Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609

Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY

Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich zákazníkov je pre väčšinu firiem výrazne lacnejšie, ako získať nových. Práve preto je budovanie vzťahu so zákazníkmi, ale i hľadanie spôsobov ako predčiť ich očakávania pri každom ďalšom nákupe, kľúčové. Využite prílohy do balíkov na reaktiváciu zákazníkov.

Ako môžete umocniť zážitok z nákupu? Našim partnerským e-shopom ponúkame možnosť komunikácie s vlastnými zákazníkmi prostredníctvom vkladu exkluzívnej obálky s dizajnom brandu, ktorú naplníme atraktívnymi kupónmi.

 

Produkt BALÍK PLUS LOYALTY ponúka 2 typy vernostných programov:

BP Loyalty na mieru

Ak sa rozhodnete pre BP Loyalty Program 3, dostanete od nás exkluzívnu obálku s vlastným grafickým návrhom, v ktorej budú 3 atraktívne kupóny od známych značiek. My sa postaráme o tlač a dodáme už naplnené obálky na váš sklad. A navyše vám za vloženie obálky do vášho balíka zaplatíme. Profitovať tak budete vy aj vaši zákazníci. Oni od vás dostanú pridanú hodnotu v podobe darčekových kupónov a vy si vďaka odmenám za vklady dokážete znížiť náklady na balenie zásielok.

 

Ak máte záujem aj o reaktiváciu vlastného zákazníka, využite BP Loyalty Program 4, ktorý vám umožňuje vložiť do zásielky exkluzívnu obálku, ktorá bude okrem 3 kupónov známych značiek obsahovať aj  váš vlastný reaktivačný kupón. Prostredníctvom vlastného kupónu tak dokážete zákazníka okamžite motivovať k nákupu. Ostatné kupóny, ktoré sa nachádzajú v obálke, pochádzajú od nekonkurujúcich značiek. Celú túto službu, ktorá zahŕňa tlač obálky, 3 kupónov iných značiek a vlastného kupónu a dodanie partnerovi, od nás dostanete zdarma.

prezentacia_balikplus1

 

Je len na vás, čo na kupón umiestnite. Môžete zákazníkom odprezentovať novú službu alebo im ponúknuť zľavový kód či kupón na darček ku ďalšej objednávke. Týmto spôsobom ľahšie prekonvertujete zákazníka, ktorý u vás nakúpil prvýkrát, v stáleho zákazníka.

Ak aj vy posielate zákazníkom niekoľkokrát do mesiaca newsletter, no neprináša to želané výsledky, možno je na čase skúsiť nový prístup a prepojiť váš online obchod s offline stratégiou.

 

Zvýšte mieru konverzie až o 5%

Čísla hovoria samy za seba. Z prieskumu GfK vyplýva, že až 67% respondentov plánuje v budúcnosti s vysokou až veľmi vysokou pravdepodobnosťou využiť prílohu v balíku, v prípade, že bude na mieru šitá ich potrebám. Zároveň až 42% z nich si prílohu prečíta, prípadne navštívi webovú stránku inzerenta.

Presné cielenie a motivovanie zákazníka k opätovnému nákupu môžu zvýšiť mieru konverzie u existujúcich zákazníkov až o 5%.  Okrem vyšších tržieb je veľká šanca, že spokojný zákazník vám zanechá pozitívne recenzie na webe či sociálnych sieťach alebo o vás povie svojim blízkym.

 

Cenové podmienky

Získavajte od nás odmeny a znížte si tak svoje náklady. Pri vložení štvrtého kupónu s vlastnou ponukou získate túto službu zdarma. Služba zahŕňa tlač obálky, tlač kupónov, vloženie kupónov a doručenie materiálov na váš sklad.

 

Kedy kampaň prebieha?

Kampaň má fixný distribučný termín a bude sa realizovať v termíne október – november 2021. To znamená, že všetky svoje ponuky a konkurenčné výhody môžete svojim klientom odprezentovať ešte pred hlavnou sezónou. Túto službu si môžete objednať v prípade, že posielate aspoň 2500 balíkov mesačne. Minimálny náklad na tlač produktu BALÍK PLUS LOYALTY je 5000 kusov.

 

Prečo spolupracovať s agentúrou BALÍK PLUS?

Sieť BALÍK PLUS je sieť internetových obchodov na vkladanie reklamných príloh a vzoriek do balíkov, ktorá má dosah na viac ako 3 milióny online zákazníkov. Pôsobíme v 9 krajinách východnej a strednej Európy – Česká republika, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Chorvátsko, Slovinsko, Ukrajina. Máme viac ako 2500 partnerov a klientov a ročne zrealizujeme viac ako 50 miliónov vkladov.

 

V prípade, že potrebujete doplňujúce informácie, radi sa s Vami porozprávame a nájdeme to najlepšie riešenie pre váš e-shop. Neváhajte nás kontaktovať

Tešíme sa na spoluprácu.

 

Ďalšie novinky
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>
Rozhovor s marketingovým manažérom answear.hu
Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovať v roku 2017 a od tej doby mali... Celý článok >>