Kampaň Feedo – sledovanie nových návštevníkov cez landing page

Náš tím BALÍK PLUS sa podieľal na tvorbe kampane pre svojho klienta, internetový obchod Feedo, s cieľom posilniť brand a osloviť nových zákazníkov. Kampaň sme realizovali na slovenskom a českom trhu, kde klient pôsobí. Internetový obchod Feedo ponúka široký sortiment s detskou výživou, dojčenskými potrebami a hračkami pre deti. Cieľovou skupinou klienta sú predovšetkým ženy a mamičky na materskej dovolenke. Kampaň sme teda zacielili na kategórie – ženy vo veku od 20 do 40 rokov a rodiny. Kampaň mala za cieľ akvizíciu nových zákazníkov, preto sme zvolili ako formu oslovenia zákazníka zľavový voucher, pričom zákazníci boli smerovaný na pripravenú landing page s cieleným obsahom pre vybranú cieľovú skupinu. Zľavový voucher predstavoval benefit pre zákazníka na prvý nákup vo výške až do – 8 € pre Slovensko a -200 Kč pre Českú republiku. Prvé výsledky kampane sa dostavili už po pár týždňov od jej spustenia, kedy eshop zaznamenal vyššiu návštevnosť webu, pričom vytvorením landing page bolo možné merať príchody nových zákazníkov.

blog-balik-kupon-feedo-skKampaň mala očakávaný dosah a klient sa rozhodol na podporu predaja v predvianočnom období kampaň zopakovať. Naším cieľom bolo zvýšiť výkon kampane a tento cieľ sa nám podarilo naplniť. Po vyhodnotení celkových výsledkov kampaní pre Česku republiku klient získal viac ako 1300 nových návštev a celkový konverzný pomer vzrástol na 14,26%. Pre Slovenskú republiku získal viac ako 1200 nových návštev a konverzný pomer sa navýšil na 11,16%. Ak Vás marketingová kampaň zaujala informujte sa o našej ponuke tu >>