Možnosti výberu cieľovej skupiny

1.Umiestnením vašich reklamných príloh do balíkov siete BALÍK PLUS vám ponúkame veľmi presne cielenú komunikáciu na vašu cieľovú skupinu na základe viacerých kritérií. Výber je možné realizovať podľa typu potenciálnych zákazníkov (napr. ženy vo veku do 45 rokov), podľa produktovej skupiny (napr. oblasť krásy a životného štýlu), alebo podľa internetového obchodu, v rámci ktorého chcete vkladať (napr. notino.sk).

Segmentácia podľa charakteristík nakupujúcich

1. Vek

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Menej ako 30 rokov
  • 30 – 45 rokov
  • 45 rokov a viac

2. Pohlavie

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Značkové výrobky
  • Luxusné výrobky

Miesto
nákupu

4.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Z Bratislavy

 

Segmentácia podľa afinity k produktu

1. Životný štýl

  • 1. Móda
  • Dámske oblečenie
  • Pánske oblečenie
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módne doplnky
  • 1. Krása a životný štýl
  • Krása a kozmetika
  • Zdravie a wellness
  • Šport a voľný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestovanie a vstupenky
  • 1. Dom a záhrada
  • Domáce spotrebiče
  • Nábytok a bývanie
  • Drogéria
  • Záhrada
  • Domáci majstri
  • 1. Rodina
  • Bábätká
  • Hračky
  • Detské oblečenie
  • Detský tovar

2. Hobby

  • 1. Médiá
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svet zvierat
  • Darčeky
  • Ostatné hobby
  • 1. Zberateľstvo
  • Mince a známky
  • Stavba modelov
  • Starožitnosti a umenie

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilné telefóny a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto príslušenstvo

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamné predmety
  • Kancelárske potreby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentácia podľa zasielateľských partnerov

V rámci produktu BALÍK PLUS extra ponúkame aj vkladanie len do balíkov konkrétnych partnerov.

Recent Posts

Stoklasa, viac ako sto radostí

Stoklasa, prináša sezónne inšpirácie pre kreatívnych ľudí, ako aj tvorivé nápady do domácnosti. S cieľom upevniť líderskú pozíciu na Českom trhu a posilniť povedomie značky STOKLASA na Slovenskom, Maďarskom a Poľskom trhu spoločnosť vstupuje do jarnej kampane zľavovým kupónom -20% na celý sortiment v eshope.

Prostredníctvom siete BALÍK PLUS a partnerských e-shopov na Slovensku, v Maďarsku a Poľsku aktívne oslovuje viac než 250 000 aktívne online nakupujúcich zákazníkov. Jarné vydanie Offline Bonus Katalógu, ktorého voucher Stoklasa je súčasťou prináša výhodnú zľavu na nákup kreatívnych potrieb, korálikov, textilnej galantérie, bytových dekorácii a ďalších doplnkov pre kreatívnu tvorbu v eshope www.stoklasa-sk.sk. 

V minulom roku Stoklasa realizovala prostredníctvom siete BALÍK PLUS jesennú kampaň, v ktorej poskytla priestor pre výber nákupu krásných Vianočných darčekov. Jarnou kampaňou chce osloviť aj budúce nevesty s množstvom doplnkov a dekorácií nielen v tradične bielej, ale aj mystickej fialovej farbe v rôznych odtieňoch.

Práve vhodnou segmentáciou zľavový kupón oslovuje klientov podľa VEKU a POHLAVIA, ako aj preferencie kategórie MÓDA či kategórie KRÁSA a ŽIVOTNÝ ŠTÝL, ktorá patrí medzi najsilnejšie segmenty a so zaujímavou návratnosťou investície v tomto období.

Zvolená printová forma akvizičnej činnosti je len jedným z kanálov celkovej marketingovej stratégie Stoklasa, ktorá prispeje k získaniu nových zákazníkov a upevní strategické miesto na trhu nielen v Českej republike, ale aj na Slovensku, v Maďarsku a v Poľsku.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_sk1

  1. CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia Komentáre vypnuté na CREATIVE summit & EXPO 2019 – Slovakia
  2. 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť Komentáre vypnuté na 24. Január 2019 E-commerce EXPO Budapešť
  3. Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore Komentáre vypnuté na Zmena šatníka s Voucherom UrbanStore
  4. Na český trh vstúpil módny e-shop About You Komentáre vypnuté na Na český trh vstúpil módny e-shop About You
  5. Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí Komentáre vypnuté na Online zľavové kupóny pri nakupovaní bude využívať do roku 2021 v USA viac ako 55% ľudí
  6. Konference WEBTOP100 Praha Komentáre vypnuté na Konference WEBTOP100 Praha
  7. Konferencia INTERNET HUNGARY 2018 Komentáre vypnuté na Konferencia INTERNET HUNGARY 2018
  8. Narodeninová oslava Philips Komentáre vypnuté na Narodeninová oslava Philips
  9. Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase Komentáre vypnuté na Eshop Oblečsadoroboty.sk myslí na svojich zákazníkov aj v ich voľnom čase