Bonus katalóg


Marketingový koncept reklamy, určený pre vzájomne si nekonkurujúcich klientov, prezentujúci vo forme 12 až 16 stranového kupónového katalógu. Marketingový nástroj, ktorý ponúka výhodný pomer medzi vysokým zásahom a cenou na oslovenie jedného zákazníka.

  • Priame oslovovanie potenciálnych aj existujúcich online zákazníkov
  • Individuálna vizualizácia klienta na jednej strane s distribúciou priamo v balíkoch internetových obchodov
  • Dominujúci segment: ŽENY ako online nakupujúci zákazník
  • Garancia exkluzivity inzerenta v rámci segmentu, s posilnením propagácie loga na titulnej stránke

 

Technická špecifikácia

Rozmer katalógu: 190 x 93 mm alebo 145 x 145 mm
Papier: 90-115 ONM
Váha: 10 g – 15 g
Väzba: V1 alebo V2
Predná strana obálky je imidžová, so zoznamom lôg jednotlivých inzerentov danej edície.

 

KATALÓG LADIES SK

  • Cieľová skupina: internetové obchody so zameraním na ženy
  • Distribúcia: 6 týždňov
  • Celkový náklad: 80 000 – 100 000 ks
  • Cena: od 690,- €
LADIES SK 2
Zobraziť katalóg
LADIES SK 3
Zobraziť katalóg
LADIES SK 1
Zobraziť katalóg
LADIES SK 2
Zobraziť katalóg
Recent Posts

Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave

Bez ohľadu na to, či nakupujete v e-shopoch alebo obchodných centrách, sa stretávate so zľavovými kupónmi. Z pohľadu zákazníka zaujímavá ponuka, z pohľadu spoločnosti ideálna forma propagácie a získavania nových zákazníkov. Kampane BALÍK PLUS ponúkajú internetových obchodom príležitosť vytvoriť kampane, v ktorých špeciálne vytvorené zľavové kupóny sú vkladané do expedovaných balíkov v sieti partnerských e-shopov a tým umožňujú osloviť úplne nových zákazníkov, ktorí majú potenciálny záujem o produkty a využitie komerčnej ponuky na zľavovom kupóne.

BP_voucher_p&c_1

Uvedená služba je určená tak veľkým medzinárnodným spoločnostiam ako aj malým. Od 14. mája až do 9. júna 2019 poľská pobočka BALÍK PLUS spustila v spolupráci s medzinárodnou značkou Peek&Cloppenburg novú kampaň. Už od roku 1990 táto značka spája svoje najlepšie predajné a marketingové koncepcie v oblasti fashion a vsádza na univerzálnosť. So zreteľom na neustále sa meniaci svet ponúka svojim zákazníkom dokonalú kombináciu aktivít pre podporu online aj offline predaja.

Zľavový kupón Peek&Cloppenburg distribuovaný v poľskej sieti BALÍK PLUS poskytuje potenciálnym zákazníkom 12% zľavu pri nákupe nad 250 PLN rovnako online na eshope www.peek-cloppenburg.pl, ako aj offline v kamenných predajniach. Efektívnosť kupónu bola podporená dvoma perforovanými kupónmi, ktoré príjemca mohol podarovať svojim známym a priateľom.

BP_voucher_p&c_2

Úspech kampane závisí od viacerých faktorov, od oslovenia cieľovej skupiny, cez samotnú distribúciu zľavových kupónov v sieti ako aj mimo. Všeobecne práve forma zdieľania – darovania zľavového kupónu – vo všeobecných marketingových prieskumoch zvyšuje zásah u cieľovej skupiny až o 18%. Veríme, že sa to prejaví aj v kampani Peek&Clopenburg a dosiahnutie dobrého výsledku otvorí dvere ďalším spoluprácam.

  1. Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019 Komentáre vypnuté na Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019
  2. Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu Komentáre vypnuté na Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu
  3. Stoklasa, viac ako sto radostí Komentáre vypnuté na Stoklasa, viac ako sto radostí
  4. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia
  5. 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť Komentáre vypnuté na 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť
  6. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  7. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  8. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí
  9. Konference WEBTOP100 Praha Komentáre vypnuté na Konference WEBTOP100 Praha