Cieľovou skupinou klienta sú predovšetkým ženy a mamičky na materskej dovolenke. Kampaň sme teda zacielili na kategórie – ženy vo veku od 20 do 40 rokov a rodiny. Cieľom kampane bola akvizícia nových zákazníkov, preto sme ako formu oslovenia zákazníka zvolili zľavový voucher, pričom zákazníci boli smerovaní na pripravenú landing page s cieleným obsahom pre vybranú cieľovú skupinu.
Zľavový voucher predstavoval benefit pre zákazníka na prvý nákup vo výške až do –8 € pre Slovensko a –200 Kč pre Českú republiku. Prvé výsledky kampane sa dostavili už po pár týždňoch od jej spustenia. E-shop vtedy zaznamenal vyššiu návštevnosť webu, pričom vytvorením landing page bolo možné merať príchody nových zákazníkov.
Kampaň mala očakávaný dosah a klient sa rozhodol na podporu predaja v predvianočnom období kampaň zopakovať. Naším cieľom bolo zvýšiť výkon kampane a tento cieľ sa nám podarilo naplniť. Po vyhodnotení celkových výsledkov kampaní pre Česku republiku klient získal viac ako 1300 nových návštev a celkový konverzný pomer vzrástol na 14,26%. Pre Slovenskú republiku získal viac ako 1200 nových návštev a konverzný pomer sa navýšil na 11,16%. Ak Vás marketingová kampaň zaujala informujte sa o našej ponuke tu >>