Sieť BALÍK PLUS

Sieť BALÍK PLUS pozostáva z veľkých, stredne veľkých a malých internetových obchodov. V súčasnosti distribuujeme cez zasielateľských partnerov už viac ako 400-tisíc reklamných príloh mesačne. Pre zasielateľov sú prílohy atraktívnou možnosťou, ako znižovať náklady a súčasne ponúkať zákazníkom pridanú hodnotu.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

definuje cieľovú skupinu a ciele kampane

BALÍK PLUS

doručí reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontroluje zasielateľskú sieť

Internetové
obchody

povkladajú reklamné
prílohy do svojich balíkov

Kupujúci

spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky

Spojením objemov balíkov internetových obchodov do jednej siete profitujú všetci – internetové obchody môžu zarábať prostredníctvom reklamných príloh v ich zásielkach a zároveň ponúkajú svojim zákazníkom pridanú hodnotu, klienti majú možnosť oslovovať vybranú cieľovú skupinu pozostávajúcu z aktívnych on-line kupujúcich cielene podľa kategórie, a to v relevantnom objeme.

Členstvo v sieti

Členstvo v sieti BALÍK PLUS je nezáväzné a úplne zadarmo. Aj dodanie reklamných príloh na vami určené miesto je bezplatné. Vytvorili sme aplikáciu, ktorá vám aj nám umožní mať prehľad o všetkých realizovaných vkladaniach do balíkov a pritom vás administratívne len minimálne zaťaží.

Systém odmeňovania

Systém odmeňovania je prehľadný a transparentný. Výška odmeny za vkladanie je vám oznámená vždy pred samotným začatím vkladania reklamných príloh do balíkov. Môžete tak dlhodobo a spoľahlivo plánovať svoje príjmy z predaja vašich balíkových kapacít.

Vzorky produktov

Pri vzorkách produktov profitujete okrem odmeny aj z dodatočne vyššej spokojnosti zákazníkov. Vaši zákazníci tak dostanú zadarmo reklamný produkt od ďalších predajcov, ktorý bol vami priložený (napr. priložené vzorky kávy alebo kozmetického prípravku).

Recent Posts

Stoklasa, viac ako sto radostí

Stoklasa, prináša sezónne inšpirácie pre kreatívnych ľudí, ako aj tvorivé nápady do domácnosti. S cieľom upevniť líderskú pozíciu na Českom trhu a posilniť povedomie značky STOKLASA na Slovenskom, Maďarskom a Poľskom trhu spoločnosť vstupuje do jarnej kampane zľavovým kupónom -20% na celý sortiment v eshope.

Prostredníctvom siete BALÍK PLUS a partnerských e-shopov na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku aktívne oslovuje viac než 250 000 aktívne online nakupujúcich zákazníkov. Jarné vydanie Offline Bonus Katalógu, ktorého voucher Stoklasa je súčasťou prináša výhodnú zľavu na nákup kreatívnych potrieb, korálikov, textilnej galantérie, bytových dekorácii a ďalších doplnkov pre kreatívnu tvorbu v eshope www.stoklasa-sk.sk. 

V minulom roku Stoklasa realizovala prostredníctvom siete BALÍK PLUS jesennú kampaň, v ktorej poskytla priestor pre výber nákupu krásných Vianočných darčekov. Jarnou kampaňou chce osloviť aj budúce nevesty s množstvom doplnkov a dekorácií nielen v tradične bielej, ale aj mystickej fialovej farbe v rôznych odtieňoch.

Práve vhodnou segmentáciou zľavový kupón oslovuje klientov podľa VEKU a POHLAVIA, ako aj preferencie kategórie MÓDA či kategórie KRÁSA a ŽIVOTNÝ ŠTÝL, ktorá patrí medzi najsilnejšie segmenty a so zaujímavou návratnosťou investície v tomto období.

Zvolená printová forma akvizičnej činnosti je len jedným z kanálov celkovej marketingovej stratégie Stoklasa, ktorá prispeje k získaniu nových zákazníkov a upevní strategické miesto na trhu nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku, v Maďarsku a v Poľsku.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_sk1

  1. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia
  2. 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť Komentáre vypnuté na 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť
  3. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  4. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  5. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí
  6. Konference WEBTOP100 Praha Komentáre vypnuté na Konference WEBTOP100 Praha
  7. Konferencia INTERNET HUNGARY 2018 Komentáre vypnuté na Konferencia INTERNET HUNGARY 2018
  8. Narodeninová oslava Philips Komentáre vypnuté na Narodeninová oslava Philips
  9. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase Komentáre vypnuté na Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase