Možnosti výberu cieľovej skupiny

1.Umiestnením vašich reklamných príloh do balíkov siete BALÍK PLUS vám ponúkame veľmi presne cielenú komunikáciu na vašu cieľovú skupinu na základe viacerých kritérií. Výber je možné realizovať podľa typu potenciálnych zákazníkov (napr. ženy vo veku do 45 rokov), podľa produktovej skupiny (napr. oblasť krásy a životného štýlu), alebo podľa internetového obchodu, v rámci ktorého chcete vkladať (napr. notino.sk).

Segmentácia podľa charakteristík nakupujúcich

1. Vek

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Menej ako 30 rokov
  • 30 – 45 rokov
  • 45 rokov a viac

2. Pohlavie

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Značkové výrobky
  • Luxusné výrobky

Miesto
nákupu

4.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Z Bratislavy

 

Segmentácia podľa afinity k produktu

1. Životný štýl

  • 1. Móda
  • Dámske oblečenie
  • Pánske oblečenie
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módne doplnky
  • 1. Krása a životný štýl
  • Krása a kozmetika
  • Zdravie a wellness
  • Šport a voľný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestovanie a vstupenky
  • 1. Dom a záhrada
  • Domáce spotrebiče
  • Nábytok a bývanie
  • Drogéria
  • Záhrada
  • Domáci majstri
  • 1. Rodina
  • Bábätká
  • Hračky
  • Detské oblečenie
  • Detský tovar

2. Hobby

  • 1. Médiá
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svet zvierat
  • Darčeky
  • Ostatné hobby
  • 1. Zberateľstvo
  • Mince a známky
  • Stavba modelov
  • Starožitnosti a umenie

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilné telefóny a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto príslušenstvo

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamné predmety
  • Kancelárske potreby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentácia podľa zasielateľských partnerov

V rámci produktu BALÍK PLUS extra ponúkame aj vkladanie len do balíkov konkrétnych partnerov.

Recent Posts

Nový člen APEK | česká pobočka BALÍK PLUS s.r.o.

Česká pobočka BALIK PLUS s.r.o. sa stala členom Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK).

APEK je združením firiem, podnikateľov a odborníkov v elektronickom obchode. Asociácia bola založená v roku 1998 a je najvýznamnejšou autoritou, ktorá podporuje rozvoj elektronického obchodu v Českej republike. Členmi APEK-u sú významné české internetové obchody, softwarové spoločnosti a finančné inštitúcie.

K dnešnému dňu v asociácii pôsobí 542 členov a ich počet neustále rastie. Asociácia v rámci svojej činnosti sa koncentruje na tri hlavné projekty – Certifikácia APEK | Štúdie a prieskumy | Konferencia E-Business Forum. Čítať viac o APEK 

  1. Príbeh značky ZOOT Komentáre vypnuté na Príbeh značky ZOOT
  2. e-Commerce Krakow Komentáre vypnuté na e-Commerce Krakow
  3. E-Commerce EXPO 2018 – Budapest Komentáre vypnuté na E-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  4. Odmeňte verného e-shop zákazníka! Komentáre vypnuté na Odmeňte verného e-shop zákazníka!
  5. Prečo expandovať do Rumunska Komentáre vypnuté na Prečo expandovať do Rumunska
  6. Poďakujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho lojalitu Komentáre vypnuté na Poďakujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho lojalitu
  7. Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov Komentáre vypnuté na Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov
  8. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  9. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách