Rozhovor s marketingovým manažérom answear.hu

Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo!

ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovať v roku 2017 a od tej doby mali viac spoločných projektov vo forme print kupónov a online kampaní na kupónovom portáli KUPLIO.hu. Minulý rok sa stal Krisz Sebó country managerom maďarskej pobočky Answear a s nim sme sa porozprávali o zmenách, úspechoch za posledné obdobie, ako aj o plánoch do budúcnosti.

Minulý rok vám priniesol veľa pozitívnych zmien, napríklad sa zmenila vaša web-stránka www.answear.hu. Prečo ste sa rozhodli ju obnoviť?  

To je časť väčšieho procesu. Momentálne pôsobíme v 7 krajinách (Poľsko, Ukrajina, Česko, Slovensko, Bulharsko, Rumunsko, Maďarsko) a samotný brand bol založený v decembri 2010, teda už 9 rokov uplynulo od jej štartu. Bol najvyšší čas na obnovu. V Maďarsku sme začali v roku 2016, avšak online svet sa mení deň čo deň, taktiež sa menia nároky a našou úlohou je tieto zmeny sledovať a udržať krok s nimi. Vytvoriť praktickejšiu, ľahšie ovládateľnejšiu stránku pre našich zákazníkov, kde nákup sa stáva zážitkom bol hlavným dôvodom, kvôli ktorému nastali tieto zmeny.

Prečo je zážitkom u vás nakupovať?

Neviem ako ste vy na tom, ale ja sa vždy niekam ponáhľam. My chceme, aby nakupovanie pre ľudí nebol ďalším z problémov, ale aby sa práve táto aktivita stala pri minimálne strávenom čase mimoriadne efektívna – čo v dnešnej dobe je veľmi zriedkavé. Obnovená stránka a nové funkcie spočívajú práve v tom. Vďaka novým filtrom, ktorá sa nachádzajú nad produktmi oveľa ľahšie možno nájsť hľadaný produkt. Systém automaticky ukladá nastavené filtre, ktoré potom jedným klikom možno aj odstrániť. Ak ste si v ponuke našli vysnívaný produkt, pomocou väčších a detailnejších fotiek a presného popisu produktu, ho môžete bližšie spoznať a pridať si ho k „obľúbeným“ produktom, odkiaľ hocikedy je možné pridať do nákupného košíka. Pri nových funkciách sa zmenil aj celkový dizajn stránky. Ostali sme pri minimalistickom dizajne, však s oveľa viac kategóriami, ktoré sme umiestnili na hlavnej stránke.

Máte aj nový vernostný program…

Áno, každý kto vstúpi do Answear Clubu, dostane oveľa výhodnejšie podmienky. Podstate, za každú objednávku zákazník získava body, ktoré môže uplatniť pri ďalších nákupoch. Aktuálnou novinkou je, že v Answear Clube body môžete uplatniť aj na zľavnené produkty čo znamená, že u nás nakupujte oveľa lacnejšie a to až o 50%

Zmenili ste aj kuriérku službu?

Áno, odteraz nám vysokú kvalitu v doručovaní zásielok garantuje GLS kuriérska služba, a už nie je jedinou. Novinkou sa stala, už aj Zásielkovňa s jej pobočky, v ktorých si naši zákazníci majú možnosť prevziať prípadne vrátiť svoje objednávky.

Aké máte plány do budúcnosti?

Máme veľa plánov a na čo sme hrdí je že zopár z nich máme za sebou už na začiatku tohto roka. Minulý rok sme počas jedej noci presťahovali náš sklad do väčšieho logistického centra. To znamenalo premiestnenie viac ako 2 milioónov produktov, k čomu sme potrebovali 50 kamiónov a stoviek pomocných rúk. Toto bol len prvý krok. Tera kvoli rastúcim nárokom rozvíjame náš zákaznícky servis tak, aby sme na čo najvyššej úrovni mohli obslúžiť čo najviac našich zákazníkov.

Medzi plánmi máme tiež aj to, že v roku 2020 budeme venovať viac pozornosti udržateľnej móde. Minulý rok v Poľsku sme začali EKO projekt s veľkým úspechom. Na základe toho, by sme chceli pokračovať v tomto smere, ale viac o tom vám nechcem prezratiť.

Žiadne tajomstvo nie je natom, že našim cieľom je, aby našu značku spoznalo ešte viac ľudí, k čomu prispievajú aj klasické formy promovania, ale aj kreatívne projekty. Na to je skvelý spôsob spolupráca s vašou sieťou web-shopov, kde pomocou reklamných príloh vkladaných v balíkoch a pomocou online kupónov a bannerov na kuplio.hu dosiahneme tento cieľ.

A keď už sme pri spolupráci, každopádne by sme chceli pokračovať aj v partnerskej spolupráci s vami, aby sme mohli našim zákazníkom ponúkať zľavy aj iných e-shopov. Je to pridaná hodnota, ktorú naši zákazníci majú radi, a my tak získanú províziu za vkladanie do balíkov môžeme využívať na ďalšie marketingové projekty.


Výber toho najlepšieho zo spolupráce s maďarskou pobočkou BALÍK PLUS

 

bp_930x443_answear_hu_3

Bonus katalóg | zima 2019

bp_930x443_answear_hu_1

BALÍK PLUS 2 | jeseň 2019

Ďalšie novinky
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>
BP_zraz_930x300
Najväčší zraz SEO-expertov v Bratislave
Chcete získať SEO-informácie z prvej ruky? Určite si nenechajte újsť najväčšiu SEO konferenc... Celý článok >>
Reshoper 2020 - Program - Vstup zadarma
Chystáte sa na RESHOPER 2020?
Rok 2020 otvára jeden z najväčších e-commerce eventov roka. Nenechajte si ujsť príležitosť s... Celý článok >>