Najčastejšie otázky

Čo robí sieť BALÍK PLUS?

Sieť BALÍK PLUS spája veľké, stredné, ale aj malé internetové obchody do siete poskytujúcej ich balíky na distribúciu reklamných príloh a vzoriek.
Spojením objemov balíkov internetových obchodov do jednej siete profitujú všetci – internetové obchody môžu zarábať prostredníctvom reklamných príloh v ich zásielkach a zároveň dávajú pridanú hodnotu svojim zákazníkom, čím zvyšujú ich spokojnosť. Reklamní partneri majú možnosť oslovovať vybranú cieľovú skupinu pozostávajúcu z aktívnych on-line kupujúcich cielene podľa kategórie, a to v relevantnom objeme.

Koľko stojí účasť v sieti BALÍK PLUS?

Účasť, ako aj prihlásenie sa do siete BALÍK PLUS sú pre všetkých partnerov zadarmo. Aj vami objednané reklamné prílohy na vkladanie do balíkov vám dodáme bezplatne. Okrem vkladania reklamných príloh a vzoriek do balíkov vám nevznikajú žiadne ďalšie náklady.

Čo sa stane po zaregistrovaní v sieti BALÍK PLUS?

Po zaregistrovaní sa v sieti BALÍK PLUS vám budeme posielať informácie o aktuálnej ponuke a možnostiach na vkladanie reklamných príloh. Objednávanie vkladania jednotlivých reklamných príloh je dobrovoľné a je len na vás, ktoré reklamné prílohy si z uvedenej ponuky vyberiete. Ponuku jednotlivých príloh, ako aj ich objednanie na vkladanie môžete vykonať vo svojej osobnej zóne. Reklamné prílohy vám dodáme na naše náklady na vami určené miesto. Následne tieto budete jednoducho vkladať alebo prikladať k vašim balíkovým zásielkam. Aby sme mali presný prehľad o tom, koľko zásielok s reklamnými prílohami ste už poslali, musíte nám v rámci vašej osobnej zóny minimálne raz za týždeň uviesť počet zaslaných zásielok. Každý mesiac vám následne automaticky poukážeme vašu odmenu na váš účet.

Čo znamená účasť v sieti BALÍK PLUS pre môj každodenný obchod?

Pre vás ako partnera znamená účasť v sieti BALÍK PLUS prikladať v rámci balenia balíkov maximálne štyri reklamné prílohy alebo vzorky. Z procesného hľadiska by to nemalo byť nič navyše, keďže pri balení musíte okrem tovaru vkladať alebo prikladať k balíku faktúru, dodacie listy, prípadne iné dokumenty.

Môžem si sám z ponúk vkladania vyberať, ktorú prílohu budem vkladať?

Výber príloh, ktoré sa budú vkladať do balíkov, je výhradne na partnerovi. Z ponúkaných možných príloh si partner môže vybrať, ktoré prílohy chce vkladať a ktoré nie.

Zaplatím náklady za dodanie reklamných príloh od spoločnosti BALÍK PLUS?

Dodanie materiálov je zadarmo. Reklamné prílohy alebo vzorky vám dodáme na vami zadanú adresu bezplatne.

Aké sú nároky na hlásenie rozosielaného množstva reklamných príloh?

Hlásenie o stave zaslaných reklamných príloh vám nezaberie viac ako 2 minúty. Vo vašej osobnej zóne je potrebné z vašej strany minimálne raz za týždeň zadať počet zaslaných reklamných príloh.

Koľko môžem zarobiť v sieti BALÍK PLUS?

Výška odmeny závisi od ponuky, ako aj objemu objednaných príloh na vkladanie z vašej strany. Odmena za vkladanie je odstupňovaná podľa typu, hmotnosti a formátu reklamných príloh. Všetky reklamné prílohy, ktoré sú k dispozícií na vkladanie pre váš segment internetového obchodu, nájdete vždy vo svojej osobnej zóne, pričom vás o každej novej ponuke informujeme aj e-mailom. Každá reklamná príloha má uvedenú aj výšku odmeny, ktorú dostanete za vkladanie.
V jednom balíku môžete poslať až 4 rozličné reklamné prílohy. Ak pridáte k vašim zásielkam vlastný reklamný materiál, smiete v balíkoch rozposielať maximálne po 3 prílohy od spoločnosti BALÍK PLUS. Za reklamný materiál nie sú považované dodacie listy a faktúra.

Kedy a ako sa mi vyplatí odmena za vkladanie reklamných príloh?

Výšku odmeny môžete priebežne vidieť vo vašej osobnej zóne. Vždy do 15. v mesiaci vám zašleme vyúčtovanie za predchádzajúci mesiac. Odmena je následne vyplatená do 14 dní od zaslania vyúčtovania na váš účet uvedený v osobnej zóne.
Minimálna čiastka na vyplatenie je 100 €. Pokiaľ vaša výška odmeny v priebehu jedného kalendárneho mesiaca nedosiahne uvedenú minimálnu vyplácanú sumu, prenesie sa suma z tohto kalendárneho mesiaca do nasledujúceho kalendárneho mesiaca, až kým výška tejto sumy nedosiahne stanovenú minimálnu vyplácanú sumu.

Prečo potrebujete dôkazy rozosielania a ako musia vyzerať?

Preverovanie počtu rozoslaných balíkov je štandardný proces, na základe ktorého dávame našim klientom záruku za rozoslanie zadaných reklamných príloh.
Ako dôkaz odoslania nám môžete predložiť dokument, z ktorého je viditeľný počet zásielok za mesiac. Môže to byť napríklad mesačná faktúra vášho poskytovateľa logistiky (kuriérna spoločnosť, pošta a pod.). Všetky údaje môžete zatrieť, dôležité je iba, že bude pre nás zistiteľný počet zaslaných zásielok za dané obdobie.

Prečo nedostanem vždy pridelené všetky reklamné prílohy, ktoré som žiadal?

Dôvody, prečo vám neboli dodané všetky reklamné prílohy, ktoré ste žiadali, môžu byť viaceré:

  • Prílohy už nie sú k dispozícii, pretože si ich už skôr objednali iní partneri.
  • Rozosielate v danom termíne už 4 prílohy.
  • Predmetná príloha sa nedá rozosielať spolu už s jednou existujúcou (tzv. vylúčenie konkurencie).

Presný dôvod nájdete v príslušnom e-maile, ktorý vám bude vždy z našej strany zaslaný.

Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás na info@balikplus.sk, alebo na tel. čísle: +421 903 719 225.

Recent Posts

Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?

Akvizičná činnosť je jeden z hlavných cieľov marketérov. Osloviť potenciálnych klientov zaujímavou ponukou, získať ich a následne motivovať k opakovanému nákupu sú aktivity, ktoré vyžadujú nemalé úsilie marketérov a predajcov vo veľkých aj malých firmách. A povedzme si pravdu, koľko krát ste to aj skúsili a nemalo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedným z efektívnych riešení náboru nových zákazníkov na lokálnych aj zahraničných trhoch. Kupónový marketing je zaužívanou praktikou v marketingu renomovaných e-shopov a vďaka výsledkom je stále in. Printovou formou eshopy oslovujú  nové i existujúce trhy, segmenty a rozširujú portfólio aktívne nakupujúcich klientov. Využitím partnerskej siete BALÍK PLUS je možné osloviť okrem slovenského aj český, maďarský, poľský aj rumunský trh.

Pozrime sa na to, ako to vlastne celé funguje.

Máte otázky? To je dobre, sme pripravení vám ich všetky zodpovedať. Neváhajte nás kontaktovať. 

  1. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáre vypnuté na Kampaň: Strauss Café Poland
  2. Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi Komentáre vypnuté na Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi
  3. Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope? Komentáre vypnuté na Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?
  4. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáre vypnuté na Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  5. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáre vypnuté na GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  6. Klenoty Aurum – tvár roka 2018 Komentáre vypnuté na Klenoty Aurum – tvár roka 2018
  7. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáre vypnuté na Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  8. Príbeh značky ZOOT Komentáre vypnuté na Príbeh značky ZOOT
  9. e-Commerce Krakow Komentáre vypnuté na e-Commerce Krakow