Kupónová kampaň na poistenie pre poisťovňu Union

Crossmediálne koncepty dokážu byť veľmi vhodným nástrojom na získavanie  zákazníkov, pokiaľ je koncept oslovenia a výber cieľovej skupiny dobre navrhnutý. Onlia.sk,  poskytujúca poistenie vozidiel cez internet,  hľadala popri klasických komunikačných kanáloch vhodnú formu ako osloviť potenciálneho zákazníka. Táto služba, ktorú priniesla na trh poisťovňa UNION sa odlišuje od klasických typov poistenia hlavne tým, že zákazník si celé poistenie auta rieši z domu, alebo z kancelárie  priamo cez internet, pričom dostáva viacero výhod .

Pri tvorbe kampane sme preto pre klienta volili formu oslovenia cez zľavový kupón formou vkladov do balíkov internetových obchodov. Klient oceňoval práve výborné zacielenie na cieľovú skupinu a to že všetci oslovovaný sú ľudia ktorý majú skúsenosti s nakupovaním na internete. Nakoľko služba je nová v rámci komunikácie bolo zákazníkom poskytnutá zľava vo výške 10% na prvé objednanie služby.

Onlia.sk balik

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>