Predstavujeme nový crossmediálny marketingový nástroj – reklamné prílohy v balíkoch

Spoločnosť GeoMarketing prináša podľa vzoru z Nemecka a ostatnej západnej Európy na slovenský a český trh reklamy unikátny crossmediálny marketingový nástroj, ktorý spája v sebe prvky priameho marketingu a mediálnej komunikácie.

Tento nový komunikačný koncept predstavuje nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým aktívne on-line kupujúcim prostredníctvom balíkov partnerských internetových obchodov. Najväčšia zasielateľská sieť BALÍK PLUS má už v súčasnosti viac ako 350 internetových obchodov z rôznych oblastí, prostredníctvom ktorých dokáže rozdistribuovať reklamné prílohy do viac ako 6 miliónov balíkov za rok, pričom každý deň sa do siete registrujú približne ďalší 3 až 5 noví partneri.



Ako funguje sieť BALÍK PLUS?
hp_banner

Aké sú výhody nového crossmediálneho marketingového nástroja pri oslovení súčasných alebo získavaní nových zákazníkov?

  • Presné zacielenie na definovanú cieľovú skupiny s efektom odporúčania
  • Oslovenie aktívne on-line nakupujúcich zákazníkov – najaktuálnejšia databáza na trhu
  • Minimálna remitenda (max. do 3 – 5%)
  • 42 % respondentov si prílohu prečíta a navštívi stránku inzerenta (zdroj: štúdia GfK – European kuponing 2013)
  • Efektívny marketingový nástroj

Zaujal Vás náš nový crossmediálny nástroj? Chcete sa dozvedieť viac? Navštívte našu stránku tu, alebo nás kontaktujte a dohodnite si s nami osobnú prezentáciu.