Bonus katalóg


Offline bonus katalóg je marketingový nástroj na priame oslovenie zákazníkov nakupujúcich cez internet s vysokým dosahom za výhodné ceny. Jeho efektivita je založená na obchodných bonusových poukážkach a voucheroch a vysokej kvalite kontaktov aktívne nakupujúcich zákazníkov internetových a zásielkových obchodov.

Technická špecifikácia

Rozmer katalógu: 190 x 93 mm
Papier: 115 g
Väzba: V1 alebo V2
Predná strana obálky je imidžová s uvedeným dátumom platnosti a zoznamom log jednotlivých inzerentov daného vydania.

Typy katalógov

Offline bonus katalógy sú rozdelené na katalógy s vysokým dosahom na on-line nakupujúcich a segmentované podľa demografických charakteristík nakupujúcich (ženy, muži).

LADIES SK

  • Cieľová skupina: internetové obchody so zameraním
    na ženy
  • Doba trvania kampane: 4 až 6 týždňov
  • Celkový náklad: 60 000 ks
  • Cena: od 690,- €
  • Žiadost o kalkuláciuEdičný plán
  • Pripravujeme – október 2017
LADIES SK 2
Zobraziť katalóg
LADIES SK 3
Zobraziť katalóg
LADIES SK 1
Zobraziť katalóg
LADIES SK 2
Zobraziť katalóg

CLASSIC SK

  • Cieľová skupina: internetové obchody bez segmentácie, ale s vysokým dosahom
  • Doba trvania kampane: 4 až 6 týždňov
  • Celkový náklad: 60 000 ks
  • Cena: od 690,- €
  • Žiadost o kalkuláciuEdičný plán
  •  
CLASSIC SK 1
Zobraziť katalóg
CLASSIC SK 2
Zobraziť katalóg
CLASSIC SK 3
Zobraziť katalóg
Recent Posts

Ako spraviť úspešnú kampaň cielenú na mužov

Kupónový katalóg LADIES je hlavne cielený na ženy, ktoré sú až v 75% prevažujúcim koncovým zákazníkom pre viaceré eshopy inzerujúce v našom katalógu. Preto majú o inzertnú plochu záujem prevažne internetové obchody s produktami urečeným práve ženám.

V jarnej edícií sme však umiestnili do katalógu kampaň internetového obchodu OMBRE cielenú na čisto mužskú ponuku pánskej módy a oblečenia. Stratégia komunikácie bola zvolená v hesle: Ženy nezabudnite na svojich mužov.

Kampaň mala veľmi dobrú odovzvu a ukázalo sa, že ženy skutočne nenakupujú len aby si uspokojili svoje vlastné potreby ale nakupujú aj pre svoje polovičky.

Kampaň prebehla na Poľskom trhu v náklade 120 000 ks. Celkový výsledný respons dosahoval až 0,75%.

ombre medium

  1. Ako získava zákazníkov módna značka Orsay Komentáre vypnuté na Ako získava zákazníkov módna značka Orsay
  2. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou v kupónovom katalógu už v 5 krajinách
  3. SAMPLING ako iná forma podpory predaja Komentáre vypnuté na SAMPLING ako iná forma podpory predaja
  4. Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD Komentáre vypnuté na Oslovte viac ako 1 milión zákazníkov kampaňou na MDD
  5. Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol Komentáre vypnuté na Záujem o zľavové kupóny v roku 2016 výrazne narástol
  6. Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne Komentáre vypnuté na Kupónový marketing pre akvizíciu zákazníkov poisťovne
  7. Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia Komentáre vypnuté na Efektívna kampaň pre zákazníkov fitnesštúdia
  8. Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov Komentáre vypnuté na Získajte nových zákazníkov s – 10% zľavou, kupónový katalóg už v 5 krajinách v náklade takmer 400 000 kusov
  9. Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom Komentáre vypnuté na Efektívny kupónový marketing aj pre e-shopy s nábytkom