balik_blog_video_930x300_2_B

Ako efektívne osloviť nových zákazníkov?

Akvizičná činnosť je jeden z hlavných cieľov marketérov. Osloviť potenciálnych klientov zaujímavou ponukou, získať ich a následne motivovať k opakovanému nákupu sú aktivity, ktoré vyžadujú nemalé úsilie marketérov a predajcov vo veľkých aj malých firmách. A povedzme si pravdu, koľko krát ste to aj skúsili a nemalo to efekt.

Koncept BALÍK PLUS je jedným z efektívnych riešení náboru nových zákazníkov na lokálnych aj zahraničných trhoch. Kupónový marketing je zaužívanou praktikou v marketingu renomovaných e-shopov a vďaka výsledkom je stále in. Printovou formou eshopy oslovujú  nové i existujúce trhy, segmenty a rozširujú portfólio aktívne nakupujúcich klientov. Využitím partnerskej siete BALÍK PLUS je možné osloviť okrem slovenského aj český, maďarský, poľský aj rumunský trh.

Pozrime sa na to, ako to vlastne celé funguje.

Máte otázky? To je dobre, sme pripravení vám ich všetky zodpovedať. Neváhajte nás kontaktovať. 

Ďalšie novinky
Rozhovor s marketingovým manažérom answear.hu
Je radosť nakupovať v Answear. Už vieme prečo!
ANSWEAR.hu a maďarská pobočka BALÍK PLUS začali spolupracovať v roku 2017 a od tej doby mali... Celý článok >>
BP_zraz_930x300
Najväčší zraz SEO-expertov v Bratislave
Chcete získať SEO-informácie z prvej ruky? Určite si nenechajte újsť najväčšiu SEO konferenc... Celý článok >>
Reshoper 2020 - Program - Vstup zadarma
Chystáte sa na RESHOPER 2020?
Rok 2020 otvára jeden z najväčších e-commerce eventov roka. Nenechajte si ujsť príležitosť s... Celý článok >>