Popularita zľavových kupónov rástla aj v roku 2015

V roku 2015 sieť BALÍK PLUS rozdistribuovala prostredníctvom vkladov do balíkov viac ako 4,3 milióna reklamných príloh pre svojich klientov. Do siete partnerov pribudlo viacero významných e-shopov, pričom ku koncu minulého roka bolo v rámci našej siete zaregistrovaných viac ako 750 internetových obchodov. Našim partnerom sme vyplatili za zrealizované vklady do balíkov a zaslané e-kupóny v potvrdzovacích mailoch viac ako 122 tisíc EUR.< infografika-0616-sk

Výsledky jednotlivých kampaní poukázali na kladenie väčšieho dôrazu na obsah, grafické prevedenie a formu. Hlavný dôraz by mal byť kladený na pridanou hodnotou pre zákazníka a formu jej prezentácie. Kupónové kampaň nie je len o zľave ale aj emóciách ako zákazník prijíma čo sa mu klient snaží ponúknuť.

Klienti sa naďalej zameriavali pri tejto forme komunikácie na akvizíciu nových zákazníkov ako aj na budovanie brandu a poznanosti značky. Priemerný respons z kupónových kampaní sa pohyboval na úrovni 0,8%, pričom najúspešnejšie kampane priesiahli 3%. Z pohľadu akvizičných cieľov dosahovali v priemere 30 – 40% získaných úplne nových zákazníkov, pričom najúspešnejšie kampane presahovali až 65%.