Zverejnené

Tak prečo neuplatniť systém zliav aj pri akvizícii nových zákazníkov a neposkytnúť im „welcome zľavu“ na zvýhodnený nákup už pri prvej objednávke.

Technicky nenáročné riešenie

 

Pravidelne pracujte s políčkom „ZĽAVOVÝ KÓD“ v nákupnom košíku vášho e-shopu a využite našu sieť internetových obchodov BALÍK PLUS pre odovzdanie vášho printového zľavového kupónu novému online nakupujúcemu. Ak ešte fungovanie siete nepoznáte, odporúčame sa zapojiť vlastným zľavovým kupónom do pripravovaného kupónového katalógu. Ten distribuujeme medzi aktívne online kupujúcich zákazníkov. Vyskúšajte si efektívnosť tohto marketingového kanálu so zaujímavým pomerom počtu 70 000 oslovených a nákladmi na ich získanie.

V krátkom videu si pozrite, ako zľavový kupón oslovuje nového zákazníka a ako ho motivuje k novej online objednávke.

https://www.youtube.com/watch?v=HeKpgQPPO8U

Akvizičná činnosť, ktorá prináša ovocie. Ak máte otázky, sme pripravení ich zodpovedať. Neváhajte nás kontaktovať.