Portfólio produktov

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým on-line kupujúcim. Prostredníctvom tejto formy reklamy môžete získať nových zákazníkov, ako aj budovať lojalitu existujúcich zákazníkov.

Na základe viacerých výberových kritérií oslovíte presne vašu cieľovú skupinu, či už si ju vyberiete podľa veku, pohlavia, preferovaného produktu alebo nákupných zvyklostí nakupujúceho.

V rámci nášho produktového portfólia vám ponúkame viaceré koncepty

 

Balík Plus 1
  • Príloha formátu DL (210 x 100 mm) pre jedného partnera
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné správanie)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus 2
  • Dvaja partneri sa delia o prílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií (životný štýl, hobby, technika)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus Extra
  • Príloha jedného partnera s možnosťou vkladania ľubovoľnej prílohy – letáky, brožúry, katalógy
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkladanie reklamných vzoriek, testerov, alebo celých produktov do balíkov zákazníkov internetových obchodov.
  • Podpora komunikácie formou aktívnej on-line kampane cez bannery, newsletre, články, súťaže a na sociálnych sieťach s možnosťou presnej segmentácie na zákazníka.

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD

Pripravujeme pre vás špeciálnu kampaň – Zľavy na Deň Detí. Cieľom kampane je akvizícia nových zákazníkov a zvýšenie konverzného pomeru vo vašom e-shope.

Špecifikácie

  • Termín trvania kampane od 15. mája do 1. júna 2017
  • Oslovenie viac ako 1 000 000 nových zákazníkov cez inzertné portále
  • Zasiahnutie cieľovej skupiny od 18 do 65 rokov
  • Cielová skupina – ženy, muži, rodičia, deti
  • Viac ako 1 500 000 impresií na populárných slovenských a českých online magazínoch, weboch a fórach formou textovej a obsahovej reklamy
  • Newslattere na 300 000 zákazníkov Pricemánie, portálu Vasekupony.sk a Modrýkoník.sk
  • Sponzorovaná propagácia na sociálnych sietiach

 

nwl-balik-sk-0517-info

 

Hlavným partnerom kampane je portál Modrýkoník.sk, Pricemania.sk, inzertné siete Google, ETARGET a partnerské siete.

 

news sk cz

Chcete aj vy osloviť nových zákazníkov v kampaní na Deň Detí? Neváhajte nás kontaktovať na tel. č: 0903 997 225, alebo mailom: info@balikplus.sk.

  1. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  2. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  3. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  4. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  5. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom
  6. Kupónová kampaň pre Topánkovo a Saxana Komentáre vypnuté na Kupónová kampaň pre Topánkovo a Saxana
  7. Vianočné vydanie bonusového katalógu Komentáre vypnuté na Vianočné vydanie bonusového katalógu
  8. Oslovte zákazníkov na Vianočné nákupy aj online Komentáre vypnuté na Oslovte zákazníkov na Vianočné nákupy aj online
  9. BALÍK PLUS už aj v Maďarsku a Rumunsku Komentáre vypnuté na BALÍK PLUS už aj v Maďarsku a Rumunsku