Sieť BALÍK PLUS

Sieť BALÍK PLUS pozostáva z veľkých, stredne veľkých a malých internetových obchodov. V súčasnosti distribuujeme cez zasielateľských partnerov už viac ako 400-tisíc reklamných príloh mesačne. Pre zasielateľov sú prílohy atraktívnou možnosťou, ako znižovať náklady a súčasne ponúkať zákazníkom pridanú hodnotu.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

definuje cieľovú skupinu a ciele kampane

BALÍK PLUS

doručí reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontroluje zasielateľskú sieť

Internetové
obchody

povkladajú reklamné
prílohy do svojich balíkov

Kupujúci

spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky

Spojením objemov balíkov internetových obchodov do jednej siete profitujú všetci – internetové obchody môžu zarábať prostredníctvom reklamných príloh v ich zásielkach a zároveň ponúkajú svojim zákazníkom pridanú hodnotu, klienti majú možnosť oslovovať vybranú cieľovú skupinu pozostávajúcu z aktívnych on-line kupujúcich cielene podľa kategórie, a to v relevantnom objeme.

Členstvo v sieti

Členstvo v sieti BALÍK PLUS je nezáväzné a úplne zadarmo. Aj dodanie reklamných príloh na vami určené miesto je bezplatné. Vytvorili sme aplikáciu, ktorá vám aj nám umožní mať prehľad o všetkých realizovaných vkladaniach do balíkov a pritom vás administratívne len minimálne zaťaží.

Systém odmeňovania

Systém odmeňovania je prehľadný a transparentný. Výška odmeny za vkladanie je vám oznámená vždy pred samotným začatím vkladania reklamných príloh do balíkov. Môžete tak dlhodobo a spoľahlivo plánovať svoje príjmy z predaja vašich balíkových kapacít.

Vzorky produktov

Pri vzorkách produktov profitujete okrem odmeny aj z dodatočne vyššej spokojnosti zákazníkov. Vaši zákazníci tak dostanú zadarmo reklamný produkt od ďalších predajcov, ktorý bol vami priložený (napr. priložené vzorky kávy alebo kozmetického prípravku).

Recent Posts

Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi

Media Markt a Yves Rocher, renomované značky e-shopov, v prvej polovici tohto roka na maďarskom trhu spojili svoje exkluzívne zľavové kódy a vytvorili kupón so synergickým efektom: Starostlivosť o krásu – dostupný pre každú ženu.

Cieľom kampane bolo posilnenie online predaja a ako komunikačný nástroj bol zvolený Exkluzívny zľavový kupón pre krásu (BALIK PLUS 2). Yves Rocher ponúkal potenciálnym onilne zákazníkom zľavu vo výške 4500 Ft na nákup francúzskej kozmetiky a na druhej strane Media Markt jeden z najväčších predajcov elektroniky v Maďarsku oslovoval 15% zľavu pri nákupe produktov osobnej starostlivosti značky Philips a bezplatnú dopravu. Jednomesačná akvizičná kampaň zameraná prevažne na ženské publikum priniesla svoje výsledky.

V živote krása hrá dôležitú úlohu vo menšej či väčšej miere, bez ohľadu na to, či ide o mužov alebo ženy. Každý sa stará o svoj zovňajšok a to motivuje k nákupom.

voucher_media-market voucher_-yves-rocher1

  1. Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope? Komentáre vypnuté na Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?
  2. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáre vypnuté na Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  3. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáre vypnuté na GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  4. Klenoty Aurum – tvár roka 2018 Komentáre vypnuté na Klenoty Aurum – tvár roka 2018
  5. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáre vypnuté na Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  6. Príbeh značky ZOOT Komentáre vypnuté na Príbeh značky ZOOT
  7. e-Commerce Krakow Komentáre vypnuté na e-Commerce Krakow
  8. E-Commerce EXPO 2018 – Budapest Komentáre vypnuté na E-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  9. Odmeňte verného e-shop zákazníka! Komentáre vypnuté na Odmeňte verného e-shop zákazníka!