Možnosti výberu cieľovej skupiny

1.Umiestnením vašich reklamných príloh do balíkov siete BALÍK PLUS vám ponúkame veľmi presne cielenú komunikáciu na vašu cieľovú skupinu na základe viacerých kritérií. Výber je možné realizovať podľa typu potenciálnych zákazníkov (napr. ženy vo veku do 45 rokov), podľa produktovej skupiny (napr. oblasť krásy a životného štýlu), alebo podľa internetového obchodu, v rámci ktorého chcete vkladať (napr. notino.sk).

Segmentácia podľa charakteristík nakupujúcich

1. Vek

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Menej ako 30 rokov
  • 30 – 45 rokov
  • 45 rokov a viac

2. Pohlavie

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Značkové výrobky
  • Luxusné výrobky

Miesto
nákupu

4.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Z Bratislavy

 

Segmentácia podľa afinity k produktu

1. Životný štýl

  • 1. Móda
  • Dámske oblečenie
  • Pánske oblečenie
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módne doplnky
  • 1. Krása a životný štýl
  • Krása a kozmetika
  • Zdravie a wellness
  • Šport a voľný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestovanie a vstupenky
  • 1. Dom a záhrada
  • Domáce spotrebiče
  • Nábytok a bývanie
  • Drogéria
  • Záhrada
  • Domáci majstri
  • 1. Rodina
  • Bábätká
  • Hračky
  • Detské oblečenie
  • Detský tovar

2. Hobby

  • 1. Médiá
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svet zvierat
  • Darčeky
  • Ostatné hobby
  • 1. Zberateľstvo
  • Mince a známky
  • Stavba modelov
  • Starožitnosti a umenie

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilné telefóny a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto príslušenstvo

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamné predmety
  • Kancelárske potreby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentácia podľa zasielateľských partnerov

V rámci produktu BALÍK PLUS extra ponúkame aj vkladanie len do balíkov konkrétnych partnerov.

Recent Posts

Konferencia INTERNET HUNGARY 2018

V dňoch 25. a 26. September sa koná jedna z najvýznamnejších konferencii “online priemyslu” INTERNET HUNGARY. Už od roku 1999 prináša účastníkom nové analýzy, medzinárodné informácie, vládne programy zamerané na informatizáciu spoločnosti v Maďarsku. Organizátori v Hoteli Azúr Siófok pripravili zaujímavý program plný prezentácií nových trendov, praktických skúsenosti, case studies i výskumov na túto tému. Počas 2 dní v šiestich miestnostiach budú komunikované pre 2500 účastníkov viac ako 25 zaujímavých tém napr.

  • Branding
  • Digitálna komunikácia
  • Obchod – Influencer Marketing
  • Ad Tech
  • Servis/Stratégie
  • Design – Emocionálny marketing
  • Umelá inteligencia
  • Datamarketing
  • Stratégia a manažment – Tvorba obsahu

Určite je z čoho vyberať. Program konferencie

Teší nás, že aj naša maďarská pobočka CSOMAG PLUSZ sa aktívne zapojí do programu s témou Prepojenie off-line a on-line marketingu. Naši obchodní manageri vystúpia v stredu 26. o 10:30 a predstavia efektívnosť akvizičných kampaní prepojenia printovej formy reklamy a online predaja. Záujemci o detailnejšie informácie budú mať možnosť aj osobného stretnutia počas diskusného fóra po prezentácii ako aj v stánku CSOMAG PLUSZ priamo na výstavisku. Dozvedia sa o výhodách jedného z najúčinnejších marketingových nástrojov zacielených na aktívnych online-kupujúcich zákazníkov ako aj tajomstvá úspechu už realizovaných marketingových kampaní veľkých i menších e-shopov.

Tešíme sa na stretnutie s Vami.

  1. Narodeninová oslava Philips Komentáre vypnuté na Narodeninová oslava Philips
  2. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase Komentáre vypnuté na Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase
  3. Ako efektívne osloviť nových zákazníkov? Komentáre vypnuté na Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?
  4. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáre vypnuté na Kampaň: Strauss Café Poland
  5. Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi Komentáre vypnuté na Starostlivosť o krásu s veľkými hráčmi
  6. Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope? Komentáre vypnuté na Využívate Zľavový Kód vo vašom e-shope?
  7. Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas Komentáre vypnuté na Voňavý Voucher v Rumunsku – Parfumeriille Douglas
  8. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko Komentáre vypnuté na GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunsko
  9. Klenoty Aurum – tvár roka 2018 Komentáre vypnuté na Klenoty Aurum – tvár roka 2018