Portfólio produktov

1.BALÍK PLUS je marketingový nástroj na cielené a dosahom efektívne zasielanie reklamných príloh a vzoriek slovenským a českým on-line kupujúcim. Prostredníctvom tejto formy reklamy môžete získať nových zákazníkov, ako aj budovať lojalitu existujúcich zákazníkov.

Na základe viacerých výberových kritérií oslovíte presne vašu cieľovú skupinu, či už si ju vyberiete podľa veku, pohlavia, preferovaného produktu alebo nákupných zvyklostí nakupujúceho.

V rámci nášho produktového portfólia vám ponúkame viaceré koncepty

 

Balík Plus 1
  • Príloha formátu DL (210 x 100 mm) pre jedného partnera
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné správanie)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus 2
  • Dvaja partneri sa delia o prílohu formátu DL (210 x 100 mm)
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií (životný štýl, hobby, technika)
  • Produkt zahŕňa tlač a vkladanie reklamných príloh
Balík Plus Extra
  • Príloha jedného partnera s možnosťou vkladania ľubovoľnej prílohy – letáky, brožúry, katalógy
  • Možnosť segmentácie podľa produktových kategórií alebo zasielateľských partnerov, ako aj podľa demografických charakteristík kupujúcich (vek, pohlavie, nákupné zvyklosti)
Balík Plus Sampling
  • Vkladanie reklamných vzoriek, testerov, alebo celých produktov do balíkov zákazníkov internetových obchodov.
  • Podpora komunikácie formou aktívnej on-line kampane cez bannery, newsletre, články, súťaže a na sociálnych sieťach s možnosťou presnej segmentácie na zákazníka.
Balík Plus LOYALITY
  • Vernostný program pre internetové obchody formou poďakovania za nákup
  • Obalový materiál s individuálnym grafickým obsahom slúžiacim na poďakovanie zákazníkovi, prezentáciu značky a produktov prostredníctvom obálky vkladanej do balíkov
  • Rozmer: 240 x 224 mm (zložený 120 x 224 mm)
  • Produkt zahŕňa tlač

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

e-Commerce Krakow

BALÍK PLUS vás pozýva na ďalší ročník e-Commerce do Poľska. V Krakowe sa opätovne stretnú prestížne firmy a značky z online biznisu. Nepremeškajte jednu z najväčších udalostí roka a stretnite sa s vlastníkmi e-shopov, predajcami e-commerce produktov a služieb ako aj online marketérmi z celého Poľska.

Aj vás radi privítame v našom stánku. Sme pripravení vám predstaviť výhody využívania off-line konceptu pri oslovovaní on-line kupujúcich, prostredníctvom priame segmentácie v rámci našich partnerských e-shopov. Detailne odprezentujeme efektivitu využitia produktového portfólia pri akvizičných aj stimulačných marketingových činnostiach v rámci on-line predaja a poskytneme naše praktické skúsenosti a reálne výsledky, ktoré hovoria sami za seba.

Preto využite túto jedinečnú príležitosť a zaregistrujte sa už dnes.

Chcem sa prihlásiť

 

Deň: Apríl 25, 2018        Mesto: Krakow, Poľsko      Výstavisko: Galicyjska 9    Čas: 10:00-17:00    Stánok: C5.3

plan_TEH14_Krakow

  1. E-Commerce EXPO 2018 – Budapest Komentáre vypnuté na E-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  2. Odmeňte verného e-shop zákazníka! Komentáre vypnuté na Odmeňte verného e-shop zákazníka!
  3. Prečo expandovať do Rumunska Komentáre vypnuté na Prečo expandovať do Rumunska
  4. Poďakujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho lojalitu Komentáre vypnuté na Poďakujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho lojalitu
  5. Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov Komentáre vypnuté na Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov
  6. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  7. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách
  8. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  9. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD