Kupónová kampaň na poistenie pre poisťovňu Union

Crossmediálne koncepty dokážu byť veľmi vhodným nástrojom na získavanie  zákazníkov, pokiaľ je koncept oslovenia a výber cieľovej skupiny dobre navrhnutý. Onlia.sk,  poskytujúca poistenie vozidiel cez internet,  hľadala popri klasických komunikačných kanáloch vhodnú formu ako osloviť potenciálneho zákazníka. Táto služba, ktorú priniesla na trh poisťovňa UNION sa odlišuje od klasických typov poistenia hlavne tým, že zákazník si celé poistenie auta rieši z domu, alebo z kancelárie  priamo cez internet, pričom dostáva viacero výhod .

Pri tvorbe kampane sme preto pre klienta volili formu oslovenia cez zľavový kupón formou vkladov do balíkov internetových obchodov. Klient oceňoval práve výborné zacielenie na cieľovú skupinu a to že všetci oslovovaný sú ľudia ktorý majú skúsenosti s nakupovaním na internete. Nakoľko služba je nová v rámci komunikácie bolo zákazníkom poskytnutá zľava vo výške 10% na prvé objednanie služby.

Onlia.sk balik

Ďalšie novinky
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>
Rozhovor s marketingovým manažérom answear.hu
Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovať v roku 2017 a od tej doby mali... Celý článok >>
BP_zraz_930x300
Najväčší zraz SEO-expertov v Bratislave
Chcete získať SEO-informácie z prvej ruky? Určite si nenechajte újsť najväčšiu SEO konferenc... Celý článok >>