titulka_yves-rocher_mediamarkt-HU_fin

Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi

Media Markt a Yves Rocher, renomované značky e-shopov, v prvej polovici tohto roka na maďarskom trhu spojili svoje exkluzívne zľavové kódy a vytvorili kupón so synergickým efektom: Starostlivosť o krásu – dostupný pre každú ženu.

Cieľom kampane bolo posilnenie online predaja a ako komunikačný nástroj bol zvolený Exkluzívny zľavový kupón pre krásu (BALIK PLUS 2). Yves Rocher ponúkal potenciálnym onilne zákazníkom zľavu vo výške 4500 Ft na nákup francúzskej kozmetiky a na druhej strane Media Markt jeden z najväčších predajcov elektroniky v Maďarsku oslovoval 15% zľavu pri nákupe produktov osobnej starostlivosti značky Philips a bezplatnú dopravu. Jednomesačná akvizičná kampaň zameraná prevažne na ženské publikum priniesla svoje výsledky.

V živote krása hrá dôležitú úlohu vo menšej či väčšej miere, bez ohľadu na to, či ide o mužov alebo ženy. Každý sa stará o svoj zovňajšok a to motivuje k nákupom.

voucher_media-market voucher_-yves-rocher1

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>