Systém a výhody

Prostredníctvom siete BALÍK PLUS môžete s reklamnými prílohami finančne nenáročne získavať nových zákazníkov, ako aj upevňovať vzťah s existujúcimi zákazníkmi. Najrôznejšími výberovými kritériami dosiahnete s reklamnými prílohami presne vašu cieľovú skupinu, či už vyberáte v závislosti od veku, pohlavia, afinity k produktu alebo zvyklostiam nakupujúceho.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

definuje cieľovú skupinu a ciele kampane

BALÍK PLUS

doručí reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontroluje zasielateľskú sieť

Internetové
obchody

povkladajú reklamné
prílohy do svojich balíkov

Kupujúci

spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky

Reklama s reklamnými prílohami vám ponúka množstvo výhod

  • Presné cielenie na definovanú cieľovú skupinu
  • Oslovenie aktívne on-line nakupujúcich zákazníkov
  • Prepojenie off-line a on-line komunikácie
  • Získavanie nových zákazníkov
  • Rast tržieb a povedomia o značke
  • Lacnú formu reklamy

 

Riadenie kvality

Všetky procesy a kvalitu zasielania materiálov monitorujeme viacstupňovým systémom riadenia kvality.
Partnerov vstupujúcich do siete BALÍK PLUS preverujeme na základe ich hodnotiacich profilov v rámci hodnotiacich portálov.

Kontrola zasielania príloh

  • Kontrolné nákupy
  • Dokumenty o počte zaslaných balíkov (faktúra od kuriérnej spoločnosti alebo od pošty)

 

Zasielanie príloh v balíkoch partnerov preverujeme formou kontrolných nákupov, ako aj preverovaním počtu zasielaných balíkov
na základe dokumentu, z ktorého je viditeľný počet zasielaných balíkov, ako môže byť faktúra od kuriérnej spoločnosti alebo od pošty.

Recent Posts

Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?

Akvizičná činnosť je jeden z hlavných cieľov marketérov. Osloviť potenciálnych klientov zaujímavou ponukou, získať ich a následne motivovať k opakovanému nákupu sú aktivity, ktoré vyžadujú nemalé úsilie marketérov a predajcov vo veľkých aj malých firmách. A povedzme si pravdu, koľko krát ste to aj skúsili a nemalo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedným z efektívnych riešení náboru nových zákazníkov na lokálnych aj zahraničných trhoch. Kupónový marketing je zaužívanou praktikou v marketingu renomovaných e-shopov a vďaka výsledkom je stále in. Printovou formou eshopy oslovujú  nové i existujúce trhy, segmenty a rozširujú portfólio aktívne nakupujúcich klientov. Využitím partnerskej siete BALÍK PLUS je možné osloviť okrem slovenského aj český, maďarský, poľský aj rumunský trh.

Pozrime sa na to, ako to vlastne celé funguje.

Máte otázky? To je dobre, sme pripravení vám ich všetky zodpovedať. Neváhajte nás kontaktovať. 

  1. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáre vypnuté na Kampaň: Strauss Café Poland
  2. Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi Komentáre vypnuté na Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi
  3. Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope? Komentáre vypnuté na Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?
  4. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáre vypnuté na Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  5. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáre vypnuté na GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  6. Klenoty Aurum – tvár roka 2018 Komentáre vypnuté na Klenoty Aurum – tvár roka 2018
  7. Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o. Komentáre vypnuté na Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.
  8. Príbeh značky ZOOT Komentáre vypnuté na Príbeh značky ZOOT
  9. e-Commerce Krakow Komentáre vypnuté na e-Commerce Krakow