Táto forma komunikácie bola vhodná hlavne pre obchody predávajúce plavky, opaľovacie krémy, letné oblečenie či kufre. Kampaň ponúka všetko, čo by nemalo chýbať v batožine letných dovolenkárov.
Táto forma komunikácie bola vhodná hlavne pre obchody predávajúce plavky, opaľovacie krémy, letné oblečenie či kufre. Kampaň ponúka všetko, čo by nemalo chýbať v batožine letných dovolenkárov.
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich zákazníkov je pre väčšinu firiem výrazne lacnejšie, ako získať nových. Vklady do balíkov sú mimoriadne efektívnou, ale lacnou reklamou pre každého.
V posledných mesiacoch je veľmi populárne livestreamové nakupovanie. Spomalenie spotrebiteľských výdavkov a aktuálna recesia vedie k tomu, že reklama sa vracia do tohto upadajúceho odvetvia marketingovej komunikácie nielen e-shopov.