Sieť BALÍK PLUS

Sieť BALÍK PLUS pozostáva z veľkých, stredne veľkých a malých internetových obchodov. V súčasnosti distribuujeme cez zasielateľských partnerov už viac ako 400-tisíc reklamných príloh mesačne. Pre zasielateľov sú prílohy atraktívnou možnosťou, ako znižovať náklady a súčasne ponúkať zákazníkom pridanú hodnotu.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

definuje cieľovú skupinu a ciele kampane

BALÍK PLUS

doručí reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontroluje zasielateľskú sieť

Internetové
obchody

povkladajú reklamné
prílohy do svojich balíkov

Kupujúci

spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky

Spojením objemov balíkov internetových obchodov do jednej siete profitujú všetci – internetové obchody môžu zarábať prostredníctvom reklamných príloh v ich zásielkach a zároveň ponúkajú svojim zákazníkom pridanú hodnotu, klienti majú možnosť oslovovať vybranú cieľovú skupinu pozostávajúcu z aktívnych on-line kupujúcich cielene podľa kategórie, a to v relevantnom objeme.

Členstvo v sieti

Členstvo v sieti BALÍK PLUS je nezáväzné a úplne zadarmo. Aj dodanie reklamných príloh na vami určené miesto je bezplatné. Vytvorili sme aplikáciu, ktorá vám aj nám umožní mať prehľad o všetkých realizovaných vkladaniach do balíkov a pritom vás administratívne len minimálne zaťaží.

Systém odmeňovania

Systém odmeňovania je prehľadný a transparentný. Výška odmeny za vkladanie je vám oznámená vždy pred samotným začatím vkladania reklamných príloh do balíkov. Môžete tak dlhodobo a spoľahlivo plánovať svoje príjmy z predaja vašich balíkových kapacít.

Vzorky produktov

Pri vzorkách produktov profitujete okrem odmeny aj z dodatočne vyššej spokojnosti zákazníkov. Vaši zákazníci tak dostanú zadarmo reklamný produkt od ďalších predajcov, ktorý bol vami priložený (napr. priložené vzorky kávy alebo kozmetického prípravku).

Recent Posts

Narodeninová oslava Philips

Pri príležitosti 23-tích narodených spoločnosti Philips Česká republika s.r.o. a pri spustení ich nového e-shopu česká pobočka BALÍK PLUS pre klienta navrhla a realizovala kampaň formou 23% zľavy ako darček na celý sortiment pre svojich zákazníkov. Cieľom pilotnej kampane bolo osloviť a získať nových zákazníkov formou zľavového voucheru a online bannerovej kampane. Už v prvých dňoch po spustení kampane sa začali prejavovať výsledky a po ukončení kampane, ktorá bola veľmi úspešná, sa klient rozhodol realizovať kampane aj v ďalších krajinách. Nemenej významným cieľom, okrem získania nového zákazníka, bola komunikácia a budovanie značky Philips v ČR.

blog_voucher_philips_700x350_predna2 blog_voucher_philips_700x350_zadna

  1. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase Komentáre vypnuté na Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase
  2. Ako efektívne osloviť nových zákazníkov? Komentáre vypnuté na Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?
  3. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáre vypnuté na Kampaň: Strauss Café Poland
  4. Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi Komentáre vypnuté na Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi
  5. Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope? Komentáre vypnuté na Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?
  6. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáre vypnuté na Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  7. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáre vypnuté na GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  8. Klenoty Aurum – tvár roka 2018 Komentáre vypnuté na Klenoty Aurum – tvár roka 2018
  9. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáre vypnuté na Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.