Úspešná kampaň pre 4home

banner_5_4home

„S BALÍK PLUS sme zrealizovali akciu formou vkladania našich zľavových voucherov do balíkov. Výsledok kampane bol pre nás veľmi pozitívny, nakoľko sme dosiahli viac ako 1,7% konverziu nákupov. Zároveň cena objednávok sa nám pohybovala 30% nad priemerom a šlo primárne o úplne nových zákazníkov. Túto spoluprácu hodnotíme ako veľmi úspešnú a určite plánujeme v nej pokračovať aj v budúcnosti.“

Martin Sýkora, Marketing Manager, spoločnosť 4home, a.s.
 

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>