Zverejnené

Spôsobov je mnoho a my vám ponúkame jeden, ktorým obrátite komunikáciu na reaktiváciu vlastných zákazníkov. 

Pre našich partnerov siete BALÍK PLUS prinášame nový produkt – BALÍK PLUS LOYALITY vo forme vernostného programu pre internetové obchody, ktorý predstavuje:

  • obalový materiál pre vyjadrenie poďakovania za nákup vo vašom e-shope
  • vlastný grafický obsah pre prezentáciu značky
  • možnosť využitia vkladov akýchkoľvek benefitov alebo vlastných materiálov do obalu (faktúra, kupón, reklamná príloha, …)

 

blog-dakujeme

88% firiem, ktoré budujú vzťah so zákazníkom sú ziskovejší ako konkurencia. Nemožno zabúdať na to, že dobrá referencia je niečo, čo sa kúpiť nedá a spokojný zákazník neuvažuje o odchode ku konkurencii, čím mu možno predávať ďalšie produkty alebo služby a navyše vie do spoločnosti priniesť ďalších zákazníkov.

Máte záujem aj Vy o implementáciu BALÍK PLUS LOYALITY do vašej marketingovej komunikácie? V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č: 0903 997 225, alebo mailom: info@balikplus.sk, radi Vám vypracujeme koncept a odporučíme akou formou kampaň realizovať. Bližšie informácie o našich službách nájdete na www.balikplus.sk

 

Prečo si budovať vzťah so zákazníkom?

Vklady do balíkov môžu byť nákladovo efektívny a mnohoúčelný nástroj pre budovanie vzťahov so zákazníkmi. Tieto vzťahy môžu pomôcť k zvýšeniu predaja, priemernej veľkosti objednávky a samotného zisku. Je potrebné zvážiť fakt, že pri každom zaslanom balíku môže byť skúsenosť zákazníka s vašou značkou nasledovná:

a) nesplní očakávania

b) splní očakávania

c) prevýši očakávania

 

Existuje mnoho dôvodov, niektoré dokonca mimo vašej moci, že spokojnosť zákazníka nebude naplnená. Ak je ale možné poskytnúť zákazníkovi menšiu pridanú hodnotu, tá vám pomôže vyčnievať medzi vašou konkurenciou a taktiež prekračovať jeho očakávania opakovane pri každom ďalšom nákupe.

Vklady do balíkov sú lacné, a pritom môžu priniesť vysokú návratnosť. Správne poňatý vklad môže zvýšiť loyalitu tým, že sa zákazník cíti špeciálne. Vklady vyvolávajú v zákazníkovi pocit, že je dôležitý a poskytuje im to dôvod na zdieľanie svojej skúsenosti a príbehu medzi svoje okolie. Možno sa zdá tento nástroj jednoduchým, stačí vkladať leták alebo kupón do krabice, vždy keď odošlete objednávku. Avšak existuje veľa možností, ktoré môžete využiť, aby ste v očiach zákazníka získali dôveru a prevýšili očakávania.

 

Najčastejšie vklady

 

  1. Zľavové kupóny / ponuky

Je to jeden z najobľúbenejších typov príbalového materiálu. Samozrejme, kupóny je možné zasielať aj e-mailom, prípadne sms, avšak zaslaním kupónu so zľavou prípadne s kreditom na ďalšiu objednávku priamo v balíku vám zaistí, že zákazník

blog-marionnaud

  1. Sampling

Vzorky môžu objednávku vášho zákazníka nadhodnotiť z viacerých dôvodov:

  • V závislosti od produktov ktoré predávate, môžete ponúknuť zákazníkovi bezplatné vzorky na vyskúšanie a zároveň ich získať od vašich dodávateľov zdarma.
  • Zákazník získa od Vás určitý darček, ktorý v balíku nečakal.
  • Vzorky produktov poskytujú skvelý spôsob, ako predstaviť zákazníkovi nový produkt alebo aj novú produktovú radu, o ktorej možno nevedia.

balikplus_blog_obr(1)

  1. Darčeky k objednávkam

Podobne ako vzorky, môžu darčeky k objednávkam skvelým spôsobom potešiť alebo prekvapiť vášho konečného zákazníka, bez toho, aby cítili, že sa im snažíte predávať ďalšie produkty. Darček pritom nemusí byť vôbec drahý. Keďže ho zákazník neočakáva, väčšina z nich bude príjemne prekvapená.

lenka02

  1. Ďakovné karty

Najjednoduchší, najlacnejší a najviac personalizovaný vklad, ktorý môžete zákazníkovi poskytnúť ako súčasť želaného balíka je poďakovanie. Obyčajná karta, môže byť ozajstným gestom, ktorý vám pomôže vybudovať loyalitu, najmä pri prvom styku so zákazníkom, pretože ide o konkurenčnú výhodu oproti iným spoločnostiam.

balik_sk_bez-loga

  1. Recenzia produktu / Zdieľanie na sociálnych sieťach

Keďže dodaný balík zväčša predstavuje pre väčšinu zákazníkov koniec nákupu, príbalový vklad môže byť výborným miestom pre požiadanie o spätnú väzbu alebo zdieľanie ich skúsenosti na sociálnych sieťach.

lenka03

Čo možno zosumarizovať z tohto článku do stručného posolstva? Malé, zdanlivo bezcenné darčeky v kombinácii s personalizovanou správou spôsobujú, že zákazníci sa cítia výnimočne a spôsobujú, že chcú získanú láskavosť oplatiť. Je to zákon reciprocity a je silným psychologickým spúšťačom fungujúcim v každodennej praxi.