Zverejnené

Spája v sebe prvky priameho marketingu a mediálnej komunikácie. Organizácia sa riadila podľa vzoru z Nemecka a Západnej Európy.

Najväčšia zasielateľská sieť BALÍK PLUS má už v súčasnosti viac ako 350 internetových obchodov z rôznych oblastí. V rámci nich dokáže rozdistribuovať reklamné prílohy do viac ako 6 miliónov balíkov za rok, pričom každý deň sa do siete registrujú približne 3 až 5 noví partneri.

Tento nový komunikačný koncept predstavuje nástroj na cielené a efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek s obrovským dosahom. Slovenským a českým aktívne online nakupujúcim ponúka benefit v podobe zľavových kupónov partnerských internetových obchodov.

Ako funguje sieť BALÍK PLUS?

Výhody nového crossmediálneho marketingového nástroja pri oslovení súčasných zákazníkov, alebo pri získavaní tých nových:

  • Presné zacielenie na definovanú cieľovú skupinu s efektom odporúčania
  • Oslovenie aktívne online nakupujúcich zákazníkov – najaktuálnejšia databáza na trhu
  • Minimálna remitenda (max. do 3 – 5 %)
  • 42 % respondentov si prílohu prečíta a navštívi stránku inzerenta (zdroj: štúdia GfK – European kuponing 2013)
  • Efektívny marketingový nástroj

 

Zaujal Vás náš nový crossmediálny nástroj? Chcete sa dozvedieť viac? Navštívte našu stránku tu, alebo nás kontaktujte a dohodnite si s nami osobnú prezentáciu.