BP_booking_cover_930x300

Kupónový marketing nie je nástrojom len pre internetové obchody

Zľavové kupóny a kódy sú prirodzene na prvý pohľad spájané s módnym a kozmetickým priemyslom, vzhľadom na ich najväčší počet na trhu. Avšak kampane BALÍK PLUS, v ktorých propagačné materiály sú distribuované prostredníctvom špeciálne vytvorenej siete partnerských eshopov, formou vkladov do balíkov, sa nešpecializuje výhradne len na módu, obuv či kozmetiku. Tento marketingový kanál môžu efektívne využívať webové stránky rôzneho zamerania. Najlepším príkladom toho je súčasná spolupráca poľskej pobočky BALÍK PLUS a Booking.com.

booking2

Booking.com už 23 rokov ponúka neustále rastúcu databázu hotelov a apartmánov na prenocovanie po celom svete. Zákazníci tiež profitujú z ponuky letových rezervácií, prenájmov automobilov ako aj z rezervácií prepravy z a na letisko. V súčasnosti má spoločnosť pobočky v 70 krajinách a ich webová stránka je prispôsobená až 43 jazykom, čo bezpochyby dokazuje jej medzinárodný úspech.

Globálne postavenie spoločnosti však nie je dôvodom na zastavenie marketingových aktivít. Naopak, mali by byť plánované a úspešne aj opakované. V prvej polovici roka 2019 začala spoločnosť Booking.com spoluprácu s poľskou pobočkou BALÍK PLUS a vytvorili kampaň zameranú na prilákanie nových zákazníkov a propagáciu imidžu značky v Poľsku. Distribuovaný bol kupón s atraktívnou formou propagácie vrátenia peňazí. Zákazníci, ktorí si rezervovali ubytovanie na Booking.com pomocou osobitnej linky, mohli po ukončení pobytu získať až 100 PLN alebo vrátenie peňazí.

booking1b

 Výsledky tejto kampane boli mimoriadne pozitívne a preto sa rozhodlo o spolupráci pri ďalšej propagačnej kampani a to nielen v Poľsku, ale aj v Českej republike. Sme presvedčení, že i táto ďalšia spolupráca medzi BALÍKOM PLUS a Booking.com bude úspešná!