Sieť BALÍK PLUS

Sieť BALÍK PLUS pozostáva z veľkých, stredne veľkých a malých internetových obchodov. V súčasnosti distribuujeme cez zasielateľských partnerov už viac ako 400-tisíc reklamných príloh mesačne. Pre zasielateľov sú prílohy atraktívnou možnosťou, ako znižovať náklady a súčasne ponúkať zákazníkom pridanú hodnotu.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

definuje cieľovú skupinu a ciele kampane

BALÍK PLUS

doručí reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontroluje zasielateľskú sieť

Internetové
obchody

povkladajú reklamné
prílohy do svojich balíkov

Kupujúci

spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky

Spojením objemov balíkov internetových obchodov do jednej siete profitujú všetci – internetové obchody môžu zarábať prostredníctvom reklamných príloh v ich zásielkach a zároveň ponúkajú svojim zákazníkom pridanú hodnotu, klienti majú možnosť oslovovať vybranú cieľovú skupinu pozostávajúcu z aktívnych on-line kupujúcich cielene podľa kategórie, a to v relevantnom objeme.

Členstvo v sieti

Členstvo v sieti BALÍK PLUS je nezáväzné a úplne zadarmo. Aj dodanie reklamných príloh na vami určené miesto je bezplatné. Vytvorili sme aplikáciu, ktorá vám aj nám umožní mať prehľad o všetkých realizovaných vkladaniach do balíkov a pritom vás administratívne len minimálne zaťaží.

Systém odmeňovania

Systém odmeňovania je prehľadný a transparentný. Výška odmeny za vkladanie je vám oznámená vždy pred samotným začatím vkladania reklamných príloh do balíkov. Môžete tak dlhodobo a spoľahlivo plánovať svoje príjmy z predaja vašich balíkových kapacít.

Vzorky produktov

Pri vzorkách produktov profitujete okrem odmeny aj z dodatočne vyššej spokojnosti zákazníkov. Vaši zákazníci tak dostanú zadarmo reklamný produkt od ďalších predajcov, ktorý bol vami priložený (napr. priložené vzorky kávy alebo kozmetického prípravku).

Recent Posts

Kupónový marketing nie je nástrojom len pre internetové obchody

Zľavové kupóny a kódy sú prirodzene na prvý pohľad spájané s módnym a kozmetickým priemyslom, vzhľadom na ich najväčší počet na trhu. Avšak kampane BALÍK PLUS, v ktorých propagačné materiály sú distribuované prostredníctvom špeciálne vytvorenej siete partnerských eshopov, formou vkladov do balíkov, sa nešpecializuje výhradne len na módu, obuv či kozmetiku. Tento marketingový kanál môžu efektívne využívať webové stránky rôzneho zamerania. Najlepším príkladom toho je súčasná spolupráca poľskej pobočky BALÍK PLUS a Booking.com.

booking2

Booking.com už 23 rokov ponúka neustále rastúcu databázu hotelov a apartmánov na prenocovanie po celom svete. Zákazníci tiež profitujú z ponuky letových rezervácií, prenájmov automobilov ako aj z rezervácií prepravy z a na letisko. V súčasnosti má spoločnosť pobočky v 70 krajinách a ich webová stránka je prispôsobená až 43 jazykom, čo bezpochyby dokazuje jej medzinárodný úspech.

Globálne postavenie spoločnosti však nie je dôvodom na zastavenie marketingových aktivít. Naopak, mali by byť plánované a úspešne aj opakované. V prvej polovici roka 2019 začala spoločnosť Booking.com spoluprácu s poľskou pobočkou BALÍK PLUS a vytvorili kampaň zameranú na prilákanie nových zákazníkov a propagáciu imidžu značky v Poľsku. Distribuovaný bol kupón s atraktívnou formou propagácie vrátenia peňazí. Zákazníci, ktorí si rezervovali ubytovanie na Booking.com pomocou osobitnej linky, mohli po ukončení pobytu získať až 100 PLN alebo vrátenie peňazí.

booking1b

 Výsledky tejto kampane boli mimoriadne pozitívne a preto sa rozhodlo o spolupráci pri ďalšej propagačnej kampani a to nielen v Poľsku, ale aj v Českej republike. Sme presvedčení, že i táto ďalšia spolupráca medzi BALÍKOM PLUS a Booking.com bude úspešná!

  1. Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave Komentáre vypnuté na Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave
  2. Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019 Komentáre vypnuté na Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019
  3. Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu Komentáre vypnuté na Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu
  4. Stoklasa, viac ako sto radostí Komentáre vypnuté na Stoklasa, viac ako sto radostí
  5. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia
  6. 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť Komentáre vypnuté na 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť
  7. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  8. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  9. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí