Partnerstvo v sieti

1.BALÍK PLUS je váš partner na generovanie dodatočných zdrojov príjmov v internetovom obchode.

Umožníme vám jednoducho a bez veľkej námahy dosiahnuť atraktívne dodatočné príjmy, a to všetko úplne bez nákladov a nezáväzne. Dáme vás ako online obchodníka dokopy s reklamnými partnermi a dosiahneme tým dodatočnú pridanú hodnotu pre vašich zákazníkov.

Informujte sa o našej ponuke a staňte sa súčasťou siete BALÍK PLUS
s atraktívnym modelom odmeňovania.

Zarábajte na zasielaní balíkov vkladaním reklamných príloh.
Dajte svojim zákazníkom pridanú hodnotu vo forme zľavových kupónov, reklamných darčekov a vzoriek.

IBA 4 KROKY od registrácie v sieti BALÍK PLUS po prvú odmenu

 

1. 2. 3. 4.

Prihlásenie sa do siete BALÍK PLUS

Prihláste sa do siete BALÍK PLUS prostredníctvom našej internetovej stránky. Prihlásenie je bezplatné.

Potvrdením registračného e-mailu bude váš osobný účet v sieti BALÍK PLUS aktivovaný. Na základe registrácie vám bude možné zasielať reklamné prílohy na vkladanie do balíkov.

Objednanie a dodanie reklamných príloh

O každom materiáli určenom na vkladanie vás budeme vopred informovať na vašom osobnom účte BALÍK PLUS, ako aj formou e-mailu.

Po vašom odsúhlasení vám budú zaslané na váš osobný účet podrobné informácie o reklamných prílohách, množstvách jednotlivých príloh a termín ich dodania.
Reklamné prílohy vám následne dodáme na naše náklady na vami určenú dodaciu adresu.

Hneď po prijatí príloh budete môcť začať s ich vkladaním do balíkov a s ich rozosielaním.

Hlásenie stavov

Aktualizujte najmenej raz týždenne na vašom osobnom účte BALÍK PLUS počet rozoslaných príloh, aby sme mohli lepšie plánovať kapacity a sledovať postup rozosielania jednotlivých reklamných príloh.

Na základe vašich hlásení rozpoznáme, či objem reklamných príloh, ktorý vám bol dodaný, bude čoskoro rozoslaný a môžeme vám naplánovať a dodať nové prílohy na vkladanie do balíkov.

Ukončenie rozosielania prílohy a prijatie odmeny

Hneď ako rozošlete celé množstvo niektorej z dodaných príloh, stačí, ak v systéme potvrdíte, že ste dodané reklamné prílohy úspešne povkladali do balíkov a zaslali kupujúcim. Po potvrdení ukončenia vkladania vám bude odmena za príslušnú reklamnú prílohu pripísaná do vášho mesačného vyúčtovania. Následne vám bude za každý mesiac, vždy do 15. dňa nasledujúceho mesiaca, zaslané vyúčtovanie a následne odmena na váš účet.

Upozorňujeme, že vykonávame kontrolné nákupy, v rámci ktorých kontrolujeme, či k vašim balíkovým zásielkam boli priložené stanovené reklamné prílohy. Prispejte aj vy ku kvalite siete BALÍK PLUS! Iba vysokou kvalitou môžeme v budúcnosti zabezpečiť, že vám budeme môcť naďalej dodávať reklamné prílohy. V prípade otázok sa môžete na nás kedykoľvek obrátiť.

Recent Posts

Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov

Kupónový katalóg LADIES je hlavne cielený na ženy, ktoré sú až v 75% prevažujúcim koncovým zákazníkom pre viaceré eshopy inzerujúce v našom katalógu. Preto majú o inzertnú plochu záujem prevažne internetové obchody s produktami urečeným práve ženám.

V jarnej edícií sme však umiestnili do katalógu kampaň internetového obchodu OMBRE cielenú na čisto mužskú ponuku pánskej módy a oblečenia. Stratégia komunikácie bola zvolená v hesle: Ženy nezabudnite na svojich mužov.

Kampaň mala veľmi dobrú odovzvu a ukázalo sa, že ženy skutočne nenakupujú len aby si uspokojili svoje vlastné potreby ale nakupujú aj pre svoje polovičky.

Kampaň prebehla na Poľskom trhu v náklade 120 000 ks. Celkový výsledný respons dosahoval až 0,75%.

ombre medium

  1. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  2. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách
  3. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  4. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD
  5. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  6. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  7. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  8. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  9. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom