Úspešná kampaň pre klienta Maxana

kampan maxana

BALÍK PLUS zrealizoval pre svojho klienta Maxana kampaň zameranú na podporu predaja v predvianočnom období a na získanie nových zákazníkov, ktorí by mali záujem o módu na mieru, ktorú táto značka ponúka. Kampaň sa realizovala na Slovensku aj v Českej republike. Komunikačným nástrojom bol voucher s benefitom, ktorý mal motivovať zákazníčky k tomu, aby vyskúšali produkty od Maxany.

Podľa obchodnej riaditeľky pani Hrazdílkovej kampaň dopadla nad ich očakávania, nakoľko sa v rámci kampane dosiahol respons nákupov na úrovni 1,9%. Za najväčší prínos celej zrealizovanej kampane však považuje až 43%-tný podieľ nákupov od úplne nových zákazníčok, z ktorých viaceré medzičasom už urobili ďalšie objednávky a stali sa tak ich pravidelnými zákazníčkami.