Zverejnené

Na jar tohto roku zopakovala úspešnú akvizičnú kampaň z minulých rokov s českou pobočkou BALÍK PLUS.

 

20% zľava

 

Podobne ako vlani, Klenoty Aurum si aj tento rok vybrali novú tvár svojej značky – Daru Rolins. Kampaň bola cielená na skupinu ženy 30 – 45 rokov so zameraním na módu, kozmetiku, rodinu a domácnosť.

Cieľom kampane bolo nielen predstavenie novej tváre spoločnosti, ale aj nové série šperkov a hodiniek. Tie sme podporili luxusnou zľavou -20 % pre zákazníkov nakupujúcich v e-shope www.klenotyaurum.cz. Nemenej dôležitým cieľom bola aj komunikácia v rámci kamenných predajní v Českej republike formou vloženého leporela.

 

 

Jedným z ďalších z krokov spolupráce bola komunikácia exkluzívneho produktového katalógu s názvom „Brilantná kolekcia 9999 Sk“.

 

 

Podobne ako v minulých rokoch, aj v tomto roku už kampaň dosahuje veľmi pozitívne výsledky. BALÍK PLUS s klientom aktívne vymýšľa ďalšie modely spolupráce. Tie budú naďalej podporovať brand spoločnosti a oslovovať ďalších nových zákazníkov. Spokojnosť na oboch stranách vedie ku kontinuálnemu predĺženiu spolupráce aj na nasledujúce roky.