Sieť BALÍK PLUS

Sieť BALÍK PLUS pozostáva z veľkých, stredne veľkých a malých internetových obchodov. V súčasnosti distribuujeme cez zasielateľských partnerov už viac ako 400-tisíc reklamných príloh mesačne. Pre zasielateľov sú prílohy atraktívnou možnosťou, ako znižovať náklady a súčasne ponúkať zákazníkom pridanú hodnotu.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

definuje cieľovú skupinu a ciele kampane

BALÍK PLUS

doručí reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontroluje zasielateľskú sieť

Internetové
obchody

povkladajú reklamné
prílohy do svojich balíkov

Kupujúci

spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky

Spojením objemov balíkov internetových obchodov do jednej siete profitujú všetci – internetové obchody môžu zarábať prostredníctvom reklamných príloh v ich zásielkach a zároveň ponúkajú svojim zákazníkom pridanú hodnotu, klienti majú možnosť oslovovať vybranú cieľovú skupinu pozostávajúcu z aktívnych on-line kupujúcich cielene podľa kategórie, a to v relevantnom objeme.

Členstvo v sieti

Členstvo v sieti BALÍK PLUS je nezáväzné a úplne zadarmo. Aj dodanie reklamných príloh na vami určené miesto je bezplatné. Vytvorili sme aplikáciu, ktorá vám aj nám umožní mať prehľad o všetkých realizovaných vkladaniach do balíkov a pritom vás administratívne len minimálne zaťaží.

Systém odmeňovania

Systém odmeňovania je prehľadný a transparentný. Výška odmeny za vkladanie je vám oznámená vždy pred samotným začatím vkladania reklamných príloh do balíkov. Môžete tak dlhodobo a spoľahlivo plánovať svoje príjmy z predaja vašich balíkových kapacít.

Vzorky produktov

Pri vzorkách produktov profitujete okrem odmeny aj z dodatočne vyššej spokojnosti zákazníkov. Vaši zákazníci tak dostanú zadarmo reklamný produkt od ďalších predajcov, ktorý bol vami priložený (napr. priložené vzorky kávy alebo kozmetického prípravku).

Recent Posts

Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov

Kupónový katalóg LADIES je hlavne cielený na ženy, ktoré sú až v 75% prevažujúcim koncovým zákazníkom pre viaceré eshopy inzerujúce v našom katalógu. Preto majú o inzertnú plochu záujem prevažne internetové obchody s produktami urečeným práve ženám.

V jarnej edícií sme však umiestnili do katalógu kampaň internetového obchodu OMBRE cielenú na čisto mužskú ponuku pánskej módy a oblečenia. Stratégia komunikácie bola zvolená v hesle: Ženy nezabudnite na svojich mužov.

Kampaň mala veľmi dobrú odovzvu a ukázalo sa, že ženy skutočne nenakupujú len aby si uspokojili svoje vlastné potreby ale nakupujú aj pre svoje polovičky.

Kampaň prebehla na Poľskom trhu v náklade 120 000 ks. Celkový výsledný respons dosahoval až 0,75%.

ombre medium

  1. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  2. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách
  3. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  4. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD
  5. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  6. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  7. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  8. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  9. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom