balik_blog_video_930x300_2_B

Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?

Akvizičná činnosť je jeden z hlavných cieľov marketérov. Osloviť potenciálnych klientov zaujímavou ponukou, získať ich a následne motivovať k opakovanému nákupu sú aktivity, ktoré vyžadujú nemalé úsilie marketérov a predajcov vo veľkých aj malých firmách. A povedzme si pravdu, koľko krát ste to aj skúsili a nemalo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedným z efektívnych riešení náboru nových zákazníkov na lokálnych aj zahraničných trhoch. Kupónový marketing je zaužívanou praktikou v marketingu renomovaných e-shopov a vďaka výsledkom je stále in. Printovou formou eshopy oslovujú  nové i existujúce trhy, segmenty a rozširujú portfólio aktívne nakupujúcich klientov. Využitím partnerskej siete BALÍK PLUS je možné osloviť okrem slovenského aj český, maďarský, poľský aj rumunský trh.

Pozrime sa na to, ako to vlastne celé funguje.

Máte otázky? To je dobre, sme pripravení vám ich všetky zodpovedať. Neváhajte nás kontaktovať.