Priemerná konverzia nákupov sa za prvé tri mesiace fungovania portálu pohybovala od 2 – 3,5 %. Od marca 2015 umožňujeme našim klientom využiť komunikáciu na Vašekupóny.sk formou PPC.
Priemerná konverzia nákupov sa za prvé tri mesiace fungovania portálu pohybovala od 2 – 3,5 %. Od marca 2015 umožňujeme našim klientom využiť komunikáciu na Vašekupóny.sk formou PPC.
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich zákazníkov je pre väčšinu firiem výrazne lacnejšie, ako získať nových. Vklady do balíkov sú mimoriadne efektívnou, ale lacnou reklamou pre každého.
V posledných mesiacoch je veľmi populárne livestreamové nakupovanie. Spomalenie spotrebiteľských výdavkov a aktuálna recesia vedie k tomu, že reklama sa vracia do tohto upadajúceho odvetvia marketingovej komunikácie nielen e-shopov.