Možnosti výberu cieľovej skupiny

1.Umiestnením vašich reklamných príloh do balíkov siete BALÍK PLUS vám ponúkame veľmi presne cielenú komunikáciu na vašu cieľovú skupinu na základe viacerých kritérií. Výber je možné realizovať podľa typu potenciálnych zákazníkov (napr. ženy vo veku do 45 rokov), podľa produktovej skupiny (napr. oblasť krásy a životného štýlu), alebo podľa internetového obchodu, v rámci ktorého chcete vkladať (napr. notino.sk).

Segmentácia podľa charakteristík nakupujúcich

1. Vek

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Menej ako 30 rokov
  • 30 – 45 rokov
  • 45 rokov a viac

2. Pohlavie

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Značkové výrobky
  • Luxusné výrobky

Miesto
nákupu

4.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Z Bratislavy

 

Segmentácia podľa afinity k produktu

1. Životný štýl

  • 1. Móda
  • Dámske oblečenie
  • Pánske oblečenie
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módne doplnky
  • 1. Krása a životný štýl
  • Krása a kozmetika
  • Zdravie a wellness
  • Šport a voľný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestovanie a vstupenky
  • 1. Dom a záhrada
  • Domáce spotrebiče
  • Nábytok a bývanie
  • Drogéria
  • Záhrada
  • Domáci majstri
  • 1. Rodina
  • Bábätká
  • Hračky
  • Detské oblečenie
  • Detský tovar

2. Hobby

  • 1. Médiá
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svet zvierat
  • Darčeky
  • Ostatné hobby
  • 1. Zberateľstvo
  • Mince a známky
  • Stavba modelov
  • Starožitnosti a umenie

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilné telefóny a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto príslušenstvo

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamné predmety
  • Kancelárske potreby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentácia podľa zasielateľských partnerov

V rámci produktu BALÍK PLUS extra ponúkame aj vkladanie len do balíkov konkrétnych partnerov.

Recent Posts

Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách

Aj keď sú Vianoce ešte ďaleko, ľudia už teraz začínajú s prvými predvianočnými nákupmi.  Koniec septembra a začiatok októbra je obdobím, kedy ľudia naozaj reálne nakupujú darčeky a vyhľadávajú možnosti, ako pri nakupovaní ušetriť. Popularita on-line nákupov neustále rastie, o čom svedčí aj fakt, že kupónový katalóg distribuujeme už do 5 krajín v celkovom náklade až 380 000 ks. Predbehnite svoju konkurenciu a oslovte nových zákazníkov efektívnou kampaňou formou kupónového marketingu. Atraktívna zľava je stále zaručeným lákadlom pre množstvo nakupujúcich. Oslovte ich teraz prostredníctvom kupónového katalógu s distribúciou 60 000 kusov, ktorý doručíme novým on-line nakupujúcim zákazníkom v balíkoch našich partnerov.

 Na objednávky do 15. októbra Vám teraz ponúkame – 10% zľavu

Prostredníctvom siete BALÍK PLUS môžete touto marketingovou aktivitou osloviť mnoho nových zákazníkov. Sieť BALÍK PLUS tvorí viac ako 700 internetových obchodov na Slovensku a v Českej republike, Rumunsku, Maďarsku a Poľsku čo Vám zaručí, aby sa Vaša ponuka dostala k spotrebiteľom práve vtedy, kedy sa rozhodujú o nákupoch.

Informujte sa u svojho obchodníka. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. č: 0903 997 225, alebo mailom: info@balikplus.sk, radi Vám vypracujeme koncept a odporučíme akou formou kampaň realizovať. Bližšie informácie o našich službách nájdete na www.balikplus.sk

blog1balikplus

  1. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  2. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD
  3. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  4. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  5. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  6. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  7. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom
  8. Kupónová kampaň pre Topánkovo a Saxana Komentáre vypnuté na Kupónová kampaň pre Topánkovo a Saxana
  9. Vianočné vydanie bonusového katalógu Komentáre vypnuté na Vianočné vydanie bonusového katalógu