Možnosti výberu cieľovej skupiny

1.Umiestnením vašich reklamných príloh do balíkov siete BALÍK PLUS vám ponúkame veľmi presne cielenú komunikáciu na vašu cieľovú skupinu na základe viacerých kritérií. Výber je možné realizovať podľa typu potenciálnych zákazníkov (napr. ženy vo veku do 45 rokov), podľa produktovej skupiny (napr. oblasť krásy a životného štýlu), alebo podľa internetového obchodu, v rámci ktorého chcete vkladať (napr. notino.sk).

Segmentácia podľa charakteristík nakupujúcich

1. Vek

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Menej ako 30 rokov
  • 30 – 45 rokov
  • 45 rokov a viac

2. Pohlavie

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Značkové výrobky
  • Luxusné výrobky

Miesto
nákupu

4.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Z Bratislavy

 

Segmentácia podľa afinity k produktu

1. Životný štýl

  • 1. Móda
  • Dámske oblečenie
  • Pánske oblečenie
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módne doplnky
  • 1. Krása a životný štýl
  • Krása a kozmetika
  • Zdravie a wellness
  • Šport a voľný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestovanie a vstupenky
  • 1. Dom a záhrada
  • Domáce spotrebiče
  • Nábytok a bývanie
  • Drogéria
  • Záhrada
  • Domáci majstri
  • 1. Rodina
  • Bábätká
  • Hračky
  • Detské oblečenie
  • Detský tovar

2. Hobby

  • 1. Médiá
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svet zvierat
  • Darčeky
  • Ostatné hobby
  • 1. Zberateľstvo
  • Mince a známky
  • Stavba modelov
  • Starožitnosti a umenie

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilné telefóny a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto príslušenstvo

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamné predmety
  • Kancelárske potreby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentácia podľa zasielateľských partnerov

V rámci produktu BALÍK PLUS extra ponúkame aj vkladanie len do balíkov konkrétnych partnerov.

Recent Posts

Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD

Pripravujeme pre vás špeciálnu kampaň – Zľavy na Deň Detí. Cieľom kampane je akvizícia nových zákazníkov a zvýšenie konverzného pomeru vo vašom e-shope.

Špecifikácie

  • Termín trvania kampane od 15. mája do 1. júna 2017
  • Oslovenie viac ako 1 000 000 nových zákazníkov cez inzertné portále
  • Zasiahnutie cieľovej skupiny od 18 do 65 rokov
  • Cielová skupina – ženy, muži, rodičia, deti
  • Viac ako 1 500 000 impresií na populárných slovenských a českých online magazínoch, weboch a fórach formou textovej a obsahovej reklamy
  • Newslattere na 300 000 zákazníkov Pricemánie, portálu Vasekupony.sk a Modrýkoník.sk
  • Sponzorovaná propagácia na sociálnych sietiach

 

nwl-balik-sk-0517-info

 

Hlavným partnerom kampane je portál Modrýkoník.sk, Pricemania.sk, inzertné siete Google, ETARGET a partnerské siete.

 

news sk cz

Chcete aj vy osloviť nových zákazníkov v kampaní na Deň Detí? Neváhajte nás kontaktovať na tel. č: 0903 997 225, alebo mailom: info@balikplus.sk.

  1. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  2. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  3. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  4. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  5. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom
  6. Kupónová kampaň pre Topánkovo a Saxana Komentáre vypnuté na Kupónová kampaň pre Topánkovo a Saxana
  7. Vianočné vydanie bonusového katalógu Komentáre vypnuté na Vianočné vydanie bonusového katalógu
  8. Oslovte zákazníkov na Vianočné nákupy aj online Komentáre vypnuté na Oslovte zákazníkov na Vianočné nákupy aj online
  9. BALÍK PLUS už aj v Maďarsku a Rumunsku Komentáre vypnuté na BALÍK PLUS už aj v Maďarsku a Rumunsku