Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne

Vo februári sme spustili novú kampaň s významným klientom poisťovňou Union, ktorá je výhradný prevádzkovateľ značky Onlia, povinné zmluvné poistenie. Cieľom kampane je vytvoriť záujem o produkt online poistenia vozidla a motivovať zákazníka k vytvoreniu ponuky formou vyplnenia údajov o svojom vozidle so zameraním hlavne na akvizíciu nových zákazníkov. Komunikačným nástrojom bol zľavový voucher s kupónom na – 10% zľavu na online poistenie auta.

nwl-balik-sk-1116-katalog

 

Chcete patriť aj Vy medzi našich spokojných klientov? V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č: 0903 997 225, alebo mailom: info@balikplus.sk, radi Vám vypracujeme koncept a odporučíme akou formou kampaň realizovať. Bližšie informácie o našich službách nájdete na www.balikplus.sk

 

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>