Táto služba, ktorú priniesla na trh poisťovňa UNION sa odlišuje od klasických typov poistenia hlavne tým, že zákazník si celé poistenie auta rieši z domu, alebo z kancelárie priamo cez internet, pričom dostáva viacero výhod. Pri tvorbe kampane sme preto pre klienta volili formu oslovenia cez zľavový kupón formou vkladov do balíkov internetových obchodov. Klient oceňoval práve výborné zacielenie na cieľovú skupinu a to že všetci oslovovaní sú ľudia ktorí majú skúsenosti s nakupovaním na internete. Nakoľko služba je nová, v rámci komunikácie bola zákazníkom poskytnutá zľava vo výške 10% na prvé objednanie služby.
Zverejnené
Onlia.sk, poskytujúca poistenie vozidiel cez internet, hľadala popri klasických komunikačných kanáloch vhodnú formu ako osloviť potenciálneho zákazníka.
Ďalšie zaujímavé články
Zverejnené
Komunikujte s existujúcimi zákazníkmi prostredníctvom balíkov
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich zákazníkov je pre väčšinu firiem výrazne lacnejšie, ako získať nových. Vklady do balíkov sú mimoriadne efektívnou, ale lacnou reklamou pre každého.
Zverejnené
Ako zvládnuť pokles predajov po zimnej TOP sezóne: 6 marketingových tipov pre e-shopy.
Blíži sa Black Friday a Vianoces a pravdepodobne ste si už všimli zvýšený počet objednávok vo vašom e-shope. Nasledujúce týždne budete zaneprázdnení prijímaním objednávok, balením a odosielaním balíčkov všetkým svojim zákazníkom a budete si užívať tút ...