stoklasa, ktorá prispeje k získaniu nových zákazníkov a upevní strategické miesto na trhu nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku, v Maďarsku a v Poľsku.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_sk1

  1. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia
  2. 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť Komentáre vypnuté na 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť
  3. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  4. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  5. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí
  6. Konference WEBTOP100 Praha Komentáre vypnuté na Konference WEBTOP100 Praha
  7. Konferencia INTERNET HUNGARY 2018 Komentáre vypnuté na Konferencia INTERNET HUNGARY 2018
  8. Narodeninová oslava Philips Komentáre vypnuté na Narodeninová oslava Philips
  9. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase Komentáre vypnuté na Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase