•  
logo

Main menu

Skip to primary content
Skip to secondary content
  • Klienti a agentúry
    • Portfólio produktov
    • Systém a výhody
    • Cieľové skupiny
    • Bonus katalóg
    • Doplnkové služby
    • Referencie
  • Zasielateľskí partneri
    • Sieť BALÍK PLUS
    • Partnerstvo v sieti
    • Registrácia
    • Najčastejšie otázky
  • O nás
    • Kontakt
    • Profil spoločnosti
    • Referencie
    • Obchodné podmienky
    • Blog

Zák. linka
0903 719 225

Napište nám info@balikplus.sk Partner
Prihlásiť sa
en

Image navigation

Next →

titulka_philips_930x300_CZ_zmena

Published 4.9.2018 at 930 × 300 in Narodeninová oslava Philips
titulka_philips_930x300_CZ_zmena

Klienti a agentúry

  • Portfólio produktov
  • Systém a výhody
  • Cieľové skupiny
  • Bonus katalóg
  • Doplnkové služby
  • Všeobecné obchodné podmienky

Zasielateľskí partneri

  • Sieť BALÍK PLUS
  • Partnerstvo v sieti
  • Registrácia
  • Najčastejšie otázky
  • Všeobecné obchodné podmienky pre partnerov

O nás

  • Kontakt
  • Profil spoločnosti
  • Referencie
  • Blog
  • Podmienky ochrany osobných údajov
  • Cookies

Naše pobočky

  • balikplus.cz
  • csomagplusz.hu
  • pakietplus.pl
  • pachetplus.ro
  • FB FB FB

BALÍK PLUS s.r.o., Ľ. Fullu 9A, 841 05 Bratislava, Slovenská republika
mobil: +421 903 719 225, e-mail: info@balikplus.sk


© 2018 BALÍK PLUS s.r.o., Všetky práva vyhradené

Všeobecné obchodné podmienky

služby BALÍK PLUS pre Klientov

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú podmienky poskytovania služieb siete BALÍK PLUS, ktorá je prevádzkovaná spoločnosťou BALÍK PLUS s.r.o., Ľ. Fullu 9A, 841 05 Bratislava, IČO: 50 086 375, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vložka číslo: 108115/B  (ďalej tiež ako „Poskytovateľ“).

I. Definícia pojmov, predmet Zmluvy

1. Poskytovateľ je hore špecifikovaná spoločnosť BALÍK PLUS zabezpečujúca pre Klientov činnosti spojené s distribúciou Reklamných príloh.

2. Klient je internetový alebo zásielkový obchod, prípadne iná spoločnosť alebo subjekt, ktorý si u Poskytovateľa objednal distribúciu Reklamných príloh prostredníctvom Zásielkovej siete.

3. Trvanie kampane je doba distribúcie Reklamných príloh prostredníctvom Zásielkovej siete a je ohraničená konkrétnym dňom, prípadne mesiacom v rámci kalendárneho roku, ktorý je uvedený v objednávke.

4. Zásielkový partner je zásielkový alebo internetový obchod, ktorý predáva a zasiela ako podnikateľ tovar určitých produktových skupín koncovým zákazníkom prostredníctvom zásielkového predaja.

5. Zásielková sieť je sieť BALÍK PLUS prevádzkovaná Poskytovateľom za účelom poskytovania služieb priameho marketingu prostredníctvom Zásielkovej siete. Poskytovateľ v súčinnosti so Zásielkovými partnermi zaradenými v Zásielkovej sieti zabezpečuje doručovanie Reklamných príloh cieľovým zákazníkom.

6. Webová stránka BALÍK PLUS je webové sídlo s URL: https://www.balikplus.sk, prostredníctvom ktorej Poskytovateľ ponúka platformu pre implementáciu Zásielkovej siete na zasielanie Reklamných príloh.

7. Reklamné prílohy sú letáky, katalógy, poukážky, produktové vzorky a iné podobné reklamné materiály, ktorých distribúciu si objedná Klient u Poskytovateľa podľa týchto VOP za účelom podpory predaja svojich tovarov a/alebo služieb alebo iného reklamného a propagačného cieľa. Reklamné prílohy dodá v potrebnom počte vyhotovení Poskytovateľovi Klient, alebo si ich návrh a/alebo tlač na základe grafických podkladov objedná u Poskytovateľa.

8. Doplnkové služby sú grafické a tlačové práce, prípadne iné súvisiace služby, ktoré na základe objednávky poskytuje Poskytovateľ Klientovi popri a v súvislosti s distribúciou Reklamných príloh a/alebo Offline bonus katalógu.

9. Offline bonus katalóg je tlačený katalóg zliav, bonusov a kupónov pre zákazníkov internetových a zásielkových obchodov Klientov, prípadne iná forma inzercie Klientov, ktorého produkciu a distribúciu v rámci Zásielkovej siete realizuje Poskytovateľ.

10. Edičný plán je dokument obsahujúci náklady a termíny pre objednanie inzertnej plochy v Offline bonus katalógu, dodanie grafických podkladov Poskytovateľovi, termíny produkcie, expedície a distribúcie jednotlivých Offline bonus katalógov. Aktuálny edičný plán je vždy uvedený na Webovej stránke BALÍK PLUS. V edičnom pláne bude uvedený: a) deň uzávierky Offline bonus katalógu, b) plánovaný počet nákladu Offline bonus katalógu a c) plánovaný deň zaradenia Offline bonus katalógu do Zásielkovej siete.

11. Zmluva je zmluva o poskytnutí služieb, ktorou sa Poskytovateľ zaväzuje Klientovi zaistiť distribúciu reklamných príloh spolu so zásielkami prostredníctvom zásielkového predaja koncovým zákazníkom, alebo realizáciu Doplnkových služieb, či poskytnutie reklamného priestoru v Offline bonus katalógu a jeho distribúciu spolu so zásielkami prostredníctvom zásielkového predaja koncovým zákazníkom.

12. Zmluvná strana je Poskytovateľ a Klient, alebo ktokoľvek z nich.

13. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť distribúciu Reklamných príloh prostredníctvom Zásielkovej siete, v ktorej Zásielkoví partneri vkladajú, alebo pripájajú Reklamné prílohy do, alebo k svojím zásielkam tovaru (balíkom) a tieto spoločne s nimi zasielajú koncovým zákazníkom. Poskytovateľ má od Klienta za zabezpečenie distribúcie Reklamných príloh koncovým zákazníkom nárok na zaplatenie dojednanej odmeny.

14. Tieto VOP platia pre všetky obchodné vzťahy, do ktorých Poskytovateľ a Klient vstúpia v rámci vyššie uvedeného predmetu Zmluvy.

15. Klient vystavením objednávky súhlasí s obsahom týchto VOP. Odchylné, protikladné alebo doplňujúce Všeobecné obchodné podmienky Klienta sa stanú súčasťou Zmluvy len vtedy, ak Poskytovateľ s ich záväznosťou vysloví bezvýhradný písomný súhlas.

16. Ostatné dojednania dohodnuté medzi zmluvnými stranami v jednotlivých prípadoch (vrátane akceptovaných objednávok, vedľajších dohôd, doplnení a zmien) majú vždy prednosť pred týmito VOP. Pre obsah takýchto dohôd je rozhodujúca písomná zmluva alebo písomné potvrdenie o obsahu takéhoto dojednania vystavené Poskytovateľom.

II. Offline bonus katalóg

1. Offline bonus katalóg ako inzertné médium vydáva podľa Edičného plánu Poskytovateľ a distribuuje prostredníctvom Zásielkovej siete rovnakým spôsobom ako Reklamné prílohy.

2. Offline bonus katalóg je vydávaný v nasledovnej technickej špecifikácii:

  • rozmer: 190 mm (dĺžka) x 93 mm (výška) alebo 145 x 145 mm
  • papier: 90-115 g/m2 ,
  • farebnosť: štvorfarebná tlač,
  • väzba: V1 alebo V2,
  • výška nákladu bude uvedená v aktuálnom Edičnom pláne.

3. Offline bonus katalóg je vydávaný v termínoch podľa Edičného plánu, ktorý je uvedený na Webovej stránke BALÍK PLUS. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeny jednotlivých termínov uvedených v Edičnom pláne, prípadne úplné zrušenie jednotlivých vydaní Offline bonus katalógu.

III. Objednávka

1. Klient skontaktuje Poskytovateľa za účelom vyžiadania ponuky na poskytnutie služby zasielania Reklamných príloh, alebo poskytnutie reklamného priestoru v Offline bonus katalógu a jeho distribúciu, alebo poskytnutie Doplnkových služieb, všetko podľa týchto VOP, na čo mu Poskytovateľ vypracuje ponuku, ktorá bude obsahovať rozpis cien jednotlivých služieb. Klient následne objedná služby Poskytovateľa v zmysle vypracovanej ponuky formou záväznej objednávky adresovanej Poskytovateľovi. Vzorové tlačivo objednávky je umiestnené na Webovej stránke BALÍK PLUS.

2. Objednávka musí mať písomnú formu a musí byť prostredníctvom e-mailu, poštou, alebo osobne doručená Poskytovateľovi.

3. Objednávka Klienta musí obsahovať:

  • identifikáciu Klienta v rozsahu: obchodné meno, sídlo / miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, údaj o zápise v obchodnom, alebo v živnostenskom registri a osobu oprávnenú konať v mene Klienta;
  • typ objednávanej služby;
  • počet Reklamných príloh, ktoré majú byť prostredníctvom Zásielkovej siete distribuované;
  • špecifikáciu Zásielkových partnerov, prostredníctvom ktorých si Klient želá zasielať Reklamné prílohy;
  • požadovanú lehotu alebo termín distribúcie Reklamných príloh;
  • termín dodania Reklamných príloh a/alebo grafických podkladov pre realizáciu Doplnkovej služby zo strany Klienta;
  • špecifikáciu (popis a obsah) Doplnkových služieb, ktoré si Klient popri distribúcii Reklamných príloh objednáva;
  • v prípade objednávky reklamného priestoru v Offline bonus katalógu, typ a špecifikáciu Offline bonus katalógu podľa platného Edičného plánu, a rozsah objednávaného reklamného priestoru;
  • cenu v zmysle ponuky Poskytovateľa;
  • prehlásenie Klienta, že sa na Webovej stránke BALÍK PLUS oboznámil s VOP v platnom a účinnom znení, ich obsahu porozumel v celom rozsahu a bez výhrad s nimi súhlasí a zaväzuje sa ich dodržiavať. Klient zároveň udeľuje Poskytovateľovi súhlas na bezodplatné použitie loga a obchodného mena Klienta, výlučne pre účely poskytnutia referencií;

4. Objednávka je účinná až okamihom písomného potvrdenia objednávky zo strany Poskytovateľa. V prípade, ak Poskytovateľ potvrdí objednávku s výhradou úhrady proforma faktúry, ktorú zároveň zašle Klientovi, je objednávka účinná až momentom úhrady proforma faktúry zo strany Klienta. Okamihom, keď sa objednávka stane podľa predchádzajúceho ustanovenia účinná, dôjde k uzatvoreniu Zmluvy.

5. Poskytovateľ bude prihliadať len na takú objednávku Klienta, ktorá bude účinná podľa čl. III. bod 4. týchto VOP.

6. Klient je povinný doručiť Poskytovateľovi objednávku najneskôr 14 dní pred termínom distribúcie Reklamných príloh. V prípade objednávky reklamného priestoru v Offline bonus katalógu je Klient povinný doručiť Poskytovateľovi písomnú objednávku najneskôr do dátumu uzávierky uvedenej v Edičnom pláne, inak nebude možné umiestniť požadovaný reklamný priestor do plánovaného vydania Offline bonus katalógu.

IV. Práva a povinnosti Poskytovateľa

Všeobecné práva a povinnosti Poskytovateľa

1. Poskytovateľ sa zaväzuje, že Klientovi na základe účinnej objednávky (podľa čl. III. bod 4. týchto VOP) zabezpečí distribúciu jeho Reklamných príloh a/alebo Offline bonus katalógov (vrátane poskytnutia reklamného priestoru v Offline bonus katalógu) prostredníctvom Zásielkovej siete a/alebo Doplnkové služby dohodnuté v účinnej objednávke.

2. Poskytovateľ je zbavený zodpovednosti z plnenia záväzku podľa týchto VOP, alebo podľa Zmluvy v prípade zásahu vyššej moci (ako je napr. prírodná katastrofa, vojna, vojnový stav).

3. Poskytovateľ má právo overiť si, či objednávka Klienta bola zaslaná oprávnenou osobou, prípadne si overiť identitu Klienta, pričom je v prípade pochybností oprávnený si od neho vyžiadať potrebné podklady.

Práva a povinnosti Poskytovateľa pri distribúcii Reklamných príloh a realizácii Doplnkových služieb.

4. V prípade dodania Reklamných príloh zo strany Klienta je Poskytovateľ oprávnený používať Reklamné prílohy výhradne na účely ich distribúcie prostredníctvom Zásielkovej siete.

5. V prípade objednávky grafických prác ako Doplnkovej služby je Poskytovateľ oprávnený používať grafické podklady dodané Klientom výhradne na vyhotovenie Reklamných príloh Klienta. Akékoľvek grafické zásahy (oprava gramatických a štylistických chýb a pod.) do dodaných grafických podkladov je Poskytovateľ oprávnený vykonať len po predchádzajúcom písomnom súhlase Klienta.

6. Poskytovateľ je oprávnený odmietnuť distribúciu Reklamných príloh a/alebo realizáciu Doplnkových služieb podľa grafických podkladov, ktoré nezodpovedajú účinnej objednávke, alebo ktorých obsah je v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi, oprávnenými záujmami Poskytovateľa alebo poškodzuje oprávnené záujmy tretích osôb.

7. V prípade, ak Klient nedodáva na základe objednávky Poskytovateľovi hotové Reklamné prílohy, ale u Poskytovateľa si ich výrobu a/alebo tlač objednáva (Doplnkové služby), je povinný dodať Poskytovateľovi grafické podklady v lehote uvedenej v objednávke. Poskytovateľ je povinný po doručení grafických podkladov tieto prezrieť a upovedomiť Klienta na ich nevhodnosť, prípadne požiadať o doplnenie. Grafický návrh Reklamnej prílohy (v zmysle Doplnkovej služby) je Poskytovateľ povinný zaslať Klientovi na odsúhlasenie. Po odsúhlasení grafického návrhu Reklamných príloh Klientom zabezpečí Poskytovateľ ich tlač v potrebnej kvalite a počte.

8. Grafické podklady pre realizáciu Doplnkových služieb vracia Poskytovateľ len na základe výslovnej žiadosti Klienta, pričom táto požiadavka musí byť uvedená už v objednávke.

9. Poskytovateľ zaručuje Klientovi realizáciu Doplnkových služieb v štandardnej kvalite tlače, kedy táto kvalita je limitovaná kvalitou poskytnutých grafických, či iných podkladov zo strany Klienta.

V. Práva a povinnosti Klienta

Práva a povinnosti Klienta pri distribúcii Reklamných príloh a realizácií Doplnkových služieb.

1. Klient sa zaväzuje dodať Poskytovateľovi Reklamné prílohy v termíne a počte uvedenom v účinnej objednávke, na miesto určené Poskytovateľom. Miesto dodania reklamných príloh je sklad Poskytovateľa, alebo sklad partnerskej spoločnosti zabezpečujúcej baliace činnosti pre Poskytovateľa. Presnú adresu dodania oznámi Poskytovateľ Klientovi pred realizáciou distribúcie Reklamných príloh, pričom uvedená adresa bude uvedená v objednávke.

2. Klient je povinný doručiť Poskytovateľovi podklady pre grafické spracovanie Reklamnej prílohy ako Doplnkovej služby a/alebo tlač Reklamných príloh v termínoch a rozsahu dohodnutom v účinnej objednávke.

3. Ak Klient nedoručí Poskytovateľovi Reklamné prílohy v termíne a na miesto uvedené v účinnej objednávke alebo doručené Reklamné prílohy nebudú vhodné pre ich zasielanie/vkladanie k balíkom/zásielkam (vadné Reklamné prílohy), lehota Poskytovateľa na ich distribúciu sa primerane predĺži. Nová lehota na distribúciu plynie od momentu riadneho doručenia opravených Reklamných príloh, ktoré sú vhodné na zasielanie/vkladanie k balíkom/zásielkam. V prípade, že dôjde k posunu termínu dodania Reklamných príloh zo strany Klienta o 3 o viac dni, Poskytovateľ môže navrhnúť Klientovi náhradný termín distribúcie Reklamných príloh, alebo dotknutú objednávku jednostranne zrušiť. V prípade zrušenia objednávky Poskytovateľom z dôvodu nedodania Reklamných príloh alebo vadného dodania Reklamných príloh zo strany Klienta podľa tohto ustanovenia má Poskytovateľ nárok na zmluvnú pokutu (paušalizovanú náhradu škody) vo výške 30% dohodnutej odmeny.

4. Ak grafické podklady podľa bodu 2 tohto článku VOP nie sú doručené Poskytovateľovi riadne a včas, lehoty na distribúciu Reklamných príloh sa primerane predlžujú. V prípade, ak omeškanie s dodaním grafických podkladov trvá 3 a viac dní, je Poskytovateľ oprávnený dotknutú objednávku Klienta jednostranne zrušiť. V prípade zrušenia objednávky Poskytovateľom z dôvodu nedodania grafických podkladov alebo dodania vadných grafických podkladov zo strany Klienta podľa tohto ustanovenia má Poskytovateľ nárok na zmluvnú pokutu (paušalizovanú náhradu škody) vo výške 30% dohodnutej odmeny.

5. Ak Klient dodá za účelom distribúcie Poskytovateľovi nižší ako dohodnutý počet Reklamných príloh, Poskytovateľ je povinný v dohodnutom termíne vykonať distribúciu len tohto nižšieho počtu. Distribúcia zostávajúceho množstva bude vykonaná dodatočne po dodaní chýbajúcich Reklamných príloh, a to v náhradnom termíne v zmysle osobitnej dohody. V prípade, ak Klient dodá Poskytovateľovi väčší počet Reklamných príloh, je Poskytovateľ povinný distribuovať v dohodnutom termíne len počet Reklamných príloh uvedený v účinnej objednávke, a prevyšujúce množstvo až na základe osobitnej dohody.

Práva a povinnosti Klienta pri objednávke reklamného priestoru v Offline bonus katalógu.

6. V prípade objednávky reklamného priestoru v Offline bonus katalógu sa Klient zaväzuje dodať Poskytovateľovi grafické podklady v termíne stanovenom v Edičnom pláne, pričom grafické podklady musia spĺňať nasledovnú technickú špecifikáciu:

  • formát tlačové pdf;
  • rozmer 190 x 93 mm, vnútorné zrkadlo 180 x 83 mm + spadávka (t.j. presah grafiky mimo tlačový formát) 5 mm alebo rozmer 145 x 145 mm, vnútorné zrkadlo 135 x 135 mm + spadávka (t.j. presah grafiky mimo tlačový formát) 5 mm
  • farebná škála CMYK;
  • rozlíšenie minimálne 300 dpi.

7. Ak grafické podklady podľa bodu 6 tohto článku VOP nie sú doručené Poskytovateľovi riadne a včas, Klient berie na vedomie, že Poskytovateľ je v takom prípade oprávnený objednávku podľa predchádzajúceho bodu 6 jednostranne zrušiť. V prípade zrušenia objednávky Poskytovateľom z dôvodu nedodania grafických podkladov alebo dodania vadných grafických podkladov zo strany Klienta podľa tohto ustanovenia má Poskytovateľ nárok na zmluvnú pokutu (paušalizovanú náhradu škody) vo výške 40% dohodnutej odmeny.

Storno poplatky
8. V prípade, ak Klient zruší objednávku distribúcie Reklamných príloh a/alebo realizácie Doplnkových služieb, ktorá je účinná v zmysle čl. III bodu 4 VOP, má Poskytovateľ nárok na zaplatenie storno poplatku:
a. vo výške 10% z dohodnutej odmeny pokiaľ Klient zruší objednávku najneskôr 5 dní pred termínom na dodanie grafických podkladov v zmysle čl. V bod 2 VOP a/alebo dodanie Reklamných príloh v zmysle čl. V bod 3 VOP;
b. vo výške 30% z dohodnutej odmeny pokiaľ Klient zruší objednávku najneskôr 2 dni pred termínom na dodanie grafických podkladov v zmysle čl. V bod 2 VOP a/alebo dodanie Reklamných príloh v zmysle čl. V bod 3 VOP;
c. vo výške 50% z dohodnutej odmeny pokiaľ Klient zruší objednávku najneskôr 24 hodín pred termínom na dodanie grafických podkladov v zmysle čl. V bod 2 VOP a/alebo dodanie Reklamných príloh v zmysle čl. V bod 3 VOP.

9. V prípade, ak Klient zruší objednávku reklamného priestoru v Offline bonus katalógu, ktorá je účinná v zmysle čl. III bodu 4 VOP, má poskytovateľ nárok na zaplatenie storno poplatku:
a. vo výške 10% z dohodnutej odmeny pokiaľ Klient zruší objednávku najneskôr 7 dní pred termínom na dodanie grafických podkladov v zmysle čl. V bod 6 VOP;
b. vo výške 40% z dohodnutej odmeny pokiaľ Klient zruší objednávku najneskôr 3 dni pred termínom na dodanie grafických podkladov v zmysle čl. V bod 6 VOP;
c. vo výške 100% z dohodnutej odmeny pokiaľ Klient zruší objednávku najneskôr 24 hodín pred termínom na dodanie grafických podkladov v zmysle čl. V bod 6 VOP.

Iné práva a povinnosti Klienta

10. Klient zodpovedá za to, že ním zadané a doručené Reklamné prílohy a/alebo grafické podklady doručené za účelom spracovania a/alebo tlače Reklamných príloh, sú v súlade s právnym poriadkom štátu, v rámci ktorého budú distribuované, resp. pre ktorý sú určené a/alebo medzinárodnými zmluvami, ktorými je tento štát viazaný, a ich distribúciou nebudú porušené a dotknuté práva tretích osôb (hlavne, nie však výlučne práva k ochranným známkam, majetkové autorské práva, alebo iné práva, ktoré sú predmetom ochrany priemyselného, alebo duševného vlastníctva) a na výzvu Poskytovateľa je Klient povinný túto skutočnosť preukázať a tiež, že skutkové tvrdenia, ktoré tvoria obsah týchto Reklamných príloh/grafických podkladov, sú pravdivé, sú v súlade s dobrými mravmi, etickými pravidlami a/alebo nenarušujú verejný poriadok. Klient taktiež zodpovedá poskytovateľovi za to, že ním zadané a doručené Reklamné prílohy a/alebo grafické podklady doručené za účelom spracovania a/alebo tlače Reklamných príloh sú v súlade s právnymi predpismi o forme a obsahu reklamy.

11. Klient prehlasuje, že si je vedomí skutočnosti, že Poskytovateľ nie je zodpovedný za obsah Reklamných príloh / grafických podkladov doručených za účelom spracovania a/alebo tlače Reklamných príloh /grafických podkladov pre zaradenie do reklamného priestoru v Offline bonus katalógu a že túto zodpovednosť nesie v zmysle čl. V. bodu 8 týchto VOP sám Klient. Preto pokiaľ by tretia osoba uplatňovala v tejto súvislosti akékoľvek práva voči Poskytovateľovi zaväzuje sa Klient bez zbytočného odkladu takéto práva tretích osôb uspokojiť.

VI. Fakturačné a platobné podmienky

1. Klient uhradí cenu za objednané služby vrátane príslušnej sadzby DPH na základe vystavenej faktúry Poskytovateľa.

2. V prípade, ak Poskytovateľ v súlade s čl. III. bodom 4. týchto VOP na základe objednávky Klienta vystaví proforma faktúru, ktorou mu bude fakturovať zálohu na cenu, a takto vystavenú proforma faktúru zašle na e-mailovú adresu Klienta, je Klient povinný uhradiť Poskytovateľovi zálohu za služby najneskôr sedem dní po vystavení proforma faktúry. Zaplatením sa rozumie pripísanie finančných prostriedkov na účet Poskytovateľa uvedený vo faktúre. V prípade zálohovej platby Poskytovateľ v lehote do 14 dní odo dňa zaplatenia vystaví a zašle na adresu Klienta faktúru, ktorá bude daňovým dokladom.

3. Na základe písomnej dohody Poskytovateľa a Klienta môžu byť fakturačné a platobné podmienky uvedené v tomto článku týchto VOP upravené aj v inom, Zmluvnými stranami dohodnutom znení.

4. V prípade, ak má Klient sídlo alebo miesto podnikania mimo územia Slovenskej republiky a cenu za služby uhrádza prostredníctvom zahraničnej banky, znáša Klient v celom rozsahu všetky poplatky spojené s takýmto cezhraničným bezhotovostným prevodom.

VII. Mlčanlivosť

1. Zmluvné strany berú na vedomie, že v rámci plnenia Zmluvy môžu získať informácie druhej Zmluvnej strany, ktoré jedna zmluvná strana („zverujúca strana“) sprístupní druhej Zmluvnej strane (“prijímajúcej strane”), alebo o ktorých sa prijímajúca strana počas plnenia Zmluvy dozvie, najmä obchodné a trhové stratégie, informácie o cenách, predaji, zákaznícke údaje, marketingové plány, podmienky spolupráce, podmienky obstarávania a nákupu, ako aj iné finančné a obchodné údaje (ďalej len „Dôverné informácie“).

2. Zmluvné strany sa zaväzujú používať Dôverné informácie výlučne pre účely plnenia tejto Zmluvy, a to len v nevyhnutnom rozsahu tak, aby sa s nimi oboznámili len tí zástupcovia alebo pracovníci Zmluvných strán, ktorých oboznámenie s Dôvernými informáciami je nevyhnutné pre riadne plnenie Zmluvy.

3. Prijímajúca strana je povinná vynaložiť na ochranu Dôverných informácií zverujúcej strany aspoň takú úroveň odbornej starostlivosti, ako vynakladá na ochranu vlastných Dôverných informácií. Táto povinnosť zahŕňa za každých okolností najmä prijatie primeraných opatrení na ochranu Dôverných informácií proti neoprávnenému prezradeniu, kopírovaniu alebo použitiu.

4. Záväzok mlčanlivosti sa nevzťahuje na (i) Dôverné informácie, ktoré sú v čase poskytnutia verejne známe čo vie prijímajúca strana hodnoverným spôsobom preukázať, (ii) Dôverné informácie, ktoré sa po poskytnutí stanú verejne známymi, a k takémuto zverejneniu nedošlo porušením záväzku mlčanlivosti podľa Zmluvy alebo zákona, (iii) Dôverné informácie, ktoré prijímajúca strana už vlastnila v čase poskytnutia a to bez záväzku mlčanlivosti k takýmto Dôverným informáciám, pričom tieto neboli prijímajúcou stranou získané protiprávne, (iv) Dôverné informácie, ktoré nezávisle vyvinula prijímajúca strana bez využitia takýchto Dôverných informácií zverujúcej strany a prijímajúca strana vie túto skutočnosť hodnoverným spôsobom preukázať alebo (v) v prípade ak prijímajúca strana musí sprístupniť Dôverné informácie na základe zákona alebo rozhodnutia orgánu verejnej správy.

5. Povinnosť mlčanlivosti podľa tohto článku VII. pretrváva počas doby platnosti Zmluvy ako aj tri roky po jej skončení.

VIII. Záverečné ustanovenia

1. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňa 01.02.2019. Všetky zmluvné vzťahy uzatvorené medzi Klientom a Poskytovateľom odo dňa účinnosti VOP sa riadia VOP, pokiaľ v nich nie je uvedené inak.

2. Na riešenie sporov medzi Poskytovateľom a Klientom, majúcich pôvod v zmluvnom vzťahu upravenom týmito VOP, ako aj súvisiacich nárokov na náhradu škody z tohto zmluvného vzťahu, bude výlučne riešiť príslušný slovenský súd. Záväzkové vzťahy dohodnuté v týchto VOP sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky, hlavne ustanovením zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník, v platnom znení.

3. Pokiaľ tieto VOP vyžadujú písomné doručenie, považuje sa za písomnú formu aj akákoľvek správa zaslaná druhej Zmluvnej strane prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu druhej Zmluvnej strany. Uvedené neplatí v prípade ukončenia zmluvného vzťahu, keď je potrebné prejav vôle ukončiť Zmluvu doručiť druhej Zmluvnej strane v písomnej forme poštovou prepravou doporučeným listom.

4. Práva a povinnosti zo Zmluvy nie je Klient oprávnený postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa.

5. Klient potvrdzuje, že pred zaslaním písomnej objednávky Poskytovateľom ( čl. III. bod 3. týchto VOP) sa na Webovej stránke Balík PLUS oboznámil s týmito VOP, ich obsahu porozumel v celom rozsahu a bez výhrad s nimi súhlasí a zaväzuje sa ich dodržiavať; Klient zároveň súhlasí s použitím práva Slovenskej republiky, podľa ktorého sa budú riadiť, vykladať a uplatňovať príslušné práva, povinnosti a záväzky Zmluvných strán upravené v týchto VOP alebo vzťahujúce sa na predmet týchto VOP.

6. Poskytovateľ je oprávnený meniť a dopĺňať VOP (pričom zmenou sa rozumie aj čiastočné alebo úplné nahradenie VOP osobitnými obchodnými podmienkami). Každá zmena VOP nadobúda účinnosť dňom jej zverejnenia na Webových stránkach BALÍK PLUS. Existujúce zmluvné vzťahy sa riadia novými VOP odo dňa písomného oznámenia zmeny Klientovi. Tieto VOP sa vyhotovujú v slovenskom jazyku. Text týchto VOP v inom ako slovenskom jazyku má len informatívnu povahu a nepredstavuje záväznú časť VOP.

V Bratislave 01.02.2019

BALÍK PLUS s.r.o.
Henrich Lauko, konateľ

Podmienky ochrany a spracovania osobných údajov a práv dotknutej osoby

S ohľadom na zákon upravujúci ochranu osobných údajov a na čl. 13 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 (GDPR), spoločnosť BALÍK PLUS s.r.o. ako prevádzkovateľ údajov poskytuje Vám ako dotknutej osobe informáciu o ich spracovaní a poučení o Vašich právach.

Prevádzkovateľom osobných údajov je spoločnosť BALÍK PLUS s.r.o., so sídlom Ľ.Fullu 9A, 845 01 Bratislava, e-mailová adresa info@balikplus.sk.

 

Za akým účelom spracovávame Vaše osobné údaje?

Vaše osobné údaje spracovávame iba za účelmi, o ktorých ste informovaný. To, aké osobné údaje o Vás spracovávame a za akými účelmi, záleží na tom, akým spôsobom ste nám svoje osobné údaje poskytli. Prostredníctvom našich stránok máte možnosť nám osobné údaje poskytnúť nasledovnými spôsobmi:

 

  • Registračný formulár

Prostredníctvom registračného formulára máte možnosť sa zaregistrovať do webovému portálu balikplus.sk a stať sa našim partnerom. V tomto prípade spracovávame Vaše osobné údaje v rozsahu, za účelom a z oprávnenia (právneho titulu) uvedených tu:

Účel Rozsah spracovávaných informácií Právny titul
Kontaktovanie zasielateľského partnera Meno, priezvisko, emailový kontakt, telefónny kontakt Nevyhnutnosť pre plnenie zmluvy, resp. nevyhnutnosť pre vykonanie opatrení prijatých pred uzatvorením zmluvy v rámci Vašej žiadosti o registráciu
Zasielanie ponuky služieb našej spoločnosti Emailový kontakt Oprávnený záujem pozostávajúci z ponúkania relevantných služieb

Uvedenie týchto osobných údajov z Vašej strany je úplne dobrovoľné, každopádne bez ich uvedenia nie sme schopní Vás kontaktovať.

Mimo toho spracovávame Vaše osobné údaje zadané v rámci registračného formulára k tomu, aby sme Vám mohli ponúkať naše služby podobné tým, o ktoré sa zaujímate. Proti spracovaniu Vašich osobných údajov za účelom zasielania obchodných ponúk máte právo vysloviť námietku, na základe ktorej, ihneď so zasielaním obchodných ponúk a spracovaním Vašich osobných údajov v tejto súvislosti prestaneme. Taktiež prestaneme zasielať tieto obchodné ponuky a spracovávať v tejto súvislosti Vaše osobné údaje, pokiaľ nám dáte najavo, že si zasielanie obchodných ponúk neprajete (napr. tým, že kliknete na príslušný odkaz, ktorý je uvedený na konci každého emailu).

 

  • Webový formulár „Mám záujem o cenovú ponuku“

Prostredníctvom webového formulára máte možnosť si vyžiadať cenovú ponuku služieb našej spoločnosti. V tomto prípade spracovávame Vaše osobné údaje v rozsahu, za účelom a z oprávnenia (právneho titulu) uvedených tu:

Účel Rozsah spracovávaných informácií Právny titul
Kontaktovanie inzerenta Meno, priezvisko, emailový kontakt, telefónny kontakt Nevyhnutnosť pre plnenie zmluvy, resp. nevyhnutnosť pre vykonanie opatrení prijatých pred uzatvorením zmluvy v rámci Vašej žiadosti o registráciu
Zasielanie ponuky služieb našej spoločnosti Emailový kontakt Oprávnený záujem pozostávajúci z ponúkania relevantných služieb

Uvedenie týchto osobných údajov z Vašej strany je úplne dobrovoľné, každopádne bez ich uvedenia nie sme schopní Vás kontaktovať.

Popritom spracovávame Vaše osobné údaje zadané v rámci registračného formulára k tomu, aby sme Vám mohli ponúkať naše služby podobné tým, o ktoré sa zaujímate. Proti spracovaniu Vašich osobných údajov za účelom zasielania obchodných ponúk máte právo vysloviť námietku, na základe ktorej, ihneď so zasielaním obchodných ponúk a spracovaním Vašich osobných údajov v tejto súvislosti prestaneme. Taktiež prestaneme zasielať tieto obchodné ponuky a spracovávať v tejto súvislosti Vaše osobné údaje, pokiaľ nám dáte najavo, že si zasielanie obchodných ponúk neprajete (napr. tým, že kliknete na príslušný odkaz, ktorý je uvedený na konci každého emailu).

 

Ako dlho Vaše osobné údaje spracovávame?

Vaše osobné údaje spracovávame iba po nevyhnutnú dobu, ktorú potrebujeme k splneniu účelu, za ktorým boli Vaše osobné údaje zhromaždené. Vaše osobné údaje budú spracované maximálne po dobu päť rokov od Vašej registrácie, prípadne od Vášho posledného prihlásenia, pokiaľ by sme k ich spracovaniu nemali iný právny titul.

 

Komu Vaše osobné údaje posúvame?

Všetky poskytované služby nie sme schopní zabezpečiť vlastnými silami. Preto tu uvádzame kategórie možných príjemcov s odôvodnením, prečo by mohlo k posunu Vašich osobných údajov dôjsť:

Príjemca Dôvod sprístupnenia
Osoba zabezpečujúca chod webu a nášho softwaru (počítačových systémov) V súčasnosti využívame poskytovateľa softwarového riešenia, ktorý v pozícii sprostredkovateľa servisuje naše internetové stránky a chod počítačových systémov.
Osoba zabezpečujúca rozosielanie emailov Môže dôjsť k tomu, že rozosielaním emailov poveríme tretiu osobu, ktorej za týmto účelom poskytneme Vašu emailovú adresu.
Osoba zabezpečujúca prevádzku CRM systému V súčasnosti používame CRM systém, ktorého prevádzku nám zaisťuje tretia osoba
Osoba zabezpečujúca zasielateľské služby Aby sme mohli doručiť reklamné prílohy, musíme poskytnúť zasielateľskej spoločnosti Vaše kontaktné údaje

Radi by sme Vás informovali, že vždy vyhovieme Vášmu právu získať informácie o tom, komu, kedy a za akým účelom boli Vaše osobné údaje posunuté.

Práva dotknutej osoby

Aktualizované dňa: 12.06.2018

Práva dotknutej osoby

Aké sú Vaše práva?

S ohľadom na skutočnosť, že o Vás spracovávame osobné údaje, máte práva, o ktorých by sme Vás radi v tejto sekcii informovali. Všetky svoje práva môžete u nás uplatniť akýmkoľvek spôsobom, ktorý Vám bude vyhovovať a ktorý umožní overiť, že nás naozaj žiadate Vy (umožní overiť Vašu identitu), a my sa Vám budeme snažiť v najväčšej možnej miere vyjsť v ústrety. Aby sme ale boli schopní Vám vyhovieť čo najlepšie, chceli by sme Vás požiadať, aby ste svoje práva uplatnili písomne na adresu spoločnosti Ľ. Fullu 9A, 841 05 Bratislava alebo na emailovej adrese info@balikplus.sk.

Právo na prístup

Máte právo na prístup k osobným údajom, ktoré o Vás spracovávame, a súčasne právo na informácie o tom, aké osobné údaje o Vás spracovávame, na akú dobu, aké sú účely ich spracovania, komu ich sprístupňujeme a či ich používame k automatizovanému rozhodovaniu (prípadne ako toto automatizované rozhodovanie funguje).

Kópiu Vašich osobných údajov Vám poskytneme bezplatne. Iba v prípade, že by sa išlo o viac kópií, dovolíme si Vás požiadať o nevyhnutnú úhradu za ich poskytnutie.

Právo na opravu

Pokiaľ zistíte, že o Vás spracovávame neúplné alebo nesprávne osobné údaje, máte právo na to, aby sme osobné údaje opravili alebo, pokiaľ to vyžaduje účel spracovania týchto osobných údajov, aby sme ich doplnili.

Právo na výmaz

Vašim právom je tiež právo na výmaz Vašich osobných údajov, ktoré o Vašej osobe uchovávame a spracovávame. Aby ste mohli vymazanie požadovať, musí byť daný jeden z nasledujúcich dôvodov:

  • Vaše osobné údaje už nie sú potrebné pre účel, pre ktorý boli zhromaždené alebo spracované;
  • Vaše osobné údaje spracovávame protiprávne;
  • odvolali ste súhlas, na základe ktorého bolo spracovanie Vašich osobných údajov realizované, a nemáme žiadne iné oprávnenie (právny titul) tieto osobné údaje spracovávať;
  • podáte námietku proti spracovaniu Vašich osobných údajov, pokiaľ sú tieto osobné údaje spracovávané za účelom priameho marketingu (napr. zasielanie obchodných ponúk);
  • podáte námietku proti spracovaniu Vašich osobných údajov, ktoré spracovávame na základe oprávneného záujmu, a pokiaľ nebudeme schopný preukázať, že oprávnený záujem prevažuje Vaše právo na výmaz;
  • existuje určitý zákonný dôvod, ktorý vyžaduje výmaz týchto osobných údajov;
  • spracovávame osobné údaje dieťaťa bez toho, aby nám bol daný súhlas rodiča k takémuto spracovaniu.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že môže dôjsť k situácii, kedy Vaše osobné údaje nemôžu byť vymazané na základe Vášho odvolania súhlasu so spracovaním osobných údajov alebo na Vašu žiadosť o výmaz osobných údajov. Takýmto prípadom je hlavne situácia, kedy po nás spracovanie Vašich osobných údajov vyžaduje zákon. V prípade, keď táto situácia nastane, budeme Vás informovať o dôvode, na základe ktorého nemôžu byť Vaše osobné údaje vymazané aj napriek Vašej výslovnej žiadosti o výmaz osobných údajov.

Právo na prenosnosť

Ďalšie právo, ktoré môžete uplatniť, je tzv. právo na prenosnosť. Na základe tohto práva môžete žiadať o poskytnutie Vašich osobných údajov, ktoré nám boli poskytnuté na základe Vášho súhlasu a ktoré spracovávame automatizovane. Vaše osobné údaje, ktoré spĺňajú tieto podmienky, Vám na požiadanie poskytneme v bežne používanom, štruktúrovanom a strojovo čitateľnom formáte, prípadne ich na základe Vašej žiadosti posunieme inému správcovi podľa Vášho určenia, pokiaľ to bude technicky možné.

Právo na obmedzenie spracovania

V prípadoch, kedy budete mať pocit, že Vaše spracovávane údaje sú chybné, máte právo požadovať, aby sme obmedzili spracovanie Vašich osobných údajov na dobu nevyhnutnú k overeniu presnosti Vašich osobných údajov a ich prípadnej oprave.

Toto právo máte tiež v týchto prípadoch:

  • spracovanie Vašich osobných údajov je protiprávne, ale neprajete si, aby Vaše osobné údaje boli vymazané;
  • už nepotrebujeme Vaše osobné údaje za účelom, za ktorým sme ich spracovávali, ale Vy trváte na ich spracovaní (hlavne uchovaní) pre určenie, výkon alebo obhajobu Vašich právnych nárokov;
  • bola Vami vznesená námietka proti spracovaniu Vašich osobných údajov na základe oprávneného záujmu, pričom obmedzenie spracovania v tomto prípade bude platné po dobu nevyhnutnú k určeniu toho, či náš oprávnený záujem prevyšuje nad Vašim právom na to, aby Vaše osobné údaje neboli naďalej spracovávane.

Právo na námietku proti spracovaniu Vašich osobných údajov na základe tzv. oprávneného záujmu

S ohľadom na skutočnosť, že niektoré Vaše osobné údaje spracovávame na základe oprávneného záujmu, máte právo podať proti tomuto spracovaniu námietku, na jej základe posúdime, či je skutočne v našom oprávnenom záujme Vaše osobné údaje pre daný účel spracovávať alebo či prevažuje Vaše právo na to, aby Vaše osobné údaje neboli naďalej spracovávané.

Právo na námietku proti spracovaniu Vašich osobných údajov za účelom priameho marketingu

Máte právo vzniesť námietku proti tomu, aby sme Vaše osobné údaje spracovávali za účelom priameho marketingu (napr. za účelom zasielania obchodných ponúk). V takomto prípade bez ďalšieho prestaneme Vaše osobné údaje za týmto účelom spracovávať.

Právo na sťažnosť

V prípade, kedy všetky vyššie uvedené práva sú z Vášho pohľadu nedostatočné, alebo ste názoru, že akýmkoľvek spôsobom porušujeme Vaše práva, máte možnosť podať sťažnosť na dozornom úrade. Sťažnosť môžete vzniesť prostredníctvom úradu zaoberajúceho sa ochranou osobných údajov.

Aktualizované dňa: 12.06.2018

Súhlas so spracovaním osobných údajov

Zaškrtnutím políčka Súhlas so spracovaním osobných údajov, udeľujete v súlade so zákonom upravujúcim ochranu osobných údajov a Nariadením Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 (GDPR) spoločnosti BALÍK PLUS s.r.o., svoj dobrovoľný a slobodný súhlas so spracovaním údajov podľa nižšie uvedených podmienok, a to osobných údajov, ktoré ste uviedli v rámci registračného formulára.

 

Prečo Váš súhlas so spracovaním osobných údajov potrebujeme?

Vzhľadom k tomu, že Vás chceme informovať o ponukách s nami spolupracujúcich spoločností, o ktorých si myslíme, že by ste o ne mali záujem, potrebujeme, aby ste nám udelili s týmto spracovaním súhlas.

 

Za akým účelom spracovávame Vaše osobné údaje?

Spracovávame Vaše osobné údaje iba v rozsahu, za účelom a z oprávnenia (právneho titulu) tu uvedených:

Účel Rozsah spracovávaných informácií Právny titul
Zasielanie noviniek a ponúk zľavových akcií spoločností s nami spolupracujúcich Emailový kontakt Súhlas so spracovaním osobných údajov

Uvedenie týchto osobných údajov z Vašej strany je úplne dobrovoľné, každopádne bez ich uvedenia Vám nemôžeme novinky a ponuky zasielať.

 

Ako dlho Vaše osobné údaje spracovávame?

Vaše osobné údaje spracovávame iba po nevyhnutnú dobu, ktorú potrebujeme k splneniu účelu, za ktorým boli Vaše osobné údaje zhromaždené. Maximálna doba, po ktorú budú Vaše osobné údaje spracovávane je desať rokov od získania Vášho kontaktu. To Vám kedykoľvek nebráni nás požiadať o vymazanie Vašich osobných údajov.

 

Komu Vaše osobné údaje posúvame?

Všetky poskytované služby nie sme schopní zabezpečiť vlastnými silami. Preto tu uvádzame kategórie možných príjemcov s odôvodnením, prečo by mohlo k posunu Vašich osobných údajov dôjsť:

Príjemca Dôvod sprístupnenia
Osoba zabezpečujúca chod webu a nášho software (počítačových systémov) V súčasnej dobe využívame poskytovateľa softwarového riešenia, ktorý v pozícii sprostredkovateľa servisuje naše internetové stránky a chod počítačových systémov.
Osoba spravujúca rezervačný systém V súčasnej dobe využívame poskytovateľa rezervačného systému, ktorý v pozícii sprostredkovateľa spravuje náš rezervačný systém.
Osoba zabezpečujúca prevádzku CRM systému V súčasnej dobe používame CRM systém, ktorého prevádzku nám zaisťuje tretia osoba
Osoba zabezpečujúca zasielateľské služby Aby sme mohli doručiť reklamné prílohy, musíme poskytnúť zasielateľskej spoločnosti Vaše kontaktné údaje

Radi by sme Vás informovali, že vždy vyhovieme Vášmu právu získať informácie o tom, komu, kedy a za akým účelom boli Vaše osobné údaje posunuté.

Práva dotknutej osoby

Aktualizované dňa: 12.6.2018

Mám záujem o cenovú ponuku
* Zoznámil som sa s Podmienkami ochrany a spracovania osobných údajov

Údaje označené * sú povinné

S ohľadom na zákon upravujúci ochranu osobných údajov a na čl. 13 Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 (GDPR), spoločnosť BALÍK PLUS s.r.o. ako prevádzkovateľ údajov poskytuje Vám ako dotknutej osobe informáciu o ich spracovaní a poučení o Vašich právach.

Prevádzkovateľom osobných údajov je spoločnosť BALÍK PLUS s.r.o., so sídlom Ľ.Fullu 9A, 845 01 Bratislava, e-mailová adresa info@balikplus.sk.

 

Za akým účelom spracovávame Vaše osobné údaje?

Vaše osobné údaje spracovávame iba za účelmi, o ktorých ste informovaný. To, aké osobné údaje o Vás spracovávame a za akými účelmi, záleží na tom, akým spôsobom ste nám svoje osobné údaje poskytli. Prostredníctvom našich stránok máte možnosť nám osobné údaje poskytnúť nasledovnými spôsobmi:

 

  • Registračný formulár

Prostredníctvom registračného formulára máte možnosť sa zaregistrovať do webovému portálu balikplus.sk a stať sa našim partnerom. V tomto prípade spracovávame Vaše osobné údaje v rozsahu, za účelom a z oprávnenia (právneho titulu) uvedených tu:

Účel Rozsah spracovávaných informácií Právny titul
Kontaktovanie zasielateľského partnera Meno, priezvisko, emailový kontakt, telefónny kontakt Nevyhnutnosť pre plnenie zmluvy, resp. nevyhnutnosť pre vykonanie opatrení prijatých pred uzatvorením zmluvy v rámci Vašej žiadosti o registráciu
Zasielanie ponuky služieb našej spoločnosti Emailový kontakt Oprávnený záujem pozostávajúci z ponúkania relevantných služieb

Uvedenie týchto osobných údajov z Vašej strany je úplne dobrovoľné, každopádne bez ich uvedenia nie sme schopní Vás kontaktovať.

Mimo toho spracovávame Vaše osobné údaje zadané v rámci registračného formulára k tomu, aby sme Vám mohli ponúkať naše služby podobné tým, o ktoré sa zaujímate. Proti spracovaniu Vašich osobných údajov za účelom zasielania obchodných ponúk máte právo vysloviť námietku, na základe ktorej, ihneď so zasielaním obchodných ponúk a spracovaním Vašich osobných údajov v tejto súvislosti prestaneme. Taktiež prestaneme zasielať tieto obchodné ponuky a spracovávať v tejto súvislosti Vaše osobné údaje, pokiaľ nám dáte najavo, že si zasielanie obchodných ponúk neprajete (napr. tým, že kliknete na príslušný odkaz, ktorý je uvedený na konci každého emailu).

 

  • Webový formulár „Mám záujem o cenovú ponuku“

Prostredníctvom webového formulára máte možnosť si vyžiadať cenovú ponuku služieb našej spoločnosti. V tomto prípade spracovávame Vaše osobné údaje v rozsahu, za účelom a z oprávnenia (právneho titulu) uvedených tu:

Účel Rozsah spracovávaných informácií Právny titul
Kontaktovanie inzerenta Meno, priezvisko, emailový kontakt, telefónny kontakt Nevyhnutnosť pre plnenie zmluvy, resp. nevyhnutnosť pre vykonanie opatrení prijatých pred uzatvorením zmluvy v rámci Vašej žiadosti o registráciu
Zasielanie ponuky služieb našej spoločnosti Emailový kontakt Oprávnený záujem pozostávajúci z ponúkania relevantných služieb

Uvedenie týchto osobných údajov z Vašej strany je úplne dobrovoľné, každopádne bez ich uvedenia nie sme schopní Vás kontaktovať.

Popritom spracovávame Vaše osobné údaje zadané v rámci registračného formulára k tomu, aby sme Vám mohli ponúkať naše služby podobné tým, o ktoré sa zaujímate. Proti spracovaniu Vašich osobných údajov za účelom zasielania obchodných ponúk máte právo vysloviť námietku, na základe ktorej, ihneď so zasielaním obchodných ponúk a spracovaním Vašich osobných údajov v tejto súvislosti prestaneme. Taktiež prestaneme zasielať tieto obchodné ponuky a spracovávať v tejto súvislosti Vaše osobné údaje, pokiaľ nám dáte najavo, že si zasielanie obchodných ponúk neprajete (napr. tým, že kliknete na príslušný odkaz, ktorý je uvedený na konci každého emailu).

 

Ako dlho Vaše osobné údaje spracovávame?

Vaše osobné údaje spracovávame iba po nevyhnutnú dobu, ktorú potrebujeme k splneniu účelu, za ktorým boli Vaše osobné údaje zhromaždené. Vaše osobné údaje budú spracované maximálne po dobu päť rokov od Vašej registrácie, prípadne od Vášho posledného prihlásenia, pokiaľ by sme k ich spracovaniu nemali iný právny titul.

 

Komu Vaše osobné údaje posúvame?

Všetky poskytované služby nie sme schopní zabezpečiť vlastnými silami. Preto tu uvádzame kategórie možných príjemcov s odôvodnením, prečo by mohlo k posunu Vašich osobných údajov dôjsť:

Príjemca Dôvod sprístupnenia
Osoba zabezpečujúca chod webu a nášho softwaru (počítačových systémov) V súčasnosti využívame poskytovateľa softwarového riešenia, ktorý v pozícii sprostredkovateľa servisuje naše internetové stránky a chod počítačových systémov.
Osoba zabezpečujúca rozosielanie emailov Môže dôjsť k tomu, že rozosielaním emailov poveríme tretiu osobu, ktorej za týmto účelom poskytneme Vašu emailovú adresu.
Osoba zabezpečujúca prevádzku CRM systému V súčasnosti používame CRM systém, ktorého prevádzku nám zaisťuje tretia osoba
Osoba zabezpečujúca zasielateľské služby Aby sme mohli doručiť reklamné prílohy, musíme poskytnúť zasielateľskej spoločnosti Vaše kontaktné údaje

Radi by sme Vás informovali, že vždy vyhovieme Vášmu právu získať informácie o tom, komu, kedy a za akým účelom boli Vaše osobné údaje posunuté.

Práva dotknutej osoby

Aktualizované dňa: 12.06.2018

Mám záujem o cenovú ponuku

Údaje označené * sú povinné