Táto služba, ktorú priniesla na trh poisťovňa UNION sa odlišuje od klasických typov poistenia hlavne tým, že zákazník si celé poistenie auta rieši z domu, alebo z kancelárie priamo cez internet, pričom dostáva viacero výhod. Pri tvorbe kampane sme preto pre klienta volili formu oslovenia cez zľavový kupón formou vkladov do balíkov internetových obchodov. Klient oceňoval práve výborné zacielenie na cieľovú skupinu a to že všetci oslovovaní sú ľudia ktorí majú skúsenosti s nakupovaním na internete. Nakoľko služba je nová, v rámci komunikácie bola zákazníkom poskytnutá zľava vo výške 10% na prvé objednanie služby.
Zverejnené
Onlia.sk, poskytujúca poistenie vozidiel cez internet, hľadala popri klasických komunikačných kanáloch vhodnú formu ako osloviť potenciálneho zákazníka.
Ďalšie zaujímavé články
Zverejnené
Absolútna suma alebo percentuálna zľava: čo je lepšie dať na kupón?
Ponúkanie zliav počas akvizičnej marketingovej kampane môže byť veľmi prospešné z via ...