balik_buyer_video_930x300

Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?

Pracujete aktívne so zľavami vo vašom e-shope a vybraným zákazníkom poskytujete vernostnú zľavu za opakované nákupy? Tak prečo neuplatniť systém zliav aj pri akvizícii nových zákazníkov a neposkytnúť im “welcome zľavu” na zvýhodnený nákup už pri prvej objednávke.

Technicky nenáročné riešenie: Pravidelne pracujte s políčkom „ZĽAVOVÝ KÓD“ v nákupnom košíku vášho e-shopu a využite našu sieť internetových obchodov BALÍK PLUS pre odovzdanie vášho printového zľavového kupónu novému online nakupujúcemu. Ak ešte fungovanie siete nepoznáte, odporúčame sa zapojiť vlastným zľavovým kupónom do pripravovaného kupónového katalógu, ktorý distribuujeme medzi aktívne online kupujúcich zákazníkov. Vyskúšajte si efektívnosť tohto marketingového kanálu so zaujímavým pomerom počtu 70 000 oslovených a nákladmi na ich získanie.

V krátkom videu si pozrite, ako zľavový kupón oslovuje nového zákazníka a ako ho motivuje k novej online objednávke.

Akvizičná činnosť, ktorá prináša ovocie. Ak máte otázky, sme pripravení ich zodpovedať. Neváhajte nás kontaktovať.

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>