Možnosti výberu cieľovej skupiny

1.Umiestnením vašich reklamných príloh do balíkov siete BALÍK PLUS vám ponúkame veľmi presne cielenú komunikáciu na vašu cieľovú skupinu na základe viacerých kritérií. Výber je možné realizovať podľa typu potenciálnych zákazníkov (napr. ženy vo veku do 45 rokov), podľa produktovej skupiny (napr. oblasť krásy a životného štýlu), alebo podľa internetového obchodu, v rámci ktorého chcete vkladať (napr. notino.sk).

Segmentácia podľa charakteristík nakupujúcich

1. Vek

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Menej ako 30 rokov
  • 30 – 45 rokov
  • 45 rokov a viac

2. Pohlavie

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Značkové výrobky
  • Luxusné výrobky

Miesto
nákupu

4.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Z Bratislavy

 

Segmentácia podľa afinity k produktu

1. Životný štýl

  • 1. Móda
  • Dámske oblečenie
  • Pánske oblečenie
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módne doplnky
  • 1. Krása a životný štýl
  • Krása a kozmetika
  • Zdravie a wellness
  • Šport a voľný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestovanie a vstupenky
  • 1. Dom a záhrada
  • Domáce spotrebiče
  • Nábytok a bývanie
  • Drogéria
  • Záhrada
  • Domáci majstri
  • 1. Rodina
  • Bábätká
  • Hračky
  • Detské oblečenie
  • Detský tovar

2. Hobby

  • 1. Médiá
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svet zvierat
  • Darčeky
  • Ostatné hobby
  • 1. Zberateľstvo
  • Mince a známky
  • Stavba modelov
  • Starožitnosti a umenie

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilné telefóny a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto príslušenstvo

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamné predmety
  • Kancelárske potreby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentácia podľa zasielateľských partnerov

V rámci produktu BALÍK PLUS extra ponúkame aj vkladanie len do balíkov konkrétnych partnerov.

Recent Posts

24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť

Už tento týždeň sa koná udalosť v online svete, ktorá odštartuje rok 2019 s E-commerce akciami. Ak môžete, určite si nenechajte ujsť jeden z najväčších eventov Maďarska – E-commerce EXPO, ktorý prinesie množstvo príležitosti pre zvýšenie efektivity začínajúcich ako aj už etablovaných e-shopov na maďarskom trhu.

O čom vlastne E-commerce EXPO bude?

Už štvrtý-krát sa koná jednodňová akcia nabitá informáciami, novinkami, trendmi, analýzami i praktickými skúsenosťami v oblasti zakladania, prevádzkovania, spravovania e-shopov, online marketingu a predaja. Udalosť ktorá prináša príležitosť učiť sa, získať či upevniť priateľstvá a partnerstvá a v neposlednom rade aj možnosť získania nových kontaktov či zákazníkov.

EXPO_012019_HU_Speakers

Viac ako 40 inšpirujúcich prednášateľov, viac ako 55 špeciálnych vystavovateľov a viac ako 2000 účastníkov bude 24. Januára v Lurdy Konferencii. Budete mať príležitosť stretnúť a inšpirovať sa profesionálmi ako sú marketingový poradca Kriszta Janata, z Google Illés Vadász, ako aj expert pre online marketing András Szőke a mnoho ďalších odborníkov z Maďarska i zo zahraničia.

Samozrejme  naša maďarská pobočka BALÍK PLUS – CSOMAG PLUSZ bude pritom. V úlohe vystavovateľa je pripravená zodpovedať všetky otázky účastníkov a podeliť sa o praktické skúsenosti z off-line i online kupónového marketingu. Ak sa chystáte zúčastniť, či odporúčate akciu vašim maďarským partnerom budeme radi, ak sa zastavíte pri našom stánku.

Viac informácii o programe https://www.ecomexpo.hu

Organizačné info:

LURDY, KONFERENCIA EXPO BUDAPEST
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
24. Január 2019   9:00 – 19:00

CSOMAG PLUSZ stánok: 42

EXPO_map

  1. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  2. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  3. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí
  4. Konference WEBTOP100 Praha Komentáre vypnuté na Konference WEBTOP100 Praha
  5. Konferencia INTERNET HUNGARY 2018 Komentáre vypnuté na Konferencia INTERNET HUNGARY 2018
  6. Narodeninová oslava Philips Komentáre vypnuté na Narodeninová oslava Philips
  7. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase Komentáre vypnuté na Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase
  8. Ako efektívne osloviť nových zákazníkov? Komentáre vypnuté na Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?
  9. Kampaň: Strauss Café Poland Komentáre vypnuté na Kampaň: Strauss Café Poland