Systém a výhody

Prostredníctvom siete BALÍK PLUS môžete s reklamnými prílohami finančne nenáročne získavať nových zákazníkov, ako aj upevňovať vzťah s existujúcimi zákazníkmi. Najrôznejšími výberovými kritériami dosiahnete s reklamnými prílohami presne vašu cieľovú skupinu, či už vyberáte v závislosti od veku, pohlavia, afinity k produktu alebo zvyklostiam nakupujúceho.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

definuje cieľovú skupinu a ciele kampane

BALÍK PLUS

doručí reklamné prílohy zasielateľským partnerom a kontroluje zasielateľskú sieť

Internetové
obchody

povkladajú reklamné
prílohy do svojich balíkov

Kupujúci

spoja pozitívny nákupný zážitok s reklamnými prílohami a využijú výhodné ponuky

Reklama s reklamnými prílohami vám ponúka množstvo výhod

  • Presné cielenie na definovanú cieľovú skupinu
  • Oslovenie aktívne on-line nakupujúcich zákazníkov
  • Prepojenie off-line a on-line komunikácie
  • Získavanie nových zákazníkov
  • Rast tržieb a povedomia o značke
  • Lacnú formu reklamy

 

Riadenie kvality

Všetky procesy a kvalitu zasielania materiálov monitorujeme viacstupňovým systémom riadenia kvality.
Partnerov vstupujúcich do siete BALÍK PLUS preverujeme na základe ich hodnotiacich profilov v rámci hodnotiacich portálov.

Kontrola zasielania príloh

  • Kontrolné nákupy
  • Dokumenty o počte zaslaných balíkov (faktúra od kuriérnej spoločnosti alebo od pošty)

 

Zasielanie príloh v balíkoch partnerov preverujeme formou kontrolných nákupov, ako aj preverovaním počtu zasielaných balíkov
na základe dokumentu, z ktorého je viditeľný počet zasielaných balíkov, ako môže byť faktúra od kuriérnej spoločnosti alebo od pošty.

Recent Posts

Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov

Kupónový katalóg LADIES je hlavne cielený na ženy, ktoré sú až v 75% prevažujúcim koncovým zákazníkom pre viaceré eshopy inzerujúce v našom katalógu. Preto majú o inzertnú plochu záujem prevažne internetové obchody s produktami urečeným práve ženám.

V jarnej edícií sme však umiestnili do katalógu kampaň internetového obchodu OMBRE cielenú na čisto mužskú ponuku pánskej módy a oblečenia. Stratégia komunikácie bola zvolená v hesle: Ženy nezabudnite na svojich mužov.

Kampaň mala veľmi dobrú odovzvu a ukázalo sa, že ženy skutočne nenakupujú len aby si uspokojili svoje vlastné potreby ale nakupujú aj pre svoje polovičky.

Kampaň prebehla na Poľskom trhu v náklade 120 000 ks. Celkový výsledný respons dosahoval až 0,75%.

ombre medium

  1. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  2. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách
  3. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  4. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD
  5. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  6. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  7. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  8. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  9. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom