BALÍK PLUS bude prezentovať na konferencii Marketing that Sells 2014

MARKETING

Koncom septembra sa v Bratislave uskutoční konferencia Marketing that Sells 2014 s podtitulom „Ako robiť taký marketing, ktorý zvýši obchodné výsledky spoločnosti“.

Na tomto odbornom fóre vystúpi aj Henrich Lauko, Managing Director siete BALÍK PLUS, ktorý prezradí návod, ako realizovať úspešné kampane formou kupónového marketingu.

Radi by sme Vám ako našim obchodným partnerom poskytli zvýhodnenú vstupenku na už 13. ročník konferencie MARKETING that SELLS, kde sme sa stali partnerom eventu. Buďte aj Vy súčasťou významného stretnutia odborníkov už 24.septembra 2014 v Bratislave /hotel Saffron/.

Pre uplatnenie 10% zľavy z práve aktuálneho registračného poplatku je potrebné sa zaregistrovať na nasledovnom linku: www.mts2014.eu/prihlaska a do poznámky uviesť 10% zľava GEO MARKETING.

Bližšie informácie o programe ako i o prihlásených účastníkoch nájdete na: www.mts2014.eu

Veríme, že tato výhoda Vás potešila, a že sa stretneme na konferencii – MARKETING that SELLS 2014.

 

Ďalšie novinky
Blog_cover_bp_loyalty_notext_210609
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom BALÍK PLUS LOYALTY
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich záka... Celý článok >>
vklady do balíkov
Prečo vkladať prílohy do balíkov?
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými,  kreatívnymi riešeniami, ako sa odlí... Celý článok >>
Akvizičná kampaň factcool.com
Kampaň e-shopu factcool.com zasiahne až 1,9 mil. on-line nakupujúcich
Znalcom módnych e-shopov internetový obchod factcool.com nemusíme zvlášť predstavovať. Inter... Celý článok >>