Špeciálna letná kampaň zameraná na oslovenie letných dovolenkárov

LETNA

 

Počas leta BALÍK PLUS zrealizoval pre svojich klientov špeciálnu kampaň zameranú na oslovenie ľudí dovolenkujúcich pri mori. Koncept bol realizovaný formou vkladov zľavových voucherov do informačných poukazov, ktoré dostávali klienti najväčšej siete cestovných kancelárii pred odchodom na dovolenku.

Táto forma komunikácie bola vhodná hlavne pre obchody predávajúce plavky, opaľovacie krémy, letné oblečenie, kufre, či iný tovar, ktorý by nemal chýbať v batožine letných dovolenkárov.

 

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>