Ako získava zákazníkov módna značka Orsay

V júni sme začali novú spoluprácu a spustili prvú kampaň pre významného klienta, známu módu spoločnosť Orsay, ktorá ponúka široký výber najnovších trendov v oblasti odevov a módy pre ženy. Je to jedna z najuznávanejších značiek, ktorá ponúka vysokú kvalitu, skvelé služby a atraktívne ceny.

Cieľom kampane bola nie len akvizícia nových zákazníkov a zvýšenie konverzného pomeru ale aj podpora nakupovania súčasných zákazníkov. Pripravili sme kampaň, ktorá ponúka 20% zľavu na jeden vybraný produkt z kolekcie. Komunikačným nástrojom bol zľavový voucher. Zľavový voucher bolo možné využiť v kamennom obchode ako aj v eshope. Kampaň trvala jeden a pol mesiaca a bola cielená na ženy, ktoré majú radi štýl a módu.

Kampaň bola pre klienta zaujímavá v tom, že voucher mohli zákazníčky nosiť priamo do predajní ako aj využiť online.

orsay02

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>