Zverejnené

Dôvodom je ich obrovský počet na trhu. Avšak kampane BALÍK PLUS, sa nešpecializujú výhradne na módu, obuv či kozmetiku.

Propagačné materiály sú formou vkladov do balíkov distribuované prostredníctvom špeciálne vytvorenej siete partnerských e-shopov. Tento marketingový kanál môžu efektívne využívať webové stránky rôzneho zamerania. Najlepším príkladom je súčasná spolupráca poľskej pobočky BALÍK PLUS a Booking.com.

 

booking2

 

Profil spoločnosti Booking.com

Booking.com už 23 rokov ponúka neustále rastúcu databázu hotelov a apartmánov na prenocovanie po celom svete. Zákazníci tiež profitujú z ponuky letových rezervácií, prenájmov automobilov ako aj z rezervácií prepravy z a na letisko. V súčasnosti má spoločnosť pobočky v 70 krajinách a ich webová stránka je prispôsobená až 43 jazykom. Tento fakt bezpochyby dokazuje jej medzinárodný úspech.

 

Spolupráca s BALÍK PLUS

Globálne postavenie spoločnosti však nie je dôvodom na zastavenie marketingových aktivít. Naopak, mali by byť plánované a úspešne aj opakované. V prvej polovici roka 2019 začala spoločnosť Booking.com spoluprácu s poľskou pobočkou BALÍK PLUS. Vytvorili kampaň zameranú na prilákanie nových zákazníkov a propagáciu imidžu značky v Poľsku.

Pre tieto účely im poslúžil kupón s atraktívnou formou propagácie vrátenia peňazí. Zákazníci, ktorí si rezervovali ubytovanie na Booking.com pomocou osobitnej linky, mohli po ukončení pobytu získať až 100 PLN alebo vrátenie peňazí.

 

booking1b

 

 Výsledky tejto kampane boli mimoriadne pozitívne. Práve preto sa spoločnosť rozhodla predĺžiť a rozšíriť našu spoluprácu. Výsledkom bola ďalšia propagačná kampaň nielen v Poľsku, ale aj v Českej republike. Sme presvedčení, že aj táto spolupráca medzi BALÍKOM PLUS a Booking.com bude úspešná!