Možnosti výberu cieľovej skupiny

1.Umiestnením vašich reklamných príloh do balíkov siete BALÍK PLUS vám ponúkame veľmi presne cielenú komunikáciu na vašu cieľovú skupinu na základe viacerých kritérií. Výber je možné realizovať podľa typu potenciálnych zákazníkov (napr. ženy vo veku do 45 rokov), podľa produktovej skupiny (napr. oblasť krásy a životného štýlu), alebo podľa internetového obchodu, v rámci ktorého chcete vkladať (napr. notino.sk).

Segmentácia podľa charakteristík nakupujúcich

1. Vek

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Menej ako 30 rokov
  • 30 – 45 rokov
  • 45 rokov a viac

2. Pohlavie

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Muž
  • Žena

Vlastnosti
výrobku

3.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Značkové výrobky
  • Luxusné výrobky

Miesto
nákupu

4.

  • 1. Ako on-line nakupujúci
  • Z Bratislavy

 

Segmentácia podľa afinity k produktu

1. Životný štýl

  • 1. Móda
  • Dámske oblečenie
  • Pánske oblečenie
  • Obuv
  • Hodinky a šperky
  • Módne doplnky
  • 1. Krása a životný štýl
  • Krása a kozmetika
  • Zdravie a wellness
  • Šport a voľný čas
  • Potraviny a nápoje
  • Cestovanie a vstupenky
  • 1. Dom a záhrada
  • Domáce spotrebiče
  • Nábytok a bývanie
  • Drogéria
  • Záhrada
  • Domáci majstri
  • 1. Rodina
  • Bábätká
  • Hračky
  • Detské oblečenie
  • Detský tovar

2. Hobby

  • 1. Médiá
  • Knihy
  • Filmy a hudba
  • Počítačové a video hry
  • 1. Hobby
  • Svet zvierat
  • Darčeky
  • Ostatné hobby
  • 1. Zberateľstvo
  • Mince a známky
  • Stavba modelov
  • Starožitnosti a umenie

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio a elektronika
  • Počítače a software
  • Mobilné telefóny a GPS
  • Fotoaparáty a kamery
  • 1. Auto-moto
  • Pneumatiky
  • Auto-moto príslušenstvo

4. Obchod

  • 1. Obchod
  • Reklamné predmety
  • Kancelárske potreby
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentácia podľa zasielateľských partnerov

V rámci produktu BALÍK PLUS extra ponúkame aj vkladanie len do balíkov konkrétnych partnerov.

Recent Posts

Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov

Kupónový katalóg LADIES je hlavne cielený na ženy, ktoré sú až v 75% prevažujúcim koncovým zákazníkom pre viaceré eshopy inzerujúce v našom katalógu. Preto majú o inzertnú plochu záujem prevažne internetové obchody s produktami urečeným práve ženám.

V jarnej edícií sme však umiestnili do katalógu kampaň internetového obchodu OMBRE cielenú na čisto mužskú ponuku pánskej módy a oblečenia. Stratégia komunikácie bola zvolená v hesle: Ženy nezabudnite na svojich mužov.

Kampaň mala veľmi dobrú odovzvu a ukázalo sa, že ženy skutočne nenakupujú len aby si uspokojili svoje vlastné potreby ale nakupujú aj pre svoje polovičky.

Kampaň prebehla na Poľskom trhu v náklade 120 000 ks. Celkový výsledný respons dosahoval až 0,75%.

ombre medium

  1. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  2. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách
  3. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  4. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD
  5. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  6. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  7. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  8. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  9. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom