Profil spoločnosti

BALÍK PLUS je marketingová agentúra s cieľom priniesť svojim klientom v rámci Slovenskej a Českej republiky, Poľska, Maďarska a Rumunska efektívne riešenia a nové koncepcie v oblasti reklamy a marketingu so zameraním sa hlavne na oblasť kupónového marketingu.

V roku 2012 sme začali projekt zameraný na offline marketingovú komunikáciu a prostredníctvom siete BALÍK PLUS sme vytvorili jedinečný marketingový nástroj na cielené oslovovanie on-line nakupujúcich. Pre naše partnerské internetové obchody sme v rámci tohto projektu vytvorili affiliate marketing koncept a umožnili im poskytnúť ich zákazníkom pridanú hodnotu.

Na základe dlhoročných skúseností s vytváraním marketingových koncepcií a strategických projektov v oblasti reklamy a marketingu sme vám schopní garantovať kvalitné služby, ale predovšetkým prinášať kreatívne a efektívne riešenia.

Naše motto

„Uspieť v súčasnom turbulentnom a konkurenčnom prostredí si vyžaduje kreatívny prístup a využitie všetkých dostupných a efektívnych predajných kanálov na vytváranie nových príležitostí a trhov.“

Recent Posts

Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov

Kupónový katalóg LADIES je hlavne cielený na ženy, ktoré sú až v 75% prevažujúcim koncovým zákazníkom pre viaceré eshopy inzerujúce v našom katalógu. Preto majú o inzertnú plochu záujem prevažne internetové obchody s produktami urečeným práve ženám.

V jarnej edícií sme však umiestnili do katalógu kampaň internetového obchodu OMBRE cielenú na čisto mužskú ponuku pánskej módy a oblečenia. Stratégia komunikácie bola zvolená v hesle: Ženy nezabudnite na svojich mužov.

Kampaň mala veľmi dobrú odovzvu a ukázalo sa, že ženy skutočne nenakupujú len aby si uspokojili svoje vlastné potreby ale nakupujú aj pre svoje polovičky.

Kampaň prebehla na Poľskom trhu v náklade 120 000 ks. Celkový výsledný respons dosahoval až 0,75%.

ombre medium

  1. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  2. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách
  3. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  4. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD
  5. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  6. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  7. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  8. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  9. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom