Bonus katalóg


Marketingový koncept reklamy, určený pre vzájomne si nekonkurujúcich klientov, prezentujúci vo forme 12 až 16 stranového kupónového katalógu. Marketingový nástroj, ktorý ponúka výhodný pomer medzi vysokým zásahom a cenou na oslovenie jedného zákazníka.

  • Priame oslovovanie potenciálnych aj existujúcich online zákazníkov
  • Individuálna vizualizácia klienta na jednej strane s distribúciou priamo v balíkoch internetových obchodov
  • Dominujúci segment: ŽENY ako online nakupujúci zákazník
  • Garancia exkluzivity inzerenta v rámci segmentu, s posilnením propagácie loga na titulnej stránke

 

Technická špecifikácia

Rozmer katalógu: 190 x 93 mm alebo 145 x 145 mm
Papier: 90-115 ONM
Váha: 10 g – 15 g
Väzba: V1 alebo V2
Predná strana obálky je imidžová, so zoznamom lôg jednotlivých inzerentov danej edície.

 

KATALÓG LADIES SK

  • Cieľová skupina: internetové obchody so zameraním na ženy
  • Distribúcia: 6 týždňov
  • Celkový náklad: 80 000 – 100 000 ks
  • Cena: od 690,- €
LADIES SK 2
Zobraziť katalóg
LADIES SK 3
Zobraziť katalóg
LADIES SK 1
Zobraziť katalóg
LADIES SK 2
Zobraziť katalóg
Recent Posts

Stoklasa, viac ako sto radostí

Stoklasa, prináša sezónne inšpirácie pre kreatívnych ľudí, ako aj tvorivé nápady do domácnosti. S cieľom upevniť líderskú pozíciu na Českom trhu a posilniť povedomie značky STOKLASA na Slovenskom, Maďarskom a Poľskom trhu spoločnosť vstupuje do jarnej kampane zľavovým kupónom -20% na celý sortiment v eshope.

Prostredníctvom siete BALÍK PLUS a partnerských e-shopov na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku aktívne oslovuje viac než 250 000 aktívne online nakupujúcich zákazníkov. Jarné vydanie Offline Bonus Katalógu, ktorého voucher Stoklasa je súčasťou prináša výhodnú zľavu na nákup kreatívnych potrieb, korálikov, textilnej galantérie, bytových dekorácii a ďalších doplnkov pre kreatívnu tvorbu v eshope www.stoklasa-sk.sk. 

V minulom roku Stoklasa realizovala prostredníctvom siete BALÍK PLUS jesennú kampaň, v ktorej poskytla priestor pre výber nákupu krásných Vianočných darčekov. Jarnou kampaňou chce osloviť aj budúce nevesty s množstvom doplnkov a dekorácií nielen v tradične bielej, ale aj mystickej fialovej farbe v rôznych odtieňoch.

Práve vhodnou segmentáciou zľavový kupón oslovuje klientov podľa VEKU a POHLAVIA, ako aj preferencie kategórie MÓDA či kategórie KRÁSA a ŽIVOTNÝ ŠTÝL, ktorá patrí medzi najsilnejšie segmenty a so zaujímavou návratnosťou investície v tomto období.

Zvolená printová forma akvizičnej činnosti je len jedným z kanálov celkovej marketingovej stratégie Stoklasa, ktorá prispeje k získaniu nových zákazníkov a upevní strategické miesto na trhu nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku, v Maďarsku a v Poľsku.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_sk1

  1. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia
  2. 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť Komentáre vypnuté na 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť
  3. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  4. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  5. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí
  6. Konference WEBTOP100 Praha Komentáre vypnuté na Konference WEBTOP100 Praha
  7. Konferencia INTERNET HUNGARY 2018 Komentáre vypnuté na Konferencia INTERNET HUNGARY 2018
  8. Narodeninová oslava Philips Komentáre vypnuté na Narodeninová oslava Philips
  9. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase Komentáre vypnuté na Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase