Edičný plán

Offline bonus katalóg – SK 2018

Offline bonus katalóg

 

Produkt Celkový náklad (ks) Príjem objednávok
do
Grafické podklady dodať
do
Distribúcia katalógov
od
Distribúcia katalógov
do
Platnosť katalógov
do
LADIES SK 1
(apríl – máj)
60 000 26.03.2018 28.03.2018 17.04.2018 27.05.2018  3 mesiace
LADIES SK 2
(október – november)
60 000 14.09.2018 17.9.2018 02.10.2018 11.11.2018 3 mesiace
LADIES SK 3
(november – december)
70 000 12.10.2018 15.10.2018 30.10.2018 9.12.2018 3 mesiace
Recent Posts

Prečo expandovať do Rumunska

Podľa informácii a odhadov od kľúčových hráčov z rumunskeho e-commerce trhu a spoločnosti GPeC, dosiahla hodnota on-line nákupov 2,8 miliardy eur za rok 2017, čo predstavuje 40% nárast oproti roku 2016, kedy bola na úrovni 1,8 – 2 miliardy eur.

Registrovaný 40% nárast na rumunskom e-commerce trhu je jedným z najvyšších nárastov v EÚ. Hodnota e-commerce trhu na celkovom maloobchodnom trhu je na úrovni približne 5,6 %, oproti 4 % ktorá bola zaznamenaná v roku 2016. Aj napriek prudkému nárastu, ide o stále nízke percento v porovnaní s vyspelými krajinami, ale poukazuje na obrovský rastový potenciál na rumunského e-commerce trhu.

Počet internetových obchodov sa zvýšil z cca. 5 000 obchodov v roku 2016, na viac ako 7 000 v roku 2017. Podľa eMAG štatistkých by mal trend rastu pokračovať i v roku 2018 a toto číslo by sa malo zdvojnástobiť na počet 14 000 – 15 000.

Hlavné produktové kategórie predávané on-line v roku 2017 (s výnimkou e-tail) boli  v nasledovnom poradí:

  • Elektro-IT&C (PC a PC komponenty, notebooky, tablety, mobilné telefóny, spotrebná elektronika, atď.),
  • Móda a krása (móda, obuv, módne doplnky, kozmetika, parfémy, hodinky, atď),
  • Produkty pre domácnosť, knihy a výrobky pre deti (hračky, detský tovar, oblečenie, atď.).

Záujem o tieto segmenty je podobný ako v roku 2016, ale odhaduje sa, že v nasledujúcich piatich rokoch sa segment Móda dostane do popredia a predbehne segment Elektro-IT&C. Zároveň i segment Home & Deco prestavuje rastúci potenciál.

Nákup cez mobilný telefón pokračoval v nastolenom trende, ktorý bude zachovaný aj v roku 2018. Najvýznamnejšie rumunské internetové obchody zaznamenali nárast návštevnosti práve z mobilných zariadení oproti stolovým PC: približne 70% návštev je uskutočnených cez mobilné zariadenia, čo predstavuje 20% nárast oproti roku 2016.

Najdôležitejšia udalosť v rámci rumunskeho e-commerce trhu je nepochybne Black Friday weekend (17 – 19 november 2017), keď Rumuni nakúpil produkty za viac ako 200 mil EUR, čo je o 35% viac ako 130 mil EUR,  ktoré minuli v roku 2016.

Podrobnú správu o výsledkoch rumunského online obchodu za rok 2017 nájdete na http://www.gpec.ro/blog/en/e-commerce-market-report-2017-romanians-purchased-online-2-8-billion-euro-worth-of-products.

 

blog-kruh_sk

  1. Poďakujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho lojalitu Komentáre vypnuté na Poďakujte zákazníkovi za nákup a budujte jeho lojalitu
  2. Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov Komentáre vypnuté na Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov
  3. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  4. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách
  5. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  6. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD
  7. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  8. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  9. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia