Medzinárodný prieskum GfK: Príbalové letáky majú veľký potenciál

hand

Prieskumná agentúra GfK zrealizovala štúdiu „European kuponing 2013“, zameranú na využitie reklamných príloh v balíkoch.

V rámci prieskumu bolo oslovených 2 400 respondentov vo veku 18 – 65 rokov v ôsmich európskych krajinách (Nemecko, Taliansko, Španielsko, Francúzsko, Poľsko, Švédsko, Veľká Británia a Holandsko). Štúdia na európskej úrovni odhalila vysoký potenciál pre reklamné prílohy v balíkoch. 87% respondentov akceptuje prílohy v balíkoch. V priemere sa nájdu 3 čitatelia na jednu prílohu.

Asi 80% respondentov už dostalo nejakú prílohu, z toho viac ako tretina respondentov považovala prílohy obecne za veľmi zaujímavé. Okrem toho 42% respondentov si prílohu prečíta a prípadne navštívi domovskú stránku inzerenta. Až 67% respondentov odpovedalo, že v budúcnosti s vysokou až veľmi vysokou pravdepodobnosťou vložené prílohy využije, pokiaľ budú šité na mieru ich špecifickým potrebám.

Respondenti sa hlavne zaujímajú o vzorky výrobkov a kupónové brožúry, ako aj o letáky s bonusovými kupónmi. Z prieskumu zároveň vyplynulo, že respondenti z Talianska, Poľska a Španielska sú vo väčšej miere otvorení médiu príbalových reklamných príloh.

Zdroj: https://www.presseanzeiger.de


Ďalšie novinky
Rozhovor s marketingovým manažérom answear.hu
Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovať v roku 2017 a od tej doby mali... Celý článok >>
BP_zraz_930x300
Najväčší zraz SEO-expertov v Bratislave
Chcete získať SEO-informácie z prvej ruky? Určite si nenechajte újsť najväčšiu SEO konferenc... Celý článok >>
Reshoper 2020 - Program - Vstup zadarma
Chystáte sa na RESHOPER 2020?
Rok 2020 otvára jeden z najväčších e-commerce eventov roka. Nenechajte si ujsť príležitosť s... Celý článok >>