Zverejnené

Avšak po Vianociach prichádza január a február a s týmito dvoma mesiacmi obvykle prichádza ticho a menej aktivity.

Zákazníci si dávajú prestávku od nakupovania a všetko, čo môžete urobiť, je posadiť sa a oddýchnuť si. Ale ak chcete udržať váš biznis na hladinou a chcete, aby váš e-shop rástol, nie je pre vás možné odignorovať predaj počas 2 z 12 mesiacov.

Pripravili sme pre vás niekoľko užitočných tipov, ako sa vyhnúť poklesu predajov po hlavnej sezóne:

1.Plánujte vaše marketingové aktivity vopred

Predpokladali by ste, že plánovanie pre január a február by malo počkať až kým skončí Black Friday a Vianočné kampane. Avšak tu by sme si dovolili vám poradiť. Kampaň pre prvé mesiace 2024 potrebujete plánovať vopred a mať jasnú stratégiu pre tento obdobie. Čo chcete dosiahnuť svojou marketingovou stratégiou po Vianociach?

2. Vyskúšajte vytvoriť atraktívny balík a.k.a bundle deal.

Atraktívné balíčkové ponuky fungujú ako kúzlo, prečo? Pretože vám umožňujú nielen predať prebytočný tovar, ale poskytnúť svojim zákazníkom skvelú príležitosť na zakúpenie niekoľkých obľúbených položiek za zvýhodnenú cenu.

Photo by pmv chamara on Unsplash

 

3.Špeciálna výpredajová ponuka

Všetci vieme, že zákazníci milujú zľavy. Zľavy sú výborným spôsobom, ako vypredať prebytočný tovar a zároveň sa dostať do pozitívnych čísiel po poklese predajov po sviatkoch.

 

4. Využite reklamný priestor balíkov, ktoré odosielate a predajte ho

Mysleli ste niekedy na to, že váš e-shop môže predávať svoj reklamný priestor iným e-shopom a službám? Predstavte si veľmi silný offline marketingový nástroj, ktorý vám prinesie ešte viac peňazí do vašej firmy. Vďaka službám ktoré ponúka BALÍK PLUS e-shopom, je možné jednoducho predať reklamný priestor v balíkoch, ktoré odosielate svojím zákazníkom.

Zaregistrujte svoj e-shop do našej medzinárodnej siete e-shopov a vytvorte si ďalší finančný príjem. Registrácia je úplne zdarma a váš e-shop vkladanie kupónov do balíkov nebude nič stáť. Ste pripravení zarábať na odosielaní balíkov? Pošlite nám email na info@balikplus.sk a radi vám poradíme, ako môžete začať zarábať na vkladoch do balíkov ešte dnes.

 

 

5. Skúmajte svoju konkurenciu

Ako často skúmate svoju konkurenciu a zisťujete, čo robia, aby boli úspešní? Navrhujeme vám, aby ste sa pozreli na vašu konkurenciu a zistili, aké reklamy, kampane a spolupráce prebiehajú. Pozrite sa, čo funguje a čo nie, aká komunikácia je zaujímavá a aká funguje menej? Funguje vo vašom odvetví spolupráca s influencermi alebo nie? Nemusíte vymýšľať koleso, keď už ho niekto iný vymyslel. 

6. Predbehnite konkurenciu použitím inovatívnych nástrojov v online a offline marketingu

V dnešnej digitálnej dobe, v ktorej žijeme, je online marketing najviac využívaným nástrojom s vynikajúcimi výsledkami a dosahmi. Avšak ak chcete osloviť nie len fanúšikov vašich produktov, ale aj zákazníkov s reálnou kúpnou silou, navrhujeme vám kombináciu online a offline marketingu. BALÍK PLUS ponúka svojím klientom možnosť kombinácie online a offline marketingových kampaní – vkladajte kupóny do balíkov e-shopov z našej medzinárodnej siete a zároveň uverejnite zľavový kupón na nákup na vašom e-shope na našej online platforme vasekupony.sk

 

Dúfame, že tieto tipy vám pomôžu pri tvorení stratégie predaja a marketingovej komunikácie po sviatkoch a vaše predaje nebudú klesať, ale naopak budú rásť. Ak by ste chceli vedieť, ako váš e-shop môže rásť vďaka vkladom do balíkov, ozvite sa nám  a dohodnite si s nami krátky rozhovor, počas ktorého vám radi priblížime naše služby.