Úspešná kampaň pre klienta Maxana

kampan maxana

BALÍK PLUS zrealizoval pre svojho klienta Maxana kampaň zameranú na podporu predaja v predvianočnom období a na získanie nových zákazníkov, ktorí by mali záujem o módu na mieru, ktorú táto značka ponúka. Kampaň sa realizovala na Slovensku aj v Českej republike. Komunikačným nástrojom bol voucher s benefitom, ktorý mal motivovať zákazníčky k tomu, aby vyskúšali produkty od Maxany.

Podľa obchodnej riaditeľky pani Hrazdílkovej kampaň dopadla nad ich očakávania, nakoľko sa v rámci kampane dosiahol respons nákupov na úrovni 1,9%. Za najväčší prínos celej zrealizovanej kampane však považuje až 43%-tný podieľ nákupov od úplne nových zákazníčok, z ktorých viaceré medzičasom už urobili ďalšie objednávky a stali sa tak ich pravidelnými zákazníčkami.     

 

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>