Najčastejšie otázky

Čo robí sieť BALÍK PLUS?

Sieť BALÍK PLUS spája veľké, stredné, ale aj malé internetové obchody do siete poskytujúcej ich balíky na distribúciu reklamných príloh a vzoriek.
Spojením objemov balíkov internetových obchodov do jednej siete profitujú všetci – internetové obchody môžu zarábať prostredníctvom reklamných príloh v ich zásielkach a zároveň dávajú pridanú hodnotu svojim zákazníkom, čím zvyšujú ich spokojnosť. Reklamní partneri majú možnosť oslovovať vybranú cieľovú skupinu pozostávajúcu z aktívnych on-line kupujúcich cielene podľa kategórie, a to v relevantnom objeme.

Koľko stojí účasť v sieti BALÍK PLUS?

Účasť, ako aj prihlásenie sa do siete BALÍK PLUS sú pre všetkých partnerov zadarmo. Aj vami objednané reklamné prílohy na vkladanie do balíkov vám dodáme bezplatne. Okrem vkladania reklamných príloh a vzoriek do balíkov vám nevznikajú žiadne ďalšie náklady.

Čo sa stane po zaregistrovaní v sieti BALÍK PLUS?

Po zaregistrovaní sa v sieti BALÍK PLUS vám budeme posielať informácie o aktuálnej ponuke a možnostiach na vkladanie reklamných príloh. Objednávanie vkladania jednotlivých reklamných príloh je dobrovoľné a je len na vás, ktoré reklamné prílohy si z uvedenej ponuky vyberiete. Ponuku jednotlivých príloh, ako aj ich objednanie na vkladanie môžete vykonať vo svojej osobnej zóne. Reklamné prílohy vám dodáme na naše náklady na vami určené miesto. Následne tieto budete jednoducho vkladať alebo prikladať k vašim balíkovým zásielkam. Aby sme mali presný prehľad o tom, koľko zásielok s reklamnými prílohami ste už poslali, musíte nám v rámci vašej osobnej zóny minimálne raz za týždeň uviesť počet zaslaných zásielok. Každý mesiac vám následne automaticky poukážeme vašu odmenu na váš účet.

Čo znamená účasť v sieti BALÍK PLUS pre môj každodenný obchod?

Pre vás ako partnera znamená účasť v sieti BALÍK PLUS prikladať v rámci balenia balíkov maximálne štyri reklamné prílohy alebo vzorky. Z procesného hľadiska by to nemalo byť nič navyše, keďže pri balení musíte okrem tovaru vkladať alebo prikladať k balíku faktúru, dodacie listy, prípadne iné dokumenty.

Môžem si sám z ponúk vkladania vyberať, ktorú prílohu budem vkladať?

Výber príloh, ktoré sa budú vkladať do balíkov, je výhradne na partnerovi. Z ponúkaných možných príloh si partner môže vybrať, ktoré prílohy chce vkladať a ktoré nie.

Zaplatím náklady za dodanie reklamných príloh od spoločnosti BALÍK PLUS?

Dodanie materiálov je zadarmo. Reklamné prílohy alebo vzorky vám dodáme na vami zadanú adresu bezplatne.

Aké sú nároky na hlásenie rozosielaného množstva reklamných príloh?

Hlásenie o stave zaslaných reklamných príloh vám nezaberie viac ako 2 minúty. Vo vašej osobnej zóne je potrebné z vašej strany minimálne raz za týždeň zadať počet zaslaných reklamných príloh.

Koľko môžem zarobiť v sieti BALÍK PLUS?

Výška odmeny závisi od ponuky, ako aj objemu objednaných príloh na vkladanie z vašej strany. Odmena za vkladanie je odstupňovaná podľa typu, hmotnosti a formátu reklamných príloh. Všetky reklamné prílohy, ktoré sú k dispozícií na vkladanie pre váš segment internetového obchodu, nájdete vždy vo svojej osobnej zóne, pričom vás o každej novej ponuke informujeme aj e-mailom. Každá reklamná príloha má uvedenú aj výšku odmeny, ktorú dostanete za vkladanie.
V jednom balíku môžete poslať až 4 rozličné reklamné prílohy. Ak pridáte k vašim zásielkam vlastný reklamný materiál, smiete v balíkoch rozposielať maximálne po 3 prílohy od spoločnosti BALÍK PLUS. Za reklamný materiál nie sú považované dodacie listy a faktúra.

Kedy a ako sa mi vyplatí odmena za vkladanie reklamných príloh?

Výšku odmeny môžete priebežne vidieť vo vašej osobnej zóne. Vždy do 15. v mesiaci vám zašleme vyúčtovanie za predchádzajúci mesiac. Odmena je následne vyplatená do 14 dní od zaslania vyúčtovania na váš účet uvedený v osobnej zóne.
Minimálna čiastka na vyplatenie je 100 €. Pokiaľ vaša výška odmeny v priebehu jedného kalendárneho mesiaca nedosiahne uvedenú minimálnu vyplácanú sumu, prenesie sa suma z tohto kalendárneho mesiaca do nasledujúceho kalendárneho mesiaca, až kým výška tejto sumy nedosiahne stanovenú minimálnu vyplácanú sumu.

Prečo potrebujete dôkazy rozosielania a ako musia vyzerať?

Preverovanie počtu rozoslaných balíkov je štandardný proces, na základe ktorého dávame našim klientom záruku za rozoslanie zadaných reklamných príloh.
Ako dôkaz odoslania nám môžete predložiť dokument, z ktorého je viditeľný počet zásielok za mesiac. Môže to byť napríklad mesačná faktúra vášho poskytovateľa logistiky (kuriérna spoločnosť, pošta a pod.). Všetky údaje môžete zatrieť, dôležité je iba, že bude pre nás zistiteľný počet zaslaných zásielok za dané obdobie.

Prečo nedostanem vždy pridelené všetky reklamné prílohy, ktoré som žiadal?

Dôvody, prečo vám neboli dodané všetky reklamné prílohy, ktoré ste žiadali, môžu byť viaceré:

  • Prílohy už nie sú k dispozícii, pretože si ich už skôr objednali iní partneri.
  • Rozosielate v danom termíne už 4 prílohy.
  • Predmetná príloha sa nedá rozosielať spolu už s jednou existujúcou (tzv. vylúčenie konkurencie).

Presný dôvod nájdete v príslušnom e-maile, ktorý vám bude vždy z našej strany zaslaný.

Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás na info@balikplus.sk, alebo na tel. čísle: +421 903 719 225.

Recent Posts

Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo!

ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovať v roku 2017 a od tej doby mali viac spoločných projektov vo forme print kupónov a online kampaní na kupónovom portáli KUPLIO.hu. Minulý rok sa stal Krisz Sebó country managerom maďarskej pobočky Answear a s nim sme sa porozprávali o zmenách, úspechoch za posledné obdobie, ako aj o plánoch do budúcnosti.

Minulý rok vám priniesol veľa pozitívnych zmien, napríklad sa zmenila vaša web-stránka www.answear.hu. Prečo ste sa rozhodli ju obnoviť?  

To je časť väčšieho procesu. Momentálne pôsobíme v 7 krajinách (Poľsko, Ukrajina, Česko, Slovensko, Bulharsko, Rumunsko, Maďarsko) a samotný brand bol založený v decembri 2010, teda už 9 rokov uplynulo od jej štartu. Bol najvyšší čas na obnovu. V Maďarsku sme začali v roku 2016, avšak online svet sa mení deň čo deň, taktiež sa menia nároky a našou úlohou je tieto zmeny sledovať a udržať krok s nimi. Vytvoriť praktickejšiu, ľahšie ovládateľnejšiu stránku pre našich zákazníkov, kde nákup sa stáva zážitkom bol hlavným dôvodom, kvôli ktorému nastali tieto zmeny.

Prečo je zážitkom u vás nakupovať?

Neviem ako ste vy na tom, ale ja sa vždy niekam ponáhľam. My chceme, aby nakupovanie pre ľudí nebol ďalším z problémov, ale aby sa práve táto aktivita stala pri minimálne strávenom čase mimoriadne efektívna – čo v dnešnej dobe je veľmi zriedkavé. Obnovená stránka a nové funkcie spočívajú práve v tom. Vďaka novým filtrom, ktorá sa nachádzajú nad produktmi oveľa ľahšie možno nájsť hľadaný produkt. Systém automaticky ukladá nastavené filtre, ktoré potom jedným klikom možno aj odstrániť. Ak ste si v ponuke našli vysnívaný produkt, pomocou väčších a detailnejších fotiek a presného popisu produktu, ho môžete bližšie spoznať a pridať si ho k „obľúbeným“ produktom, odkiaľ hocikedy je možné pridať do nákupného košíka. Pri nových funkciách sa zmenil aj celkový dizajn stránky. Ostali sme pri minimalistickom dizajne, však s oveľa viac kategóriami, ktoré sme umiestnili na hlavnej stránke.

Máte aj nový vernostný program…

Áno, každý kto vstúpi do Answear Clubu, dostane oveľa výhodnejšie podmienky. Podstate, za každú objednávku zákazník získava body, ktoré môže uplatniť pri ďalších nákupoch. Aktuálnou novinkou je, že v Answear Clube body môžete uplatniť aj na zľavnené produkty čo znamená, že u nás nakupujte oveľa lacnejšie a to až o 50%

Zmenili ste aj kuriérku službu?

Áno, odteraz nám vysokú kvalitu v doručovaní zásielok garantuje GLS kuriérska služba, a už nie je jedinou. Novinkou sa stala, už aj Zásielkovňa s jej pobočky, v ktorých si naši zákazníci majú možnosť prevziať prípadne vrátiť svoje objednávky.

Aké máte plány do budúcnosti?

Máme veľa plánov a na čo sme hrdí je že zopár z nich máme za sebou už na začiatku tohto roka. Minulý rok sme počas jedej noci presťahovali náš sklad do väčšieho logistického centra. To znamenalo premiestnenie viac ako 2 milioónov produktov, k čomu sme potrebovali 50 kamiónov a stoviek pomocných rúk. Toto bol len prvý krok. Tera kvoli rastúcim nárokom rozvíjame náš zákaznícky servis tak, aby sme na čo najvyššej úrovni mohli obslúžiť čo najviac našich zákazníkov.

Medzi plánmi máme tiež aj to, že v roku 2020 budeme venovať viac pozornosti udržateľnej móde. Minulý rok v Poľsku sme začali EKO projekt s veľkým úspechom. Na základe toho, by sme chceli pokračovať v tomto smere, ale viac o tom vám nechcem prezratiť.

Žiadne tajomstvo nie je natom, že našim cieľom je, aby našu značku spoznalo ešte viac ľudí, k čomu prispievajú aj klasické formy promovania, ale aj kreatívne projekty. Na to je skvelý spôsob spolupráca s vašou sieťou web-shopov, kde pomocou reklamných príloh vkladaných v balíkoch a pomocou online kupónov a bannerov na kuplio.hu dosiahneme tento cieľ.

A keď už sme pri spolupráci, každopádne by sme chceli pokračovať aj v partnerskej spolupráci s vami, aby sme mohli našim zákazníkom ponúkať zľavy aj iných e-shopov. Je to pridaná hodnota, ktorú naši zákazníci majú radi, a my tak získanú províziu za vkladanie do balíkov môžeme využívať na ďalšie marketingové projekty.


Výber toho najlepšieho zo spolupráce s maďarskou pobočkou BALÍK PLUS

 

bp_930x443_answear_hu_3

Bonus katalóg | zima 2019

bp_930x443_answear_hu_1

BALÍK PLUS 2 | jeseň 2019

  1. Najväčší zraz SEO-expertov v Bratislave Komentáre vypnuté na Najväčší zraz SEO-expertov v Bratislave
  2. Chystáte sa na RESHOPER 2020? Komentáre vypnuté na Chystáte sa na RESHOPER 2020?
  3. Möbelix – to najlepšie iba výhodnejšie Komentáre vypnuté na Möbelix – to najlepšie iba výhodnejšie
  4. Kupónový marketing nie je nástrojom len pre internetové obchody Komentáre vypnuté na Kupónový marketing nie je nástrojom len pre internetové obchody
  5. Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave Komentáre vypnuté na Zľavové kupóny Peek&Clopenburg nie sú len o zľave
  6. Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019 Komentáre vypnuté na Nová tvár Klenoty Aurum pre rok 2019
  7. Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu Komentáre vypnuté na Ak slnečné okuliare, tak zo Smartoptika.hu
  8. Stoklasa, viac ako sto radostí Komentáre vypnuté na Stoklasa, viac ako sto radostí
  9. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia